Tässä joululoman viimeisten päivien ratoksi pähkäilenpä minäkin.. hypätään nyt jo siihen aikaan, että Kuparinen on taas rivissä.
Näkemykseni mukaan kokoonpanossa on tällä hetkellä kolme pelaajaa, jotka eivät sen kummemmin mokaile ja menevät siinä muiden mukana, mutta joidenka oleminen pelaavassa kokoonpanossa ei kuitenkaan tuo yhtään mitään lisäarvoa joukkueeseen. Nämä kolme ovat:
Mäkilä
Savinainen
Forsbacka
Periaatteesa myös Mäkinen, mutta ehkä häntä nyt voi eräänlaisen "henkisen johtajuuden" (olen antanut itseni ymmärtää että hän on joukkueessa pidetty ja arvostettu nimenomaan näiden ominaisuuksiensa vuoksi) nimissä mukana roikottaa. Ja ennen kuin kukaan ehtii kiljua sieltä, että myös Zaborsky kuuluu tuolle listalle niin.. noh, teknisesti ottaen kuuluukin, mutta tosiasia on myös se että jos joku on koko loppusyksyn kärsinyt omasta pelipaikastaan niin se on kyllä Zaborsky. Yritä siinä sitten, kuitenkin puhtaasti kiekollisena sentterinä, pelata jämäminuutteja seuranasi wanhat samettikädet ja snaipperit Fobba ja Mäkinen, ja samalla ylläpitää silkohapsilla positiivista tekemisen meininkiä.
Mutta, Kupru siis tulee.. tämä aiheuttanee sen että Savinainen siirtyy laitaan ja toki sen että vähintään yksi mies tipahtaa kokoonpanon ulkopuolelle. Ja minun papereissani se yksi mies on tällä hetkellä Fobba.. vaikka toisaalta esimerkiksi Mäkilä on tästä junnuosastosta aivan selkeästi heikoin lenkki, mutta sanotaan nyt että Sillanpään takia pitäisin hänet mukana.. näin ollen minä rakentaisin siis seuraavat ketjut, sillä olettamuksella että mitään selkeätä ja tasokasta ykkössentteriä ei siis mistään saada polkaistua
Luomala-Niemi-Kivenmäki
Huhtala-Kuparinen-Salminen
Savinainen-Zaborsky-Huhtanen
Mäkinen-Sillanpää-Mäkilä
Mäkilän tilalle voisi joku ehkä tarjota Palosta tai sitten vaikka sitä Fobbaa, mutta tuumin että kahden tuollaisen laiturin kanssa taas Sillanpäällä tulisi kovin orpo olo.. samoin Salminen ja Huhtanen voivat vaihtaa paikkaa aivan hyvin, ketjujen välinen tasapaino säilyisi silti..