Onko satavarmaa tietoa vai onko mutuilua.Vielä yksi hyökkääjä tulossa.
No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä.Onko satavarmaa tietoa vai onko mutuilua.
Sitten vaan joku passiin lentokentälle. Tänne ketjuun heti viestiä kun näkyy hampaaton kanukki kävelemässä matkatavara-aulassa.No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä.
Meidän nykyisillä vaahteroilla hampaat on niin olisi ainakin vaihtelua.Sitten vaan joku passiin lentokentälle. Tänne ketjuun heti viestiä kun näkyy hampaaton kanukki kävelemässä matkatavara-aulassa.
Toivottavasti olisi kehissä jo ylihuomenna, olisi kiva nähdä asap livenä, kuka lie onkaan.Vielä yksi hyökkääjä tulossa.
Jep mutta tuskin on ellei paljon tapahtunut taustalla. Mutta toivottavasti jos tulee niin ehtii peleihin jo päästä mukaan tällä viikolla.Toivottavasti olisi kehissä jo ylihuomenna, olisi kiva nähdä asap livenä, kuka lie onkaan.
No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä.
Tehnyt ainakin AHL:ssä kovaa jälkeä, on varmasti liigatasolla oikeasti kova tekijä. Saiskohan Aho kaverista kaiken irti, sitä en tiedäSiellä nyt jukureista lähti toi Brayden Tracey et olisko siinä hyvä haku. Ilmeisesti ei tehnyt monnin mukaa tarpeeksi töitä, mut mun mielestä me tarvitaan taito ja tulosta tekevä pelaaja tässä kaverinsa vois olla se potentiaali vaikka oliski sit alaspäin vähä flegu.
En jaksa uskoa, että yhden ottelun perusteella jätettäisiin uusi hyökkääjä ottamatta jos sopimusneuvottelut ovat jo lähellä maalia. Varsinkin kun siirtoraja on ihan nurkan takana.Jospa pitäisi veikata niin nyt kyllä tuskin tuon voiton ansiosta hyökkääjä ei ole tulossa vaikka sit yhtä ykkösketju pelaaja olis kiva saada Pete ja hilikse vierelle. Vai onko jollain oikeasti tietoa että sellainen on tulossa vaikka yhtäkkiä alkaiskinnkulkea
Oliko joku laittanu jonku viestin et olis nähnyt jonku saksalaistaustaisen kaverin kespoon vaatteet päällä eile vai muistanko oikei.En jaksa uskoa, että yhden ottelun perusteella jätettäisiin uusi hyökkääjä ottamatta jos sopimusneuvottelut ovat jo lähellä maalia. Varsinkin kun siirtoraja on ihan nurkan takana.
Jos joku oli nähnyt kannattaisko ehkäpä ep tarkistaa et onko joku juuri purkanut sopimuksen esim Saksassa.Oliko joku laittanu jonku viestin et olis nähnyt jonku saksalaistaustaisen kaverin kespoon vaatteet päällä eile vai muistanko oikei.
Aikaisintaan tuolloin. Jos ylipäätään sellainen on. Jos on, niin veikkaisin että maanantaina tulee somessa julkistus.Olisikohan mahdollista, että mahdollinen hankinta julkastaisi huomenna pelissä?
Tarvitsee. Tai ainakin kaikilla osapuolilla pitää olla tieto asiasta ja sopimus allekirjoitettu. Tätä käytiin äskettäin läpi tuolla Liigan siirtohuhuketjussa:Tarviikos sen olla näkyvissä liiton rekisterissä jo huomisella?
Ei tarvitse nykyään olla maassa.
Käytännössä pelaajasiirto uuteen seuraan on oltava kirjattuna uuteen seuraan liiton järjestelmiin 15.2. klo 23.59 mennessä. Ja tottakai sopimuspaperit kunnossa. Hyvin voi lauantaina tuon kirjauksen tehdä.
Alla linkki siirtolistaan, johon päivittyvät päiväkohtaisesti ylhäälle tuoreimmat siirrot:
![]()
Pelaajasiirrot (SJL)
Suomen Jääkiekkoliiton palvelusivusto.fi:ssä julkaistut pelaajasiirrotkiekko.pro
Olikohan tuo lainaus Hirson kommentti vai toimittajan omaa spekulaatiota? Joukkuettahan ei sinänsä vahvistettu vaan lähtijöiden jättämät aukot paikattiin. Kovasti meidän huhuketjussa on nyt spekuloitu hyökkääjän tulosta, mutta itse olen melko skeptinen sen suhteen. Luulen että näillä mennään, mutta olen toki mielelläni väärässä sen suhteen :)”On myös epätodennäköisestä, että Kiekko-Espoo hankkisi enää vahvistuksia. Seura nappasi maajoukkuetauolla puolustaja Arvid Aronssonin ja hyökkääjä Joose Antosen.”
SM-liigan supertähti on myynnissä – nämä huippuseurat etsivät vahvistuksia
Tälläsillä askelmerkeillä mennään eteenpäin. 1-2 hyökkääjää on siis jäämässä yhdeksi hyökkääjäksi näillä näkymin. Toki mitä vain voi tapahtua.
Sehän selviää jutun lukemalla.Olikohan tuo lainaus Hirson kommentti vai toimittajan omaa spekulaatiota?
Liigan nykytasolla isä-Keith olisi vahvistus, pojista puhumattakaan.Toivon toki että joku Tkachuk sieltä saapuu
Omalta spekulaatiolta haiskahtaa.Olikohan tuo lainaus Hirson kommentti vai toimittajan omaa spekulaatiota?
Sanotko nyt epäironisesti, että pelataan karsinnoissa tänä keväänä? Vaikka espoolainen olen niin en noin pessimististä saa minustakaan...Jos vahvistusta ei hankita niin otetaan riski ja pelataan upporikasta ja rutiköyhää. Pahimmassa tapauksessa se tarkoittaa sitä että pelataan karsintoja kapealla rosterille Jokereita vastaan.