Mitä ne ipalaiset oikeen ulisee täällä?
Sinähän sen ulinan aloitit.
Jos on oma joukkueeni joskus myynytkin avainpelaajia kun liiga on suljettu, niin mitä sitten? Paikataan taloutta eikä ole karsintapeikkoa olemassa. Nyt kun liiga on avoin, ipa tekee samoin. Säästättehän tekin siinä itsellenne pennosia, mutta avainpelaajien myyntiä en voi käsittää silloin kun on mahdollisuus oikeesti tippua pääsarjasta pois?
Sinäpä sen viimein kirjoitit. Kun voi tippua liigasta pois. Miksi siis vaadit aikaisemmin seuraavaa:
"Tuollaisella toiminnalla joutais mestikseen ilman karsintoja kun ei viitsitä minkäänlaisia toimenpiteitä tehdä sen eteen etteivät jäisi viimeikseksi."
Koska nyt voi tippua pois, niin eikö pelaajiaan saisi myydä pois? Ja silloin kun sarja on suljettu, niin pelaajien myyminen on suotavaa? Ei aukea minulle tämä logiikka.
Niin joo, SaiPa luopui aikanaan Machuldasta. Joukkueen kiistatta parhaasta pelimiehestä. Ilveksen parhaat pelimiehet jatkavat edelleen Ilveksessä (pl. Koistinen [myyty kovaa rahaa vastaan Venäjälle] ja varauksin Glenn [myyty puhtaasti taloudellisiin seikkoihin vedoten KalPaan]).
Mitä toimenpiteitä SaiPa teki aikanaan, jottei jäisi viimeiseksi? Myi Machuldan?
Siinähän keräätte itellenne "rispektii ja boolsseja", jos haluutte ittenne näin tiukalle ahtaa. Jos sen hintana on mestikseen tippuminen, niin siitä vaan. En nimittäin itse usko siihen että tulette karsintoja (jos sinne joudutte) neljässä pelissä voittamaan, ettekä edes viidessä.
Ei pelaajien myyminen ole todellakaan mitään kunniakasta hommaa. Kertoo ainoastaan siitä, että hommat on hoidettu jälleen päin persettä. Itse keräisin mielummin "rispektii ja boolsseja" menestymällä.
Liigapaikka saa ratketa Ilvekselle vaikka sitten 7. pelissä. Muulla ei ole merkitystä. Nyt Mestiksen nousijaehdokkaalle tarjotaan hemmetin hyvää saumaa nousta liigaan.
Taidan olla trollin uhri.