Kevättä Rinnassa - PS3 NHL10 Turnaus

  • 15 944
  • 332

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää liiga on taas menossa täydellisen farssin puolelle. 23 päivää ollut aikaa tahkota 15 matsia. Ei pitäis olla liikaa, kun tähän otettiin näitä ns. aktiivisia. Noh, unohdetaan deadlinet tästä eteenpäin, kun ei ne pidä kumminkaan, pelatkaa kun kerkeätte, näin pääsee muutkin joskus pelaamaan pleijareita eikä tartte ketään poistella. :)

Ei tässä itsellä niin kiire ole tän kanssa, toki ois kiva pelailla ja näin, kun monet ovat pelanneet pelinsä jo reilu kaksi viikkoa sitten. Se on aktiivisuutta. Ihan senki takia ei viitsi nyt poistaa ketään, kun näitä aktiivisimpia on myös tuon kahdeksannen sijan väärällä puolellakin, niin olisi väärin heitä kohtaan etteivät nyt pääsisikään pleijareihin. Tietysti nyt kun sanoin tuon, että kaikki pääsevät pleijareihin, niin kone päättää että vain kahdeksan pääsee. Toivottavasti näin ei ole :D
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
On tää kyllä melkonen aktiivisten pelaajien turnaus...

Kahteen turnaukseen oon nyt osallistunu ja käsittääkseni molemmissa olen ensimmäisenä pelit saanut pelattua, vaikka sijat on ollu siellä häntäpäässä. Eiköhän tässäkin käy niin, että pari pelaajaa poistetaan ja jään ilman playoffeja.

Vittumaisia online-pelejä tuntemattomia vastaan pelailen sitten odotellessa kesäliigaa...
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
On tää kyllä melkonen aktiivisten pelaajien turnaus...

Kahteen turnaukseen oon nyt osallistunu ja käsittääkseni molemmissa olen ensimmäisenä pelit saanut pelattua, vaikka sijat on ollu siellä häntäpäässä. Eiköhän tässäkin käy niin, että pari pelaajaa poistetaan ja jään ilman playoffeja.

Vittumaisia online-pelejä tuntemattomia vastaan pelailen sitten odotellessa kesäliigaa...

Näinpä. Luulis ettei nyt olisi kovin vaikea sopia yhtä peliä johon kuluu aikaa noin 20min. Mutta eihän sitä toisaalta voi tietää millaiset tilanteet kyseessä olevilla pelaajilla on, mutta kyllä neljään viikkoon pitäisi pystyä 15 matsia pelaamaan.

Ja samaa mieltä noista Versus- matseistakin. Ei oikein nappaa pelata jotain teiniä vastaan, joka alottaa hirveän hässäkän joka pelikatkolla ja katsoo kaikki mahdolliset hidastukset kokonaan sekä kaiken lisäksi haistattaa vitut pelin jälkeen, kun tein vääränlaisia maaleja..
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Perseestähän nuo "arvopelit" suurimmaksi osaksi on. Tänäänkin pelasin jonkun puolisen tusinaa ottelua (sairaana parempaakaan tekemistä ole) ja niistä viisi ei ehtinyt vanheta edes puoleen väliin ennen kuin kaveri lähti kävelemään. Kyllä minuakin vituttaa kun tulee rumasti pataan, mutta minä kyllä pelaan ne(kin) pelit loppuun saakka.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää kyllä melkonen aktiivisten pelaajien turnaus...

Kahteen turnaukseen oon nyt osallistunu ja käsittääkseni molemmissa olen ensimmäisenä pelit saanut pelattua, vaikka sijat on ollu siellä häntäpäässä. Eiköhän tässäkin käy niin, että pari pelaajaa poistetaan ja jään ilman playoffeja.

Vittumaisia online-pelejä tuntemattomia vastaan pelailen sitten odotellessa kesäliigaa...

Juuri tän takia haluan, että kaikki pelaavat pelinsä loppuun eikä ketään poisteta ns. uhkailuista huolimatta. Tietää vain, ketkä on niitä aktiivisia eikä tarvitse odottaa vaikka deadline on määrätty. Toki hyviä syitä voi olla näin deadlinen alla, mutta tosiaan.. tässä on ollut se melkein 4 viikkoa aikaa pelata 15 peliä. Esim. minä vedin kevätliigan loppuun kahdessa viikossa. Okei, se on sairas vauhti, mutta näin esimerkkinä. Koittakaahan nyt Juzsi,MustaKyy ja Peteee29 pelata nuo pelinne loppuun niin päästään nauttimaan playoffien antimista.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koittakaahan nyt Juzsi,MustaKyy ja Peteee29 pelata nuo pelinne loppuun niin päästään nauttimaan playoffien antimista.
Kerhon play-off menestys on ollut vähän tässä turnauksessa tiellä. Kun on päivän töissä ja illat pelissä, niin ei ihan hirveitä ehdi. Pahoittelen. Sitten kun taas ke ja ti olin paikalla, niin ei millään voitu pelata, vaikka Juzsi olikin PS3:lla.

Tänään olen pelattavissa.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Onko pelejä saatu pelattua?
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Kerhon play-off menestys on ollut vähän tässä turnauksessa tiellä. Kun on päivän töissä ja illat pelissä, niin ei ihan hirveitä ehdi. Pahoittelen. Sitten kun taas ke ja ti olin paikalla, niin ei millään voitu pelata, vaikka Juzsi olikin PS3:lla.

Tänään olen pelattavissa.

Onnistuisko nyt peli?
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Toivottavasti viimeistään huomenna. Ei ilmeisesti tänään ainakaan onnistu, mutta huomenna ainakin ite ehdin pelaamaan missä vaiheessa päivää tahansa.

Mikä näiden kanssa on tilanne?

Löytyykö peliaikoja?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Koskas MustaKyy onnistus toi meidän peli? Sais runkosarjan viimein päätökseen.
Pahoittelen omaa aktiviisuutta tässä on nyt kalja ruvennu maistuun kovasti:DD Tuli muutamia päiviä otettua kun pikkuveli täytti 18v. Tänään voisin pelata ton matsin ellei oo viel potkittu pois! Ja en ole aina paikalla vaikka pleikkari päällä olisikin, kuitenkin 3sisarusta ja nekin siinä pelailee.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koskas MustaKyy onnistus toi meidän peli? Sais runkosarjan viimein päätökseen.
Pahoittelen omaa aktiviisuutta tässä on nyt kalja ruvennu maistuun kovasti:DD
No, neljän jälkeen tänään? Ei nuorten miesten kannata kaikkia päiviä ja öitä kaljoitella.

Spidy, ootko sä vaikka puol viis paikalla, tai sano aika niin pelataan pois.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh voin neljän jälkeen tulla peleille ellen saa kyytiä futisharkkoihin. Jos sinne eksyn niin onnistuisko sit joskus kuuden jälkeen?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh skippaan harkkarit ja otan mielummin kotona pari kaljaa ja pelailen nhl. MustaKyy ilmottele tänne kun oot valmis pelaileen niin meen pleikkarille!! Jos vaikka päästäs tänään alottaan pleijjaritkin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jooh skippaan harkkarit ja otan mielummin kotona pari kaljaa ja pelailen nhl. MustaKyy ilmottele tänne kun oot valmis pelaileen niin meen pleikkarille!! Jos vaikka päästäs tänään alottaan pleijjaritkin.
Nyt näyttä hyvältä! Käynnistelen PS3:n ja tunnin päästä pelit pelattu!! Harmittaa, että olen ollut suuri osa tulppaa, pahoittelut. Perskeleen Kerho, kun pelaa wappuun sekin...
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Nyt näyttä hyvältä! Käynnistelen PS3:n ja tunnin päästä pelit pelattu!! Harmittaa, että olen ollut suuri osa tulppaa, pahoittelut. Perskeleen Kerho, kun pelaa wappuun sekin...

Oookke saavun pleikkarin ääreen.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh sain kans pelit pelattua. Harmi vaan että näköjään vaan 8 pääsi pleijjareihin. Olis ollu mukava viellä pelailla mutta ei mahda mtn ; ) Taitaa tulla pitkä tauko nhl pelaamisesta nyt, kun seuraavan liigan alkuun on vielä paljon aikaa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jooh sain kans pelit pelattua. Harmi vaan että näköjään vaan 8 pääsi pleijjareihin. Olis ollu mukava viellä pelailla mutta ei mahda mtn ; ) Taitaa tulla pitkä tauko nhl pelaamisesta nyt, kun seuraavan liigan alkuun on vielä paljon aikaa.

No voi paska, tota mä pelkäsinkin! Harmi. :/ Olin ihan siinä uskossa, että kaikki menis ilman muuta jatkoon. Vissiin muutkin luulivat, ja tälläistä tietoa sain itekiyheltä kaverilta. Pahoittelen kaikille, jotka eivät pleijareihin päässeet.
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
No voihan pillu! Kerkesin jo innostumaan, että pääsen pelaamaan, mutta paskat.

Pelatkaahan pleijarit äkkiä ni saa uuden liigan pystyy :)
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
No voihan pillu! Kerkesin jo innostumaan, että pääsen pelaamaan, mutta paskat.

Pelatkaahan pleijarit äkkiä ni saa uuden liigan pystyy :)

Sama jälleen olis aikaa ja kiinnostusta pelailla vaikka kuinka paljon kun rahat on tuhlailtu ;D
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oishan sieltä joku helpompi vastuskin tiesti voinu tulla ku Calcichew,mut ei voi mitään.

Eli Calcichew,millon kerkeet alkaa nöyryyttään mua?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oishan sieltä joku helpompi vastuskin tiesti voinu tulla ku Calcichew,mut ei voi mitään.

Eli Calcichew,millon kerkeet alkaa nöyryyttään mua?

Heti, kun sullekin käy. Vaikka nyt. :) ja nöyryyttämisestä en tiedä, oot ollut aina aika paha vastus mulle.. :s
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös