Kohtalaisen selkeisiin alisuorittajiin luen Pasi Puistolan.
Miten arvioisit, onko Puistola potku-uhan alla mikäli otteet eivät tähän asti nähdyistä parane?
Kohtalaisen selkeisiin alisuorittajiin luen Pasi Puistolan.
Selkeitä epäonnistujia/floppeja ovat olleet ainakin Ville Nieminen, Niclas Lucenius ja Antti Miettinen.
Saapa nähdä mihin Nemo suuntaa.
Ville Koistinen: Ilves -> Novosibirsk.
Suomessa ja muualla länsi-euroopassa tämä olisi helppo tapaus kun seura maksaisi palkan jollain aikavälillä kun sopimus oli olemassa ja todistajia asialle useita.
"Ville Koistisen KHL-pesti Sibirissä päättyi nopeasti. Venäläisseura ilmoitti tylysti Novosibirskiin saapuneelle suomalaispuolustajalle, ettei joukkueella ole rahaa Koistisen sopimukseen."
Varsin mielenkiintoinen tapaus etten sanoisi.
vlad.
Suomessa ja muualla länsi-euroopassa tämä olisi helppo tapaus kun seura maksaisi palkan jollain aikavälillä kun sopimus oli olemassa ja todistajia asialle useita.
Venäjällä Koistinen jää varmaan nuolemaan näppejään ja todennäköisesti joutuu matkatkin maksamaan omasta pussistaan.
Ehkä tässä oli taas yksi naula siihen arkkuun, että KHL tulee jäämään Venäjän omaksi puuhasteluksi eikä mahdollisuuksia mihinkään muuhun tule olemaan.
Selityksenä playoff-paikan menetys ei kuulosta uskottavalta jos Koistinen itse sanoo tehneensä 1,5v sopimuksen.Aika kovia statementteja, kun esim. HK Sibir ei missään vaiheessa kyseistä siirtoa itse julkaissut. Venäjällähän tätä Koistisen siirtoa ei missään vaiheessa käsittääkseni julkaistu, vaan Ilves oli se taho, josta se tuli julki. Liekö ollut liian aikaista, ei nimeä sopimuspaperissa jne.
Hienoa toki, että palstalla tiedetään paremmin - itse en ainakaan tästä tapauksesta ole lukenut kuin yhden osapuolen tarinan.
Vityazin sankarit riehuneet jälleen: Vitjaz-sekopkisin - katso video - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - Uutiset
Ei ollut. Unettava peli, päättyi 2-1 vierasjoukkue Omskin voitton ja molemmille joukkueille tuomittiin pelissä vain yksi kaksiminuuttinen. Mirasty ei muistaakseni siinä pelissä pelannut, mutta Tarnasky pelasi.Oliko muuten Omskin ja Vitjazin välisessä "rivalry-pelissä" jonkinlaista äksöniä? Jos joku tietää, niin kertoo ihmeessä.
Vityazin sankarit riehuneet jälleen: Vitjaz-sekopkisin - katso video - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - Uutiset
Ei ollut. Unettava peli, päättyi 2-1 vierasjoukkue Omskin voitton ja molemmille joukkueille tuomittiin pelissä vain yksi kaksiminuuttinen. Mirasty ei muistaakseni siinä pelissä pelannut, mutta Tarnasky pelasi.
Nikita Filatovin paluu KHL:ään ja ZSKA:han on ollut kaikkea muuta kuin menestys. Takana kaksi ottelua, saldona 0+0 ja -3. Raportit Filatovista kertovat, että hän on nyt selvästi heikompi kuin edellisellä KHL-visiitillä kaudella 2009-2010, eli miehen ura on vasta parikymppisenä alamäessä.
Filatov on klassinen esimerkki pelaajasta, joka lähti Pohjois-Amerikkaan liian aikaisin eikä ehtinyt hankkia riittäviä fyysisiä ja teknisiä ominaisuuksia Venäjällä.
Vaikka näistä kavereista on mitä mieltä tahansa, niin kyllä minua hieman huvitti kun Magnitogorskin jätkistä ei kukaan "uskaltanut" mennä Mirastyn viereen aloituksessa.
Vaikka näistä kavereista on mitä mieltä tahansa, niin kyllä minua hieman huvitti kun Magnitogorskin jätkistä ei kukaan "uskaltanut" mennä Mirastyn viereen aloituksessa.
Olen itsekseni ihmetellyt miksei kukaan Vityazin vastustaja ole kopauttanut mailalla jotain näistä Vityazin gooneja kunnolla kupoliin, Chris Simon-tyyliin. Kuten aiemminkin totesin niin eivät nämä teot kuuluu jääkiekkoon vaan nämä ovat aivan tyylipuhtaita pahoinpitelyjä jääkiekon varjolla ja koska KHL:ssä millään muulla kuin rahalla ei ole väliä niin eihän näihin tekoihin puutatakaan mitenkään. Vittu mikä farssi.
Enpä tiedä, kannattaako tuota Vityazin hörhöjen sekoilua ruokkia millään mailalla huitomisilla, tämä aiheuttaisi suurella todennäköisyydellä kentällä vain yleisen kaaoksen.
Minua ihmetyttää kyllä suuresti KHL:n kyvyttömyys saada kuriin tätä yhtä sekopääjoukkuetta? Kuvitteleeko siellä joku oikeasti että Vitjaz tuo jotain lisäarvoa tuolle sarjalle? Kannatan kyllä itsekin jääkiekkotappeluita mutta nämä Mirastyn ja muiden Vitjazin sekopäiden touhut menevät jo reippaanlaisesti yli.Vityazin sankarit riehuneet jälleen: Vitjaz-sekopkisin - katso video - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - Uutiset
Eli käytännössä siis pitäisi ottaa turpaan ja riskeerata oma terveys ilman hanttiin panemista? On vain ajan kysymys milloin joku näistä älyköistä teloo jonkun vastustajansa sairaalakuntoon. Paras skenaariohan olisi se, että vastustajat eivät suostuisi pelaamaan Vityazia vastaan, mutta se tässä rikollisliigassa ei tule onnistumaan.