Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 626 753
  • 20 682

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Hih. Minulla oli Otto Salinista sellainen mielikuva että kyseessä olisi ~25- vuotias pääasiassa IFK:n farmissa suhaillut kääpiö, varmasti osittain omilta kannattajiltaan saamansa kuran ja "jo" kolmannen liigakautensa takia, mutta mutta!

Kyseessähän on siis 19- vuotias hyvän kokoinen (181/87) puolustajapelaaja NHL- varaus vyöllään ja mikä silmiinpistävintä - hänen tehotilastonsa on suorastaan hämmentävää luettavaa(!?) Joka on tietysti pakille sinänsä aina hyvä juttu. Ei ole toki isoja minuutteja tainnut pelata, mutta silti.

Jos suinkin mahdollista, kiinnittäisin välittömästi mahdollisimman pitkällä sopparilla.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hih. Minulla oli Otto Salinista sellainen mielikuva että kyseessä olisi ~25- vuotias pääasiassa IFK:n farmissa suhaillut kääpiö, varmasti osittain omilta kannattajiltaan saamansa kuran ja "jo" kolmannen liigakautensa takia, mutta mutta!

Kyseessähän on siis 19- vuotias hyvän kokoinen (181/87) puolustajapelaaja NHL- varaus vyöllään ja mikä silmiinpistävintä - hänen tehotilastonsa on suorastaan hämmentävää luettavaa(!?) Joka on tietysti pakille sinänsä aina hyvä juttu. Ei ole toki isoja minuutteja tainnut pelata, mutta silti.

Jos suinkin mahdollista, kiinnittäisin välittömästi mahdollisimman pitkällä sopparilla.
Täysin sama harhaluulo täällä. Sen toki tiesin että on paljasjalkainen tepsiläinen jo useammassa polvessa.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Mikä vitun DeNaples? Aika tarkkaan tulee seurattua Tepsiä, mutta tällaisesta jannusta ei mitään muistikuvaa.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä vitun DeNaples? Aika tarkkaan tulee seurattua Tepsiä, mutta tällaisesta jannusta ei mitään muistikuvaa.
DeNaples on TPS-legenda, jonka ollessa kokoonpanossa ei TPS koskaan hävinnyt jääkiekko-ottelua. Voittoprosentti toki kuitenkin jää hieman sadan alapuolelle, koska Pitsiturnauksen Sport-ottelu päättyi tasan. Teki joukkueesta voittavan, ja Kallio sekä kumppanit tekivätkin suuren virheen päästäessään kyseisen herran vapaaksi.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Oli niin nopea visiitti että ei edes paitoja ehditty painamaan, Kiitos DeNaples 2023!
 
Mikä vitun DeNaples? Aika tarkkaan tulee seurattua Tepsiä, mutta tällaisesta jannusta ei mitään muistikuvaa.

Nämä ovat niitä kysymyksiä, joita toivon lastenlasteni esittävän minulle 40 vuoden päästä.

Istukaapa lapset alas, pappa kertoo nyt pitkän ja mahtavan tarinan DeNaplesista, Tomi Kallion rekrypolitiikasta ja Turun Palloseuran 2020-luvusta.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olisipa hienoa kun Tepsi julkaisisi illan matsissa kuutiolla uuden puolustajan. Tyyliin Marjala.
Haaveissako vain oot mun?
 
Viimeksi muokattu:

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Nämä ovat niitä kysymyksiä, joita toivon lastenlasteni esittävän minulle 40 vuoden päästä.

Istukaapa lapset alas, pappa kertoo nyt pitkän ja mahtavan tarinan DeNaplesista, Tomi Kallion rekrypolitiikasta ja Turun Palloseuran 2020-luvusta.

"Elettiin koko 2020 luku Tomi Kallion alasuudessa. Tuo vanha pelaaja tykkäsi ruotsalaisista henkilöistä, joita vielä silloin sai kutsua miehiksi ja pojiksi.
Kallio oli ehdottoman laatutietoinen valitessaan ruotsalaisia nuoria poikia lahden takaa. Välillä hän vaihtoi maata. Kerran hän erehtyi ottamaan ranskalaisen ruotsalaisten sijaan. Rechin poika se vasta alkuun tehokas oli. Oikea sylkijä! Kunnes taantui muiden Kallion oppipoikien tasolle, eikä enää suorittanut kuten Kallio olisi halunnut.
-Perkele! Ranskalaiset eivät ole hyviä kuin Mantun Grillillä, Tomi mylvi ja myi tämän ranskan pojan halvalla eteenpäin...
"
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole kuullut hallilla tai missään muuallakaan huhun huhua Salinin Otosta, mutta sehän ei tarkoita yhtään mitään. Nimi soitti sen verran kelloja, että olisin ollut oikeassa veikatessani häntä HIFK:n junnupakiksi. Kyseessä on ilmeisesti sen verran potentiaalinen pelimies, että kelpaisi vallan hyvin mun Tepsiini ja vissiin aika monen muunkin.

Eiköhän lukita tämä huhu totuudeksi ja toivoteta mies tervetulleeksi Turkuun! Otto Salin, tuo lähes Jaakko Lantan kaltainen TPS-legenda.
 

Comet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Kuusamon Pallo-Karhut, #11, #29
Kallio kertoo Laitisen haastattelussa että on oikein luottavaisin mielin siitä että kohta Tepsiin tulee pelaaja tai pelaajia. Pääasiassa puolustukseen. Kuulemma parin viime päivän aikana käyty paljon neuvotteluita. Mahdotonta ei ole myöskään se että liikennettä olisi ulospäin.

Edit: nimenomaan käytti sanoja ”pelaaja tai pelaajia”.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Kallio kertoo Laitisen haastattelussa että on oikein luottavaisin mielin siitä että kohta Tepsiin tulee pelaaja tai pelaajia. Pääasiassa puolustukseen. Kuulemma parin viime päivän aikana käyty paljon neuvotteluita. Mahdotonta ei ole myöskään se että liikennettä olisi ulospäin.
Kenestähän voisi olla kyse, mikäli mietitään mahdollisuutta luopua? Väkisin tulee mieleen, että Palmua saa muiden toimesta kysellä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt tulee negapatteristo kimppuun mutta kerron silti.. Kallion haastattelu oli hyvä, melkein joka suhteessa, negaa oli se että budjetti laskee ensi kaudella. Mutta posiin seuraavaksi, ainakin mä sain Tompan puheesta, äänestä ja tavasta puhua että nyt saattaa olla aika hyviäkin uutisia tuosta puolustajasta. Ei oikein pystynyt Tomppa pysymään housuissa ja sanoikin että häntä harmittaa ettei vielä pysty nimeä kertomaan. Senkin kuvan sai että aika loppusuoralla ollaan hieromisessa joten ootellaan.. Jotenkin olo että se tulee joko IFK.sta tai Ilveksestä, ja tää oli mun mutu. Ja Tomppa kertoi myös että lähtökohtaisesti haetaan pakkia joka on joukkueessa myös ensi kaudella, mitään stunttia ei ainakaan lähtökohtaisesti etsitä. Samalla Tomppa kertoi että ensi kauden joukkueessa ei ole enää montaa vapaata paikkaa. Nauratti "vähän" kun kertoi ettei ihan niin laajaa joukkuetta saada ensi kaudeksi koska budjetti tosiaan laskee. Nythän tuo on ollut laaja rosteri :-D Hurstista Tomppa ei oikein osannut sanoa mitään.. ei edes sitä mitä sillä haettiin että tänne tuli, vain loukkaantumisia, laajuutta jne jne..
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hurstista Tomppa ei oikein osannut sanoa mitään.. ei edes sitä mitä sillä haettiin että tänne tuli, vain loukkaantumisia, laajuutta jne jne..
Menen varmaan nyt johonkin miinaan, mutta toivottavasti edes hallitus tietää.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Nyt tulee negapatteristo kimppuun mutta kerron silti.. Kallion haastattelu oli hyvä, melkein joka suhteessa, negaa oli se että budjetti laskee ensi kaudella. Mutta posiin seuraavaksi, ainakin mä sain Tompan puheesta, äänestä ja tavasta puhua että nyt saattaa olla aika hyviäkin uutisia tuosta puolustajasta. Ei oikein pystynyt Tomppa pysymään housuissa ja sanoikin että häntä harmittaa ettei vielä pysty nimeä kertomaan. Senkin kuvan sai että aika loppusuoralla ollaan hieromisessa joten ootellaan.. Jotenkin olo että se tulee joko IFK.sta tai Ilveksestä, ja tää oli mun mutu. Ja Tomppa kertoi myös että lähtökohtaisesti haetaan pakkia joka on joukkueessa myös ensi kaudella, mitään stunttia ei ainakaan lähtökohtaisesti etsitä. Samalla Tomppa kertoi että ensi kauden joukkueessa ei ole enää montaa vapaata paikkaa. Nauratti "vähän" kun kertoi ettei ihan niin laajaa joukkuetta saada ensi kaudeksi koska budjetti tosiaan laskee. Nythän tuo on ollut laaja rosteri :-D Hurstista Tomppa ei oikein osannut sanoa mitään.. ei edes sitä mitä sillä haettiin että tänne tuli, vain loukkaantumisia, laajuutta jne jne..
Sehän tässä on monella meistä ollut odotuksen alla, että tuon Korpparin pitkän diilin päätyttyä rahaa vapautuu merkittävästi joukkueen rakentamiseen. Nyt tilanne voi tosiaan olla se, että tämä liksa tiivistetään pois ensi kauden budjetista ja onhan se pettymys.

Jos pakki on Salin, niin innoissani olen itse myös! On nimenomaan noita luontaisesti kiekolla nostavia pakkeja ja niitä pelikirja kaipaa. Ei muuten kuulu huhuketjuun, mutta Cassu jurgens on petrannut peliään viime ajat. Ollut paljon aikaisempaa aktiivisempi.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Menen varmaan nyt johonkin miinaan, mutta toivottavasti edes hallitus tietää.
Et sä oo mennyt, tuntui ja kuulosti siltä että Tomppa meni miinaan. Oli jotenkin vaivaantuneen oloinen kun Laitinen kysyi mihin rooliin Hursti hommattiin. Vähän ontui vastaus että paikkaamaan loukkaantumisia kun niitä ei enää niin paljon ole ja toinen rooli oli laajuutta ja kilpailua tuomaan.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
No budjetti korreloi aika sijoituksen kanssa, joten sen nostaminen pitäisi olla ykkösasia.

Tästä lisätietoa tämän kauden IFK:lta ja viime kauden Kärpiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös