Mulle toi on ihan +-0 ihan miten päin vaan kääntäisit. Ei tarvitse tehdä edes mitään temppuja. Jos siellä on joku Miettisen vanha tuttu soitellut ja kysynyt et saako tulla treenamaan, ja homma toimiikin niin siitä vaan todnäk halpa leveyshaku. Ei niin mitään merkitystä mulle. Voishan siellä pelata Koivu ja Pikkarainenkin, ja mahdollisesti ehkä pelaakin vielä. Mut mun mielestä parempi heille ehkä pelata vielä A:ta.
Mun silmiini palstalla halutaan nähdä punaista ihan joka asiassa ja tuutataan ensi mietteet ulos ilman mitään tunnesäätelyä. Se jos jokin ottaa enemmän aivoon, kuin jonku Broadhurstin hankinta.
Itselle taas mielipidepalstalla nyt harvemmin ottaa aivoon kun mielipiteet kuuluu asiaan. Ja joo luin kyllä perustelut näille +-0 heitoille ja itselle ei todellakaan noin ole, mutta kaikki näkee omalla tavallaan.
Itse ainakin kohtalaisen kurjasta kaudesta huolimatta pyrkinyt näkemään muutakin kuin punaista ja se oli osittain miina johon kauden alla astuin, vaikka takaraivossa ääni kertoi, että välikausihan tämä on niin jotenkin halusi uskoa, että mitä jos kuitenkin tehdään ihmeitä.
No ei tehty ja näillä siirroilla ei tehdä mitään muuta, kuin vähennetä minuutteja näiltä junnuilta. Se on ihan totta, että valmiita eivät liigaan ole, siitä kertoo peliajatkin. Mutta itse näen nämä kokemukset huomattavasti tärkeämpimä niille, jotka vielä ensi vuonna ja sen jälkeisenä vuonna pukevat TPS-paitaa ylle. Vaikka olisi Toman, Raulin, Tompan tai Mikan parhaita saunakavereita lapsuudesta niin sillä ei pitäisi olla mitään painoarvoa. On jalo ajatus, että kaikki vanhat kaverit pääsee mukaan ja paikat laitetaan vielä kerran kuntoon eläkkeen kynnyksellä, mutta kun pelataan ammattilaissarjassa ja itselle TPS kyllä vieläkin lukeutuu ihan kärkiporukoihin ainakin sen potentiaalin kanssa, mitä meidän upea junnutuotanto mahdollistaa, niin ei tämän pitäisi näin kyllä olla. Taloudenhoito ja ylipäätään pukutakkien perseily viimeisen 10-15 vuotta on johtanut tähän nykyiseen alemmuustilaan, joka osiltaan turruttaa myös kaikelle paskalle.
Kaikesta huolimatta itselle TPS on niin rakas, että mitä tahansa perseilyä (omasta mielestä) siellä keksitään niin silti en peliä välistä jätä ja myös näille ikälopuille koukkupolville toivon vain ja ainoastaan hyvää kun TPS paita päällä painavat kaukalossa menemään. Kritiikkiä annan reippaasti järjestelystä, että tässä tilanteessa ollaan, mutta kun jo ollaan kädet tulevasti syvällä paskassa, niin sitten pitää toivoa parasta mahdollista lopputulosta. Tällä kaudella tuo varmaan olisi paikka sääleissä ja siitä jatkoon.