Oma, usein vääräksi osoittautuva mielipiteeni on se, että KooKoo ei millään mittarilla ole lähellekään sillä tasolla oleva organisaatio, että se pystyisi lähitulevaisuudessa haastamaan jonkun liigajoukkueen karsinnoissa. Tuntuvin puute on Kouvolassa raha. Okei, Vaasassakaan ei taskujen täydeltä rahaa ole, mutta lähtökohtaisesti toiminta on mielestäni täysin eri tasolla. Ja ainakin itse näen Tutonkin potentiaalisempana liigajoukkueena kuin KooKoon.
Kiitos perusteluista. Itse olen kuitenkin asiata eri mieltä. Mielestäni KooKoon organisaatio on riittävällä tasolla. Sitä on vuosien mittaan vahvistettu ja useiden muutosten jälkeen toivottavasti nyt on saavutettu pysyvyyttä. KooKoon organisaation osaaminen on mielestäni kehittynyt ja nykyisin hyvällä mallilla, kuten esimerkiksi myynti ja markkinointi, jotka ovat menneet viime vuosina harppauksin eteenpäin. Tottakai paljon on vielä kehitettävää, mutta en näe miten Sport tai TuTo olisi organisaation tasolla KooKoota edellä tai jopa "täysin eri tasolla". Kova väite, johon mielestäni ei ole perusteita.