Kevätturnaus XBOX 360

  • 20 061
  • 404

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Lé fú, unohdin koko homman. het kun boksin ääreen pääsen niin hyväksyn!
...joko?

Käviskö Carolinalle pienet vaihtokaupat? Doan <-> Ruutu, Prucha <-> Jokinen?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
San Joselta pataan 3-0. Syy: En vaan riittänyt.

Penguins linjoilla 23:00 asti, joskin välttämättä en pidä kokoaikaa boxia livessä, joten viestiä tähän tai yv:tä sitten.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Penguins linjoilla 23:00 asti, joskin välttämättä en pidä kokoaikaa boxia livessä, joten viestiä tähän tai yv:tä sitten.
Ottaisin heti matsia, kunhan on saanut vähän treidattua. Mites on Carolina?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
En tiedä pitäisikö itkeäkö vai nauraa nyt. 5-1 voitto Pensistä, mutta vastustaja alkoi surffailla toisen erän puolessa välissä. Vaikka kuinka vituttaa niin loppuun asti pitää pelata. Kunnioita peliä, kunnioita vastustajaa...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Enpä vaan pelannut, enkä kunnioittanut.

Alkaa myös vituttaa tämä kun jotkut tuolla livessä hakevat varmaa maalia kokoajan, siksi varmaan itse häviänkin kun en esim. noita "kiekko taakse ja rannari yläpesään"-vetoja juurikaan hae.

Alkaa riittää nää nettipelit pikkuhiljaa, mut pelaillaan tää turnaus nyt loppuun. 3 tappiota riitti tälle päivälle tuosta paskasta.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Alkaa myös vituttaa tämä kun jotkut tuolla livessä hakevat varmaa maalia kokoajan, siksi varmaan itse häviänkin kun en esim. noita "kiekko taakse ja rannari yläpesään"-vetoja juurikaan hae.

Niin, onetimer takatolpallehan ei ole samankaltainen lähes yhtä varma tilanne?

Kimifan, mikset heti liigan alussa tarjonnut moista kauppaa ;)!? Jumankauta kun alkoi ketjuilla peli kulkemaan heti paremmin, kun nuo kaverit hyppäsivät mukaan. Loistokauppa ainakin omalta osaltani.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Alkaa myös vituttaa tämä kun jotkut tuolla livessä hakevat varmaa maalia kokoajan, siksi varmaan itse häviänkin kun en esim. noita "kiekko taakse ja rannari yläpesään"-vetoja juurikaan hae.

Niin, mitä vittua minun olisi sitten pitänyt tehdä, jotta olisit pelannut loppuun asti? Antaa vähän armoa, vaikka itse pelaan joka pelin netissä alusta loppuun kunnialla...? Olet ensimmäinen, joka valittaa minun hakevan vain varmoja paikkoja, mutta kerta se on kai ensimmäinenkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sanoinko sun nikin Mikke? Blasphemer se oli joka nyt haki niitä rannarimaaleja suuren osan 3. erästä ja jatkoajasta. Phillypeli meni vituilleen ja sitten ei kiinnostanut enää pelata ja syöttelin kiekkoa omalla alueella vaan edes takas.

Suoraan syötöstä vedot pitää sitten lopettaa meikäläisen osalta, kuten myös maalin takaa yrittämiset maalille/vanhan aikaiset meikäläisen, myöskään rannevetoja en aio hakea.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kyllä on ja täytyy lopettaa niidenkin tekeminen, kuten myös maalin takaa vanhanaikaisin yrittäminen, en tosin hakenut koko kolmatta erää ja suurinta osaa jatkoajasta sellaisia, toisin kuin sinä Blasheimer. Eli lopputurnauksen pelailen varmaankin nollalla maalimäärällä, mutta aivan sama.

Et hakenut, vai et saanut paikkaa? Kai minä nyt yritän värkätä maalia ja laukoa kiekkoa maalille aina kun mahdollista, ei neppailulla oikein ole tulosta syntynyt tähänkään mennessä kun ei oma taito riitä siihen. Yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli? Mutta pelaa toki nollalla maalimäärällä ja kerro toki vaikka sitten tännekin, että kuinka koitkaan taas vääryyksiä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tampa Bay - Philadelphia 2-1

Hyvä, ja tasainen ottelu, josta niukka voitto.

Tampa Bay - Carolina 0-1

Samat sanat kuin edellisestä. Ei vaan uponnut, vaikka paikkoja kyllä oli.

Kiitos matseista!
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ei käy, ko Virmanen sano, että näillä mennään.
Ai olit jo täällä vastannut. Höh. :P

Prucha, Pyatt ja Doan olisi kaupan, kuka olisi kiiinnostunut...? Myös pakkivaihdoksia voin harkita. Etsitään puolustavaa puolustajaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Doanin arvo ja nopeus? Boxi meni jo kiinni. Mitä haluat Doanista?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Doanin arvo ja nopeus? Boxi meni jo kiinni. Mitä haluat Doanista?
85 ja 80.

Uutta RW:ta Doanin tilalle tässä etsitään, mutta riippuu mitä tarjotaan.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Sanoinko sun nikin Mikke?

Pelissä nähdyn reaktion, ja sen takia, että vastasit minun viestini jälkeen, tein sitten väärän tulkinnan. Olen pahoillani.

Kokonaisuudessaan tänään sitten neljä peliä, jotka menivät muistaakseni näin:

Nashville - Philadelphia 0-5
Philadelphia - Tampa Bay 1-2
Colorado - Philadelphia 2-1
Philadelphia - Pittsburgh 5-1

Jostain syystä tiukat pelit kääntyvät milloin mistäkin syystä aina vastustajalle. Ei riitä henkinen kantti ei!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo ei pitäis pelata näitä pelejä jos vittuuntuu. Liikaa tunnetta - vähän taitoa. Siinä meikän NHL10-motto.

RW:t nimenomaan ovat Penguinsissa paskaa ja siksi haluaisinkin sellaisen. Se olisi sitten melkein Malkin tai Staal ja Staalia en myy, joten ehdota jotain Doan-kaupasta?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
RW:t nimenomaan ovat Penguinsissa paskaa ja siksi haluaisinkin sellaisen. Se olisi sitten melkein Malkin tai Staal ja Staalia en myy, joten ehdota jotain Doan-kaupasta?
Staalista ehdin jo kiinnostua, Malkinista en uskalla haaveilla. Ei tuolla muita kiinnostavia kohteita ollutkaan...

Saleista kiinnostuin, mutta se pitäisi sitten tapahtua tuplatreidillä. Vandermeer (77, PP), Aucoin (78, HP) tai Sauer (78, PP) ei varmaan lähde pelkästään Saleiniin...
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös