Kevättä Rinnassa - PS3 NHL10 Turnaus

  • 15 938
  • 332

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutos suunnitelmiin! Snagarilla on pleikkari paskana eli onneksi en poistanut Nupea vielä. Finaalissa siis Nupe Snagarin tilalla. Millon sopis pelata niin saatas tää liiga pakettiin kunnialla?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nupe, mikä aikataulu? ehtiikö millon pelaa finaalit. sais nyt kuopattua sit tän liigan :D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas, huomasin vasta yksityisviestin. Tänään illalla vois alotella 1-2 peliä ja huomenna loppuun? Viikonloppuna en kerkeä pelaamaan.

Joo voidaan mun puolesta vaikka heti alottaa. Illemmalla saattaa olla tekemistä, ehtiskö nyt?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites Nupe nyt? voitas alottaa sarja kohta

EDIT: joo ei noi ea:n palvelimet taida toimia muillakaan?
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja olen myös ilmoittanut etten kerkeä viikonluppuna peleille. Mutta tänään voidaan neki ainakin aloittaa.

Nojoo laitoin jo tiistaina sulle yyveetä mut ihan sama :D eka peli siis pelattu ja siitä Vancouverille voitto jalkapallolukemin 1-0 jatkoajalla. Kusessa oltiin vähän väliä, mutta Luongo pelas uskomattoman pelin. Jatkoajan lopussa kun oli peliaikaa enää 1,7 sekuntia niin Keslerin rannari upposi alakulmaan. Loistava voitto vieraskentälät Nupea vastaan, uskoin 3-0 sarjaan Nupelle, eli se on nyt kumottu. Jee.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nupe_ olet jatkoaikahistorian paras pelaaja. Oikeesti. Mua alkaa vituttaa toi sun puolustus, ei sulle saa ku max yhen maalin pelissä. Haista paska. No ei , leikki leikkinä. Eli Rangersille mestaruus voitoin 3-1. Eka peli mulle 1-0 JA, toka Rangersille 1-0 20 sekkaa ennen loppua vm, kolmas 2-1 rangersille, ja vika sitten repsahti paskamaalien ja yhden oman maalin sävyttämänä 5-1 tulokseen. Hieno sarja, tiukkoja vääntöjä oli! Kiitokset. Hopeatila on tuttu, who gives a fuck. Nyt on Calcichew:n jatkoaika liigat/turnaukset NHL10 osalta sitten pelattu. Oikeastaan aika hyvä fiilis, ei tartte liikaa miettiä.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Nupe_ olet jatkoaikahistorian paras pelaaja. Oikeesti. Mua alkaa vituttaa toi sun puolustus, ei sulle saa ku max yhen maalin pelissä. Haista paska. No ei , leikki leikkinä. Eli Rangersille mestaruus voitoin 3-1. Eka peli mulle 1-0 JA, toka Rangersille 1-0 20 sekkaa ennen loppua vm, kolmas 2-1 rangersille, ja vika sitten repsahti paskamaalien ja yhden oman maalin sävyttämänä 5-1 tulokseen. Hieno sarja, tiukkoja vääntöjä oli! Kiitokset. Hopeatila on tuttu, who gives a fuck. Nyt on Calcichew:n jatkoaika liigat/turnaukset NHL10 osalta sitten pelattu. Oikeastaan aika hyvä fiilis, ei tartte liikaa miettiä.

Kiitos yhdestä historian parhaimmista sarjoista. Oli kyllä niin tarkkaa peliä ja pienet marginaalit ratkaisi. Sulle yks pomppu sisää tokassa matsissa, niin ei tiedä miten olisi käyny. Sua vastaa on kyllä aina hieno pelata ja pientä derby henkeä on aina ilmassa. Molempien maalivahdit olivat liekeissä ja meinas välillä usko loppua, mutta jotenkin sain aina väkisin ne tarvittavat tehtyä.. Kiitos..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös