Katsellaan nyt ekana, ketä ne tepsin pari pakkihankintaa ovat. Kaikkiahan tänne ei saada, eikä kaikki tänne halua.Sportilta mielenkiintoinen pakkihankinta...
Ois munpuolesta kelvannut tännekin...
Katsellaan nyt ekana, ketä ne tepsin pari pakkihankintaa ovat. Kaikkiahan tänne ei saada, eikä kaikki tänne halua.Sportilta mielenkiintoinen pakkihankinta...
Ois munpuolesta kelvannut tännekin...
Sellainen, joka ei ole missannut loukkaantumisen johdosta 90% viime kaudesta. Onhan tuo nyt tämän palstan standardeilla täydellinen kuntoutuspotilas.
Tai vaikkapa sellainen pelaaja jota oltaisiin scoutattu jonkin verran! Kyllähän Corey Lokki teki myös aivan järkyttäviä tehoja AHL:ssä. Oliko hyvä hankinta!?
Joo juuri näin mä ajattelin! Korkki kiinni nyt ihan oikeestiOkei eli noilla spekseillä jos tänne hankittaisiin Michael Ferland olisi hän arpa. Melkoista!
Veikkaat, että tänne hankittuja pelaajia ei scoutata ollenkaan? Suoraniemi ja Kallio vetää päivät pitkät lonkkaa ja hörppii toimistolla kahvia. Pelaaja voi flopata niin monesta syystä. Vaikka oltais istuttu katsomassa 1000 peliä paikanpäällä ei tarkoita, että kaveri sopii seuraan. Tietysti, floppaamista voi minimoida hankkimalla jotain nhl-staroja, mutta se on keskustelu erikseen.
Okei eli noilla spekseillä jos tänne hankittaisiin Michael Ferland olisi hän arpa. Melkoista!
Mikä pelaaja ei ole "arpa"? Kaverilla on kuitenkin kokemusta NHL:stä, että ei se ihan mikään untuvikko voi olla. Vedellyt pakkina AHL:ssä myös ihan hyviä kausia. Loukkaantumisiakin voi tapahtua kelle vain. Hyvin useinhan se jää noilla AHL kavereilla kiinni siitä, että riittääkö jalka ja sopeutuuko pieneen kaukaloon. Olisi mahtunut omaankin pakistoon.
edit: Kaverilla näköjään lisäksi kahden kuukauden tryout. Periaatteessa siis no risk - high reward. Todellakin olisi kelvannut.
Samaa mieltä! Auris nyt taas korkki kiinni!Joo juuri näin mä ajattelin! Korkki kiinni nyt ihan oikeesti
Ikävä tuottaa pettymys.. Tompan ja Uraman sanoin.. Lisää on tulossa. Ehkäpä ja toivottavasti joukossa on myös yksi koukkupolvi Minnesotasta.Eiköhän toi joukkue ala olemaan jo pitkälti kasassa. Ihan turha enää lyödä euroja lisää. Nyt pitäs jo pikkuhiljaa lopettaa se rahan tuhlaaminen!
Onhan tonne puolustukseen nyt iha määrällisestikkin pari heppua tulla. Mielellään vähä kokeneempaa ja fyysisempää.Eiköhän toi joukkue ala olemaan jo pitkälti kasassa. Ihan turha enää lyödä euroja lisää. Nyt pitäs jo pikkuhiljaa lopettaa se rahan tuhlaaminen!
Joukkue missä on kaksi aikuisten tasolle vakiintunutta puolustajaa ja loput A- tai B-junnuja, ei herätä mitään kovin suurta luottamusta, mikä taas johtaa siihen, että minä ja kaltaiseni henkilöt jättävät suunnittelemansa kausikortin hankkimatta.
Tämä ei ole nyt mitään provoa tai vittuilua, mutta tämä on juuri sitä mitä olen aikaisemmin tänne todennut, kun ollaan ihastellut ipan linjaa. Jos tepsin puolustus on täysin pokkana tämä, niin kenenkään mielestä se ei ole valmis tai luottoa ei löydy, mutta samalla ihastellaan ipan joukkueen rakennetta ja pitäisi matkia heitä.
Nyt on ainakin joukkuetta rakennettaessa mietitty millaista lätkää ens kaudella pelataan eikä vaan hankittu rahastavia koukkupolvia!
Ipan puolustajien iät viime kauteen lähdettäessä olivat 29, 29, 28, 24, 22, 20, 20, 19 ja 18. Tepsillä nyt 28, 25, 21, 21, 19, 19,18 ja 18. Siinä on hieman enemmän kuin hieman eroa.
Mä olettaisin että sellasta liikkuvaa ja taistelevaa lätkää. Hyökkäysvoittoista peliä, ei niin kontrolloitua vaan annetaan pelaajille vapautta toteuttaa itseään. Paljon on pelaajia nyt jotka haluaa eteenpäin urallaan joten en usko että ensi kaudella nähdään ”surffailijoita” jäällä. Jasusta en ollut alunperinkään innoissaan mutta uskoisin vahvasti että Urama on tämän hankinnan takana koska onhan Jasu ollut luottopelaajia Uraman valmentamissa joukkueissa.Kerros mulle minkälaista lätkää ensikaudella pelataan. Eikö sitäpaitsi Jasu mene "rahastavien koukkupolvien" kategoriaan. Jasulla taitaa oikeesti polvet ollakkin nyt koukussa, kun oli leikkauksessa!
Lienee näillä puheilla jokin junnu tai todellinen arpa.”Kyseessä on todella mielenkiintoinen pelaaja. Uskon, että hän sopeutuu hyvin Liigaan ja tuo meille hyökkäykseen ison annoksen taitoa ja kiekollista osaamista.” – Tomi Kallio.
Siitä sitten arvuuttelemaan. Todennäköisesti ei siis ole aiemmin liigassa pelannut. Joku uusi venäläinen tulossa?