Kevättä Rinnassa - PS3 NHL10 Turnaus

  • 15 941
  • 332

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistakaa muuten, että tämän liigan pleijarit on paras viidestä, eli kolme voittoa tarvitaan jatkoon. Kohta varmaan alotellaan Hukkaviivan kanssa pelit.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
No voi harmi kun ei sitten päässyt kuin 8 joukkuetta jatkoon, oliskohan innokasta joka voisi pistää uuden "höntsän" käyntiin kun tästäkin jo puolet putosi? MM-kisatkin kolkuttaa ovella niin olisko sitten paikallaan tehä maajoukkueturnaus?

EDIT: No mä laitan huomiseen mennessä uuden turnauksen pystyyn jos kukaan muu ei ehdi ennen sitä. NHL-joukkueet vois olla ja tuo alla oleva 20 joukkuetta kuten Calcichew sanoi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi harmi kun ei sitten päässyt kuin 8 joukkuetta jatkoon, oliskohan innokasta joka voisi pistää uuden "höntsän" käyntiin kun tästäkin jo puolet putosi? MM-kisatkin kolkuttaa ovella niin olisko sitten paikallaan tehä maajoukkueturnaus?

Mulle kävis ainakin uusi liiga. Ite en jaksa olla aina se joka pistää näitä pystyyn niin jos joku muu laittaa niin lähden mukaan. Ja se ei tosiaan haittaa että playoffit on kesken sekä kevätliigassa sekä tässä liigassa. :) luultavasti taas ekojen joukossa pelit ois pelattuna. Maajoukkueet on jotenkin ihan perseestä, niin ehdottaisin NHL joukkueilla samanlaista kuin tämäkin. Voisi ottaa vaikka 20 joukkueella, että sit pääsis 16 jatkoon?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Kyllähän minä mukana sitten olen, jos pystyyn laitatte. Pääsette sitten taas nöyryyttämään Philadelphiaa ja nauttimaan(?) otteluraporteistani.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Eikö niin, että seuraavan turnauksen joukkueiden varausjärjestys menee tämän turnauksen sijoitusten perusteella käänteisessä järjestyksessä? ;)
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Harmi ettei kaikki päässeet pleijareihin, vaan ei voi mitään. Mukana ollaan joka tapauksessa seuraavassakin.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittumaisin tappio ikinä Hukkaviivan Chicagoa vastaan. Ottelu oli koko pelin ajan Vancouverin hallussa, eikä Chicagolla ollut oikein mitään sanottavaa. 3-0 johdossa jo käväsin, mutta niin vain hawksit tulivat Luongon avustuksella (7 vetoa, 4 maalia) ja voittivat pelin. Laukaukset 21-8 Vancouverille. Voi paska, että kyrsii nyt :D noh ei voi mitään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vancouver - Chicago sarja saatiin päätökseen. 3-1 voitoin Vancouver jatkoon.

Tosiaan tuon ensimmäisen pelin raportoinkin tuohon ja toinen peli olikin aikalailla samanlainen vitutus peli, tosin nyt Chicagon koutsille. Hawks johti peliä 56 sekkaa ennen loppua 3-2. Burrows tasoitti pelin hieman Chicago veskarin hölmöilyn takia. 5,6 sekuntia ennen loppua sain vielä rankkarin jonka upotin sisään joten voitto Vancouveriin. Voitot 1-1

Kolmas peli 7-2 Vancouverille. Lähes kaikki onnistui Vancouverin miehillä ja maaleja syntyi liukuhihnalta. Ei oikein jäänyt kerrottavaa kuin jälleen kaksi lämärimaalia Chicagon miehiltä. Jotenkin tuntuu uskomattomalta että lähes kaikki Chicagon lämärit menivät sisään tässä sarjassa. Ei nyt ihan, mutta helpohkosti meni Luongolle :D Voitot 2-1

Neljäs peli 2-1 voitto Vancouverille. Nihkeä peli, jonka sain tasoitettua Sedinin lavast toisen erän puolivaiheilla. 2-1 ratkaisumaali syntyi Pavol Demitran lavasta Mason Raymondin heittäessä kiekon maalille josta tuli ribari. Helpohko maali. Loppuaika puolustettiin eikä vikalla minsalla Hawks miehet saaneet oikein mitään aikaiseksi vaan pääosin pyörittiin väärässä päässä.

Kiitos Hukkaviivalle sarjasta. Oli aika jännittäviä pelejä pääosin eikä tunnetta puuttunut. Ite olin ainakin ihan raivona välillä :D
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos Hukkaviivalle sarjasta. Oli aika jännittäviä pelejä pääosin eikä tunnetta puuttunut. Ite olin ainakin ihan raivona välillä :D

No ton toisen pelin kusemisen jälkeen oli koko ajan semmonen tuska/vitutus päällä, ettei pahemmasta väliä. Hienosti oli tulossa 2-0 johto voitoissa, ni sit ite kusin sen että sarja olikin 1-1, ni sen jälkeen ei vissiin ihan parasta saanu enää itestä irti. Oikee joukkue meni jatkoon vaikka Luongo mulle sitä jatkopaikkaa yritti tyrkyttääkin.
 

Snagari

Jäsen
Odottelin, että Saube ois jotain raporttia vähän laitellut, mutta ei ollut näköjään tullut :).

Eli Pensien ja Anaheimin välinen sarja päättyi eilen Penguinsin 3-0 voittoon.

Todella tiukkoja matseja kaikki, joista 2 päättyi jatkoajalla. Ainutkin peli joka ei mennyt jatkoajalle, päättyi minun voittooni 4-3, jossa olin vielä minuutti ennen loppua häviöllä, mutta sain sinä aikana pari maalia väännettyä ja pelin käännettyä voitokseni.

Ykkösketju vastasi taas noin. 80 prosentista joukkueen tehoja. Crosby iski komeat 9 pojoa kolmeen peliin, joista 5 oli maaleja. Ovechkin oli myös hyvässä iskussa. Staal nousi parissa pelissä yllätysratkaisijaksi mun puolelta.

Tulipa lyhyt raportti, mutta peti kutsuu nyt. Kiitos sarjasta Saube, loistavia pelejä oli!
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Pelattiin tänään Spidyn kanssa sarja pois.

Vastakkain olivat siis Detroit ja Anaheim.

Detroit jatkaa eteenpäin voitoin 3-2. Kiitos vaan peleistä, hauskoja olivat. Mm. vika taisi päättyä 7-3. joku päättyi 6-4 jne. Päästä päähän ja silleen.

Eli Nupen ja Wodin sarja on siis ainoana pelaamatta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelattiin tänään Spidyn kanssa sarja pois.

Eli Nupen ja Wodin sarja on siis ainoana pelaamatta.

Tuossa Nupen ja Fuparin sarjassa saattaa kestää, kun Fuparilla on tuo kevätliigan pleijarit kans kesken. Ja sielläkin hieman vaikeuksia saada pelejä sovittua.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Joo kerrohan Fupar milloin sulle passais pelata? Huomenna ei käy luultavasti, korkeintaan päivällä pari, mutta muuten passaa melkein milloin vain.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missäs vaiheessa täällä ollaan nyt?

Kaikki muut sarjat on saatu loppuun paitsi tuo Nupen ja Fuparin sarja. Se on edelleen 0-0 tilanteessa. Nyt vähän aktiivisuutta pojat! :P Fupar varsinkin, kun Nupe tuolla linjoilla roikkuu jatkuvasti.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Kaikki muut sarjat on saatu loppuun paitsi tuo Nupen ja Fuparin sarja. Se on edelleen 0-0 tilanteessa. Nyt vähän aktiivisuutta pojat! :P Fupar varsinkin, kun Nupe tuolla linjoilla roikkuu jatkuvasti.

Viestiä olen plegelläkin pistänyt, mutta ei oo vielä kuulunut mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös