Vielä yksi hyökkääjä tulossa.
eilen klo 14.18 #476 E Erling Jäsen Suosikkijoukkue New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka Vielä yksi hyökkääjä tulossa.
eilen klo 14.20 #477 J joppe5454 Jäsen Suosikkijoukkue kiekko espoo Erling kirjoitti: Vielä yksi hyökkääjä tulossa. Laajenna klikkaamalla Onko satavarmaa tietoa vai onko mutuilua.
Erling kirjoitti: Vielä yksi hyökkääjä tulossa. Laajenna klikkaamalla Onko satavarmaa tietoa vai onko mutuilua.
eilen klo 14.26 #478 E Erling Jäsen Suosikkijoukkue New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka joppe5454 kirjoitti: Onko satavarmaa tietoa vai onko mutuilua. Laajenna klikkaamalla No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä.
joppe5454 kirjoitti: Onko satavarmaa tietoa vai onko mutuilua. Laajenna klikkaamalla No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä.
eilen klo 14.33 #479 B boerje Jäsen Suosikkijoukkue Kiekko-Espoo Erling kirjoitti: No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä. Laajenna klikkaamalla Sitten vaan joku passiin lentokentälle. Tänne ketjuun heti viestiä kun näkyy hampaaton kanukki kävelemässä matkatavara-aulassa.
Erling kirjoitti: No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä. Laajenna klikkaamalla Sitten vaan joku passiin lentokentälle. Tänne ketjuun heti viestiä kun näkyy hampaaton kanukki kävelemässä matkatavara-aulassa.
eilen klo 14.36 #480 P Phanttomi Jäsen Suosikkijoukkue Kiekko-Espoo, Dallas Stars boerje kirjoitti: Sitten vaan joku passiin lentokentälle. Tänne ketjuun heti viestiä kun näkyy hampaaton kanukki kävelemässä matkatavara-aulassa. Laajenna klikkaamalla Meidän nykyisillä vaahteroilla hampaat on niin olisi ainakin vaihtelua.
boerje kirjoitti: Sitten vaan joku passiin lentokentälle. Tänne ketjuun heti viestiä kun näkyy hampaaton kanukki kävelemässä matkatavara-aulassa. Laajenna klikkaamalla Meidän nykyisillä vaahteroilla hampaat on niin olisi ainakin vaihtelua.
eilen klo 15.27 #481 J Juhaht Jäsen Suosikkijoukkue Kiekko-Espoo Erling kirjoitti: Vielä yksi hyökkääjä tulossa. Laajenna klikkaamalla Toivottavasti olisi kehissä jo ylihuomenna, olisi kiva nähdä asap livenä, kuka lie onkaan.
Erling kirjoitti: Vielä yksi hyökkääjä tulossa. Laajenna klikkaamalla Toivottavasti olisi kehissä jo ylihuomenna, olisi kiva nähdä asap livenä, kuka lie onkaan.
eilen klo 15.57 #482 P Phanttomi Jäsen Suosikkijoukkue Kiekko-Espoo, Dallas Stars Juhaht kirjoitti: Toivottavasti olisi kehissä jo ylihuomenna, olisi kiva nähdä asap livenä, kuka lie onkaan. Laajenna klikkaamalla Jep mutta tuskin on ellei paljon tapahtunut taustalla. Mutta toivottavasti jos tulee niin ehtii peleihin jo päästä mukaan tällä viikolla.
Juhaht kirjoitti: Toivottavasti olisi kehissä jo ylihuomenna, olisi kiva nähdä asap livenä, kuka lie onkaan. Laajenna klikkaamalla Jep mutta tuskin on ellei paljon tapahtunut taustalla. Mutta toivottavasti jos tulee niin ehtii peleihin jo päästä mukaan tällä viikolla.
eilen klo 16.14 #483 P Potku Jäsen Suosikkijoukkue Suomen maajoukkueet, Kivikova Erling kirjoitti: No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä. Laajenna klikkaamalla Kuka muu muka? Painajaismainen Ryan Vesce.
Erling kirjoitti: No aika varma että kehtaan tänne laittaa. Olen ymmärtänyt että yksi pohjois-amerikkalainen hyökkääjä olisi tulossa vielä. Laajenna klikkaamalla Kuka muu muka? Painajaismainen Ryan Vesce.