Viestin lähetti Flonaldo
Kaiken kaikkiaan täällä Kerho-sektorilla näyttäisi olevan hirveästi tyytymättömyyttä. Holden halutaan pihalle, samoin Setzi, pelaajia pitäisi vaihtaa ja rulettia pyörittää. Minä ainakin olen erittäin tyytyväinen siihen, miten tämä kausi on lähtenyt liikkeelle.
Juu, varmasti moni pelaaja voisi pelata paremmin ja siihen pitää tietysti pyrkiä, mutta Kerho nyt kuitenkin on tehnyt eniten maaleja liigassa ja on aivan sarjan kärjessä. Nyt ei muuta kuin nautitaan voitoista, parannellaan jannuja hyvissä ajoin pleijareihin ja ehkä voidaan vielä vahvistaa yhdellä hyökkäävällä puolustajalla joukkuetta, mutta en kyllä ymmärrä miksi koko pakettia pitäisi taas repiä auki. Vai onko se niin, että täällä nettipalstojen "lintumäet" haluavat olla mukana kasaamassa joukkuetta. Vähän pitkäjännitteisyyttä tähän meininkiin, kiitos.
Itse en tällä hetkellä olisi ketään pelaajaa pois potkimassa. Siihen olen kyllä tyytymätön, että näihin hyökkäysketjuihin tehdään vasta nyt, pakon edessä (=loukkaantumiset), muutoksia. Tämän hetkinen sarjatilanne mairittelee Kerhoa kovastikin. Ei peli ole niin hyvässä kuosissa ollut. Siksi olisikin saatava aikaan toimivia ketjuja Voutilaisen poppoon lisäksi. Miksi ihmeessä esim. Laakkonen-Holden-Rita oli käytännössä Jalosen papereissa kuin kiveen hakattu, vaikka muitakin laitureita olisi voitu hyvin kokeilla? No nyt "onneksi" joudutaan kokeilemaan...