powerforward#7
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Philadelphia Flyers
Johan sitä kautta keski nipin napin yli syyskuun puolivälin ennen ensimmäistä laiturin siirtoa sentteriksi.
Ykkönen tänään muodossa Junttila-Nelli-Jensen
Kyllä siellä on sellaisia suuruuksia edessä vielä kuin Teemu Kuusisto, Quinn Hancock etc. Junttila listalle jo mahtuu, mutta ei koko pystiä kyllä vie tässä sarjassa.Pelillisten syiden takia en Marjamäkeä potkisi, mutta tämä on sellainen peruste minkä takia saisi lähteä hevonkuuseen koko organisaatiosta. Kautta aikojen surkein pelaaja meidän ykkösketjussa (Ikosta en laske kuin merkkikartioksi) ja näköjään saa vedellä siinä ihan ilman mitään apuja. Kahden parhaan pelaajan vieressä vielä.
Mistä tämä tieto on peräisin? Itse en ainakaan löydä mistään.Ykkönen tänään muodossa Junttila-Nelli-Jensen
Jokereiden instavideo aamujäiltä, jossa ko.kolmikko kieputtelee.Mistä tämä tieto on peräisin? Itse en ainakaan löydä mistään.
Kiitos tiedosta. Jokereiden mediaketjuun kuuluisi tämä, mutta en oikein tykkää tästä(kään) puolesta tuossa toiminnassa, että eri (sosiaalisten) medioiden seuraajat eivät näe samoja materiaaleja.Jokereiden instavideo aamujäiltä, jossa ko.kolmikko kieputtelee.
kun taas Junttilalta aivan 100% varmasti odotellaan tuolla liiga-statuksella edes Jormakkamaisia tehoja, ei pelkkää 4-ketjun peliä.
Parhaimmillaan Schroeder ja Junttila kykenevät myös ratkaisuihin.
Jos Kossila on kunnossa, Hännikäinen terve ja Anttila sivussa ja niin lähtisin näin Kazanin kaatoon :
Jensen - Björninen - O’Neill
Savinainen - Norman- Pakarinen
Hännikäinen - Kossila - Turunen
Junttila - Schroeder- Joensuu
Parhaimmillaan Schroeder ja Junttila kykenevät myös ratkaisuihin.
Junttila? Uskotko itsekään?
En näe mitään tarvetta lähteä sotkemaan voittavaa kokoonpanoa noin paljoa. Varsinkin Björninen on ollut ihan timanttia nimenomaan tuossa omassa roolissaan, joten en häntä nelosesta olisi pois siirtämässä. Schroeder toimi tuossa Jensenin ja Nellin välissä, joten olisihan tuo mukava nyt tarkastaa myös ihan oikeissa peleissä. Jos ei lähde, niin mietitään asiaa sitten uudestaan. Tai sitten Pistää sen Kossilan tuohon ykkösen keskelle ja antaa Jordanin skulata kolmosessa.
Halme tänään K-Vantaan riveissä (kuten myös Kombe, Laakso, Tenhovuori, Tuhkanen ja Manninen), joten voisi olettaa Kossilan pelaavan perjantaina. Muussa tapauksessa rotaatio on taas ihan olematonta.
Toivotaan Halmeelle kovia tehoja mestiksessä ja sitä kautta itseluottamusta myös kiekolliseen tekemiseen Jokereissa. Parhaimmillaan Halmeella on todella hyvä veto. Tykkään myös asenteesta ja taklaushalukkuudesta.
Minkä takia Junttila pelaa ykkösessä ja Schroeder nelosessa? Minä vaan kysyn.
Samaa mieltä siitä että molempien paikka olisi nelosessa jos sielläkään. Kummankaan ei ykkösessä.Minkä takia Junttila pelaa ykkösessä ja Schroeder nelosessa? Minä vaan kysyn.
Toista on viime aikoina kiinnostanut pelata ja toista ei.