Miksei...
Haataja-Saarenheimo-Jacina
Saarela-Fogstrom-Laaksonen
Koska laitureita on tarpeeksi, ja sentteritilanne nayttaisi saalittavalta. Liigan heikoin sentteriosasto olisi helppo nimeta.
Miksei...
Miksei...
Collins-Jasu-Mustonen
Viinanen-Koponen-Tuomainen/Nabb/Aaltonen
Nico Aaltonen on ainkin minulle ollut lievä pettymys sillä olen antanut itseni ymmärtää että kyseessä pitäisi olla ikäluokan lahjakkaimpia kavereita. Viime kaudella pelaamissaan peleissä mies oli ihan pirteä, mutta harjoituspeleissä ainakin omaan silmääni on enemmän pistänyt Virtalan ja Nabbin hyvät otteet ja Aaltosesta en oikein muista mitään.
Joo, yksi niistä harvoista pelaajista liigahistorian aikana, joka on saanut maalin tililleen, vaikka kiekko ei käynyt lähelläkään maalia.Mutta viime kauden edetessä Koposen Tertsi väläytteli pelisilmäänsä myös hyökkäävämmässä roolissa.
Koska Jasu ei ole vielä liigapelaaja.
Virtalaa toivon itse pelaavaan kokoonpanoon sillä ainakin minut hän on vakuuttanut, tosin Nabb ja Tuomainen ovat myös hyviä vaihtoehtoja, mutta uskon/toivon että loistava liike tuo Virtalalle paikan pelaavaan kokoonpanoon.
Nico Aaltonen on ainkin minulle ollut lievä pettymys sillä olen antanut itseni ymmärtää että kyseessä pitäisi olla ikäluokan lahjakkaimpia kavereita. Viime kaudella pelaamissaan peleissä mies oli ihan pirteä, mutta harjoituspeleissä ainakin omaan silmääni on enemmän pistänyt Virtalan ja Nabbin hyvät otteet ja Aaltosesta en oikein muista mitään.
Jasu ei ole liiga pelaaja... eika hanesta sellaista tulekkaan ellei saa peliaikaa, pelaahan Bluesissakin sellaiset suuruudet kuten Toykkala ja Sallinen, nuoren lahjakkaan pelaajan paikka ei mielestani ole neloskentta, vastuuta vaan rohkeasti ja kokeneet pelurit viereen niin Jasukin sen 2-3 sentterin paikan hoitaa...
Antti Laaksonen oli tänään treeneissä Collinsin ja Jacinan ketjussa.Vauhtia ainakin piisasi enemmän kuin järkeä. Sitten oli oululaiskenttä ja 3. tuttu Saarela-Fogström-Viinanen. Ja nelonen oli Koponen-Tuomainen-Ben-Amor. Junnut oli yhdessä ketjussa. Pakit muistaakseni Otto-Ardelan, Pettinen-Lehikoinen, Viitanen-Kovanen, Kuusisto-Nevalainen. Ylivoimatreenit ei toimineet laisinkaan vielä..ei keneltäkään.Eli voisko sanoa, että alivoima oli pirun hyvää.....;-)
Puolustuksesta on jännä nähdä kuka on kauden alussa pelaavassa kokoonpanossa. Neljä miestä (Kuusisto, Lehikoinen, Nevalainen ja Honkaheimo) taistelevat kolmesta paikasta kokoonpanossa. Kuka mainituista aloittaa varamiehenä popcorn-aitiossa vai saako Otto sittenkin pakata kamansa uudelleen?
Itse näkisin, että kaksi miestä (Honkaheimo ja Kuusisto) kamppailee yhdestä paikasta, eli 7. puolustajan roolista, ja tämä menee kyllä minun papereissani 100-0 Otolle. Ei minun mielestäni kannata enää antaa hänen reissata, vaan lähetetään Matti välillä Mestikseen. Ei tunnu riittävän liigaan.
Jos kuitenkin silmäillään pelkästään tätä alkanutta kautta, niin ei ole kahta sanaa, kumpi on ollut parempi. Honkaheimo on ollut jopa muutaman askeleen edellä Kuusistoa. Eikä niitä menneitä kannata muutenkaan enää muistella näissä asioissa.Kyllä Kuusisto on huomattavasti varmemmin pelannut kuin Honkaheimo Lukko-kausillaan.
En kyl ymmärrä Nabin Kimiä kun se Lukkoon lähti. Peliaika kortilla, hyvä jos mahtuu 5.ketjuun...Ei muuta kun kimpsut ja kampsut kasaan ja Vaasa areenalle kakkos-kolmoskentän isoon rooliin....
Helpompaa se on SM-Liiga joukkueen nelosessa näyttää kuuluvansa liigaan kuin mestiksessä. Ja lisää peliaikaa saa kun osoittaa ansaitsevansa sen, ei Lukon ylimmät ketjun kuitenkaan mitään lukkoon lyötyjä huippuja ole piukassaan.En kyl ymmärrä Nabin Kimiä kun se Lukkoon lähti. Peliaika kortilla, hyvä jos mahtuu 5.ketjuun...Ei muuta kun kimpsut ja kampsut kasaan ja Vaasa areenalle kakkos-kolmoskentän isoon rooliin....
En kyl ymmärrä Nabin Kimiä kun se Lukkoon lähti. Peliaika kortilla, hyvä jos mahtuu 5.ketjuun...Ei muuta kun kimpsut ja kampsut kasaan ja Vaasa areenalle kakkos-kolmoskentän isoon rooliin....
Eli paletti on jaettu just niin kuin itse haluaisin :). Ykkönen nollaa vastustajan ykkösen ja sitten 2-3 kentissä Lukolla onkin jo kilpailukykyiset jampat ratkomaan peliä. Pakistossa haetaan taas kolmea hyvää/tasaista paria(no otto on kyllä kysäri).Antti Laaksonen oli tänään treeneissä Collinsin ja Jacinan ketjussa.Vauhtia ainakin piisasi enemmän kuin järkeä. Sitten oli oululaiskenttä ja 3. tuttu Saarela-Fogström-Viinanen. Ja nelonen oli Koponen-Tuomainen-Ben-Amor. Junnut oli yhdessä ketjussa. Pakit muistaakseni Otto-Ardelan, Pettinen-Lehikoinen, Viitanen-Kovanen, Kuusisto-Nevalainen.
Ykkönen nollaa vastustajan ykkösen ja sitten 2-3 kentissä Lukolla onkin jo kilpailukykyiset jampat ratkomaan peliä.
Näyttäisi siltä, että Koponen ja Tuomainen ovat tippumassa joukkueesta. Tämä olisi erittäin tervetullut asia ja vain osoitus siitä, että Urama on hereillä.
Näyttäisi siltä, että Koponen ja Tuomainen ovat tippumassa joukkueesta. Tämä olisi erittäin tervetullut asia ja vain osoitus siitä, että Urama on hereillä. Aaltosta ollaan selvästi istuttamassa sentteriksi neloseen ja Ben-Amorinkin paikka taitaa olla selvä. Joukkue tarvitsee yhden Semirin kaltaisen roolipelaajan. Toinen laita näyttäisi olevan vähän auki mutta Nabb ja Virtala taitavat olla vahvimmat kandidaatit. Itse haluaisin nähdä tuossa paikassa Elon mutta voi olla ettei toteudu vielä tällä kaudella.
Laaksonen-Koponen on alivoimalla liigan eliittipari ja jostain kumman syystä jaksan edelleen uskoa Tuomaisen läpimurtoon ja haluaisin sen tapahtuvan Lukossa. Tosin Miikkan itseluottamukselle voisi tehdä hyvää hakea tehoja Mestiksen kautta vaikka kuukauden ajan.
Koponen ei ole missään liigan eliittiä. Sm-liiga on tälle herralle täysin väärä sarja. Mies hankittiin puolustavaan rooliin mutta on erittäin huono aloittaja (voittoprosentti ~40%), fyysisesti heikko, liike täysin riittämätön ja taidot korkeintaan c-junnu tasoa. En ymmärrä mitä tämä kaveri ylipäätään tekee jäällä. Voisi sopia korkeintaan joukkueen huoltajaksi.