Oisko nyt mahdollista jonkun jota vastaan en oo vielä pelannu tulla pelaamaan?
No niin kun kevätliigassa on saatu pleijarit jo alkamaan niin olisi kiva jos täälläkin saataisi runkosarjapelit päätökseen kunnialla eikä tarvitsisi ketään potkia pois. Näin vähän matseja enää jäljellä mitä alla on lueteltu, ei luulis olevan paha rasti.
Jaasin 2
Petee29 1
arne69 2
Fupar 2
MustaKyy 3
Juzsi 1
Oliko tässä joku deadline pelien suhteen? Jos ei niin mielestäni voisi sen asettaa, vaikka tämän viikon sunnuntaille.
No niin kun kevätliigassa on saatu pleijarit jo alkamaan niin olisi kiva jos täälläkin saataisi runkosarjapelit päätökseen kunnialla eikä tarvitsisi ketään potkia pois. Näin vähän matseja enää jäljellä mitä alla on lueteltu, ei luulis olevan paha rasti.
Jaasin 2
Mulla on ainoana jäljellä Fuparin kohtaaminen, olen aikas ahkerasti tuota koittanut järjestää (tänään viimeksi), joten eiköhän tuo tule jo pelattua jopa tänään.
Hyvä vaan, että on deadline täälläkin.
Tuun nyt? Jos oot paikalla.
Joo oon tossa linjoilla, mutta katon televisiota samalla. Alan kurkkii tossa puolen tunnin päästä jos alat olla valmis.Pelaan kymmenen minuutin päästä ekan kevätliigan pleijarimatsin, heti sen perään voitais pelata? eli noin puol tuntia-40 minuuttia tästä?
Eli eilen olin PS3:lla 19.30-23, yhden pelin sain pois. Tänään sama, kuis ehtisitte Spidy ja Juzsi?MustaKyy 3
Eli eilen olin PS3:lla 19.30-23, yhden pelin sain pois. Tänään sama, kuis ehtisitte Spidy ja Juzsi?
Etkö nyt millään ehdi tänään. Huomenna pitää mennä matsiin töiden jälkeen jne.Jos olet tänään samaan aikaan pleikalla kuin eilen, niin siirtyy peli varmaan huomiseksi. Silloin käy oikeastaan mihin aikaan tahansa.
No, olisko peli mahdollinen koska tänään?Pelattiin just Fuparin kans,eli enää ei oo jäljellä ku MustaKyyn pelit Juzsia ja Peteee29:ä vastaan.
Eilen odottelin koko illan, ei nappailu kenenkään tulla. Juzsi oli linjoilla muutamaankin otteeseen, muttei haastot saanut vastakaikua.Mikä on tilanne noiden kahden matsin kanssa? Onko ne jo pelattu, vai missä mennään?
Eilen odottelin koko illan, ei nappailu kenenkään tulla. Juzsi oli linjoilla muutamaankin otteeseen, muttei haastot saanut vastakaikua.
Eilen odottelin koko illan, ei nappailu kenenkään tulla. Juzsi oli linjoilla muutamaankin otteeseen, muttei haastot saanut vastakaikua.
Mikä tilanne? Eikö se deadlinekin ollut tänään illalla?
Saatteko(saitteko) pelit pelattua?
Jos tänään alkaa pleijarit, niin Detroit on kyllä illalla haastettavana. Ihan sinne yön nhl-matseihin saakka.
EDIT:
Juzsi ja Peteee29 sopikaa pelinne tänään pelattaviksi MustaKyy13 kanssa! Myös tämä liiga vaikuttaa aktiivisuuden osalta osallistumiseen muihin tuleviin liigoihin joita tänne Jatkoaikaan perustetaan. Olisi ikävää poistaa ketään.