En sanoisi yhdentekeviä, tokihan ne vaikuttaa. Mutta tosiaan luulen ettei ne muuta kokonaistulosta sijoituksen muodossa juurikaan. Rahallisesti.. no, sekin on tietenkin mahdoton aukottomasti todistaa. Oletan kuitenkin, etteivät tuo ennemmän lisäyleisön muodossa esim. rahaa, kuin mitä palkkansa vie. Oletus. Minusta se on realistinen oletus. Ja tosiaan, olisin laittanut nekin rahat ensi kauteen, johonkin lisä-laatu-palaseen. Vaihtanut vaikka jonkun nyt heikomman, paremmaksi. Vaikka se olis tämän kauden tulosta sijoituksella hiukan heikentänyt, niin silti. Mitalia ei ole, eikä ole ollut tulossa kuitenkaan. Taas oma uskomus vain. Mitä ilmeisemmin voidaan sitten taas vain todeta, että olen aika puupäinen siis.
Vertaan edelleen myös siihen Tirkkosen viimeiseen. Mielestäni se SaiPa oli parempi kuin nyt, vielä oikein panostettiin. Pelit tuli pelit meni, oltiin melkein isät vastaan pojat. Samaan syssyyn mielestäni noi kaikki, JYP varsinkin on nyt parempi kuin silloin. Siis yhtälö jossa me huonompia kuin silloin, vastus kovempi, antaa jo sellaista lukemaa ettei juuri nyt välttämättä ois ollut huono sille valinnalle "että tää on projektin alkua vasta, paukut sitten seuraavalle/ville" Siihen kun yhdistää vielä sen, että mielestäni tulossa on ollut koko ajan se, mitä tältä kaudelta saadaan riippumatta noista hankinnoista. Siksi siis tätä mieltä.
Eri mieltä olevat ei toki kaikki ole sellaisia, vain ne jotka piston tunsivat sydämessään. Myönnetään, hiukan lapsellista ja typerää moista siihen provosoivasti laittaa, johtuu ehkä ihan vain siitä kuran määrästä mitä minä olen saanut niskaan, että noin yleisellä tasolla laittelee sitten tuollaista ns. takaisinpäin. Kuten todettua, typeräähän se on.
Denisovin kohdalta varsinkin täysin samaa mieltä, päivänselvästi laatua. Enkä tietenkään voi kiistää sitä, että mahdollisuudet esim. TPSsää vastaan on jotain yksikköjä paremmat näillä, kuin ilman. Edelleen oletukseni kuitenkin, ettei vain kokonaisuus riitä, että siitä vuoresta yli mentäisi. Jälleen korostan, ei haittaa jos mennään. Etukäteisarvioita vain.