Ilahduttaa suuresti nähdä nämä samat nimimerkit kirjoittelemassa näitä "vanne löystymään" ym vihaviestejä tänne KHL osioon. Mitään KHL-jääkeikkoa aidosti analysoivia viestejä ei näiltä KHL vihaajilta ole tullut ja energiaa riittää loputtomasti kaiken negatiivisen esiin kaivamiseen. Noh mitä enemmän näitä vihanpurkauksia täältä saa lukee niin todennäköisesti sitä paremmin KHL:la asiat sujuu :)
Sakot tuli Dinamo Rigalle, KHL laajenee, rahaa pumpataan lisää, ensi syksynä pääsevät ihmiset katsomaan KHL matseja täällä Suomessakin, ja jatkoaikaankin saatin oma KHL-osio :) chew on that, get used to it
Minä kritisoin silloin kun KHL:ssä on minusta kritisoitavaa, vastaavasti jos aihetta on positiivisen palautteen antamiseen niin sitäkin tulee ja mielestäni olen tämän lisäksi kyennyt käsittelemään KHL:n mahdollisuuksia tulevaisuudessa nousta varteenotettavaksi vastustajaksi NHL:lle varsin asialliseen ja paikoin jopa positiiviseen sävyyn - mutta kaipa nämä kaikki tällaiset viestit hukkuvat kun tulee silloin tällöin - minusta aiheesta - kritisoitua KHL:n tapaa toimia ja johtaa liigaa.
Sanon edelleen sen mitä olen jo monta kertaa aiemmin sanonut, urheilulliselta kantilta tarkasteltuja ja liigan tulevaisuuden kannalta aina parempi tilanne mitä vähemmän on todella tiukkoja ja pysyviä sidoksia poliittisiin päättäjiin. Piste.
Ja kyllä, minusta on hyvä, että KHL laajenee Suomeen ja laajeneminen yleisesti on hyvä mutta se tulisi tehdä maltilla ja ottaen oppia riittävästi esim. NHL:ssä tehdyistä virheistä. Liian rajuvauhtinen laajeneminen ei välttämättä ole hyväksi, joten jossain vaiheessa olisi kenties hyvä, että KHL:n johto rauhoittaisi tilanteen kauden parin ajaksi ja antaisi aikaa liigalle vakiintua ja tasaantua.
vlad.