Pepper Jack
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Brule ja Lessio eivät ehtineet pelata Zagrebissa yhtäkään ottelua samaan aikaan.alkukaudesta 16-17 Zagrebissa
Brule ja Lessio eivät ehtineet pelata Zagrebissa yhtäkään ottelua samaan aikaan.alkukaudesta 16-17 Zagrebissa
Brule ja Lessio eivät ehtineet pelata Zagrebissa yhtäkään ottelua samaan aikaan.
Brule pelasi viimeisen ottelunsa Zagrebissa 4. lokakuuta, kun taas Lessio pelasi ensimmäisen ottelunsa Zagrebissa 17. lokakuuta ja pelasi siellä runkosarjan loppuun ennen siirtymistään Ruotsiin.Kuinka niin? Molemmat aloittivat kauden Zagrebissa (Brulé oli pelannut siellä jo edellisellä kaudella). Brulé siirtyi Neftekhimikiin jo lokakuussa, Lessio siirtyi Örebrohon helmikuussa 2017. Mutta lokakuun puoliväliin asti pelasivat kummatkin Zagrebissa.
Brule pelasi viimeisen ottelunsa Zagrebissa 4. lokakuuta, kun taas Lessio pelasi ensimmäisen ottelunsa Zagrebissa 17. lokakuuta ja pelasi siellä runkosarjan loppuun ennen siirtymistään Ruotsiin.
IFK tänään:
Thorell - Tyrväinen - Rask
Tallberg - Santala - Kangasniemi
Åsten - Keränen - Petrell
Lessio - Koivisto - Engberg
Eronen - Motin
Quincey - O'Connor
Varakas - Laakso
Kankaanperä
Ruusu
(Engren)
HIFK:n kolmoskenttä on nyt sellaisessa muodossa, kun toivoisin HIFK:n nelosen olevan, mutta makuasiahan se on että mikä noista on nelonen. Ei huono yhdistelmä. Koivisto itse asiassa ihan OK tuuraaja nyt siihen asti, kunnes saadaan yksi sentteri lisää tai Nykopp saikulta. Kannattaa miettiä, että oikealla hinnalla signaa koko kaudeksi.
Onko Pitkäsen try out jo päätetty?
IFK tänään:
Lessio - Koivisto - Engberg
Eronen - Motin
Quincey - O'Connor
Varakas - Laakso
Kankaanperä
Ruusu
(Engren)
Itse olisin heittänyt Ruusun maaliin jo Jukureita vastaan, mutta hyvä vaan, kun saa nyt tänään peliaikaa. Itse uskoisin, että Ruusu olisi pelannut tänään joka tapauksessa, vaikka Engren olisi pitänyt nollat molemmissa viikonlopun peleissä. Peruslähtökohta on, että HIFKn pitää klaarata sarjan divarijengit (Sport, Jukurit, KooKoo) ilman suurempia ongelmia, vaikka maalissa olisi itse läski-Salonen.Kolmosketju herättää lähinnä hilpeyttä ja Engrenin laittaminen luukkuvahdiksi kauden kolmannessa matsissa (jossa voisi olla "helppo" ottaa kenties kadoksissa oleva itseluottamus takaisin kun vastassa Sport) herättää huolta... Toki samalla hyvä että Ruusukin saa peliaikaa! Illan ottelu päättyy 2-3, IFK:n maalintekijät Kangasniemi, Rask ja Quincey.
Lessio - Santala - Kangasniemi
Tallberg - Koivisto - Nordgren
Toi näyttää jo juurikin mun visiolta. Tosta vielä Koivisto pois ja Santala tilalle, ja sitten hankittava ykkössentteri Santalan (tai Tyrväisen, riippuen vähän hankinnan ominaisuuksista) tilalle. Laiturit kuitenkin juuri niin kuin pitää.
Tulispa se sentteri pian! Ja toivottavasti Ruusulle ja koko papille tulee onnistuminen tänään.
IFK tänään:
Engberg - Keränen - Petrell
Lessio - Åsten - Pitkänen
Eronen - Motin
Quincey - O'Connor
Varakas - Laakso
Kankaanperä
Engren
(Ruusu)
Mikä sillä Nykoppilla on, kun ei ole pelannut alkukaudesta yhtään? Kaverin loukkaantumishistoria alkaa olla kohta ihan liigan kärkipäätä, koko ajan sivussa ja sitten kun tulee paluu, niin kerkii pelata muutaman pelin ja taas sivussa. Onko tätä nyt jatkunut 4-5 kautta?
Tykkään pelaajana hirmuisesti, mutta tämän kauden jälkeen laittaisin miehen mäkeen. Hyöty joukkueelle ihan nolla.
IFK tänään:
Engberg - Keränen - Petrell
Lessio - Åsten - Pitkänen
Eronen - Motin
Quincey - O'Connor
Varakas - Laakso
Kankaanperä
Engren
(Ruusu)
Täysin samaa mieltä. Lessio parantanut kokoajan ja vaikka Åsten oman roolinsa kuningas onkin, niin onhan tuo nyt melkoinen pyllistys. Pitkänen ollut kyllä todella surkea. Toki annan mahdollisuuden, koska liigapeleissä ei ole vielä esiintynyt mut mut.Melkoista vittuilua Lessiota kohtaan heittää samaan ketjuun Åstenin ja Ilmari Pitkäsen kanssa. Oikeasti, mitä vittua? Itse olin siinä uskossa, että Pitkänen tryouteineen on heivattu jo menemään.
Samoin ihmetyttää miksei Nordgrenia nosteta vieläkään ylös. Tuossa on nyt kaksi nelosketjua, joilta on aivan turha odottaa minkään muunlaista panosta kuin nollanollaa ja rouhimista.
Melkoista vittuilua Lessiota kohtaan heittää samaan ketjuun Åstenin ja Ilmari Pitkäsen kanssa. Oikeasti, mitä vittua?
Noihin edellä linkattuihin Selinin kommentteihin viitaten:
- "Hän on tottunut pelaamaan sellaista luomulätkää. " --> Miksi ylipäätään on hankittu Selinin sapluunaan sopimaton pelaaja tulosyksikköön?