Lätty-ylämummo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
@SaatananJäätävä , en kyllä vyöryttäisi tätä kroonista loukkaantumissumaa myöskään fysiikkavalmentaja Yrttiahon harteille, sillä näiden samojen ongelmien kanssa painittiin jo ennen hänen aikaansa.
Tämä ei todellakaan ole ainutlaatuinen talvi IFK:n saikutteluhistoriassa. Sä taisit nostella ajatusta siitä, että miksi narrit ei kärsi samasta ongelmasta samassa määrin, vaikka pelipaikka on lähellä, päiväkodit ja ruokakaupat tai jotain, samoja. Erittäin hyvä huomio. Narrit aloittaa kautensa kuukautta aiemmin, kaikki vierasottelut ovat jossain siperiassa, missä ei elä kait mikään, edes pasilisko, ja olisivatko kaverit välipäivinä niin puhki ja himassa peiton alla muijan ja/tai pleikkarin kanssa, ettei kanssakäymistä muitten kanssa synny. En minä tiedä.
Laitan tähän linkin jäähallin tämän viikon käyttäjistä:
Tunteeko kukaan noista ketään, jolta voisi kysellä heidän mielikuviaan Nordiksen altistavasta vaikutuksesta flunssa-aaltoihin?
Mä en itse oikein jaksa uskoa mihinkään homeisiin tai muihin itiöihin, koska tää saikuttelu on ollu edustusjoukkueelle oikeasti iso ongelma, niin luulisin tehdyn aika paljon tarkastuksia ja tutkimuksia sen suhteen, että mikä voisi syypää olla.
Tuossa olisi jollekin lisensiaatille hyvä päättötyön aihe, kun tutkisi ja mittailisi mikä siellä Nordiksella oikein mättää.
Vai pitääkö pelaajat yksinkertaisesti asettaa ulkonaliikkumiskieltoon, estää kahviloissa ja lounaspaikoissa notkuminen ja Stockalla uusien kuteitten hypisteleminen, jotta pysyvät työkunnossa. En minä tiedä...