red.machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovakia
Ajattelin avata tällaisen ketjun, koska olen huomannut varsinkin nyt pudotuspelien aikaan, että media uutisoi melko niukasti pudotuspelien tapahtumista. Ainoastaan on jotain todella pieniä juttuja, ja niissäkin on pääasiassa kerrottu suomalaisten tehoilusta. Jatkoajalta odottelin jonkinlaista ennakkopakettia Gagarin Cupista, kun tekivät kerran niin hienon paketin ennen KHL:än alkua silloin syksyllä, mutta mitään ei ole kuulunut nyt. Miksi?
Itse pidän KHL:ää todella hyvätasoisena sarjana, jossa pelaa paljon todella taitavia pelaajia. Taitotasonsa puolesta KHL ei häviä NHL:älle juuri ollenkaan. Fyysisyydessä kylläkin, mutta eihän KHL:ässä pelaavien tarvitsekkaan olla välttämättä mitään lihaskimppuja.
Pitäisi järjestää turnaus KHL:än ja NHL:än joukkueiden kesken, jotta todella nähtäisiin että KHL on todellakin kovatasoinen sarja. Mitä mieltä olette?
Itse pidän KHL:ää todella hyvätasoisena sarjana, jossa pelaa paljon todella taitavia pelaajia. Taitotasonsa puolesta KHL ei häviä NHL:älle juuri ollenkaan. Fyysisyydessä kylläkin, mutta eihän KHL:ässä pelaavien tarvitsekkaan olla välttämättä mitään lihaskimppuja.
Pitäisi järjestää turnaus KHL:än ja NHL:än joukkueiden kesken, jotta todella nähtäisiin että KHL on todellakin kovatasoinen sarja. Mitä mieltä olette?