The Priest
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS Turku
Ei ole tullut.Onks muuten tullu uutta teaseria huomista ajatellen? Mä en myöskään somessa ole, joten olisi kiva kun joku linkkaisi tänne.
Ei ole tullut.Onks muuten tullu uutta teaseria huomista ajatellen? Mä en myöskään somessa ole, joten olisi kiva kun joku linkkaisi tänne.
Samaa mietin.. Aika vaisusti lähti. Ajattelin niitä tulevan ainakin seuraavan viikon(arkipäivät) ajan.Missä on meidän IG teaserit?
Samaa kans miettisin. Oiskohan videoissa sen verran tuotantoaikaa, että julkaisevat erissä. Muuta selitystä en keksi sille, että orastava innostus julkistuksista lähes kuolletettiin. Tai toinen on se, että mitään ilmoitettavaa ei ole.Missä on meidän IG teaserit?
Tai toinen on se, että mitään ilmoitettavaa ei ole.
Viime viikolla oli ainakin jo.Tepsin verkkosivuilta kun etsii joukkueen pelaajistoa niin lukee muuten nyt: "Joukkuesivua päivitetään parhaillaan".
En tiedä onko ollut jo pidempään vai tehdäänkö siellä päivitystä juuri nyt.
Toivottavasti velipoika siirtyisi meille.Adrian Zetterberg - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Adrian Zetterberg, 2004-03-28 Sundsvall, SWE Sweden. Most recently in the HockeyAllsvenskan with Almtuna IS. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Alkanut seuraamaan Tepsiä instagramissa. On niin saatanan hiljaista huhujen osalta, että kyllähän tähän pitää tarttua niin saadaan jotain spekuloitavaa.
No tuskin sentään. Adriankin varmaan ihan lupaava ja kovia tehoja ruotsin junnusarjoissa, mutta tuskin olisi vielä ensi kaudella mikään liigatason pelaaja.Toivottavasti velipoika siirtyisi meille.
Mutta olisi ihan mukava projektipelaaja silti a lá Marjala.No tuskin sentään. Adriankin varmaan ihan lupaava ja kovia tehoja ruotsin junnusarjoissa, mutta tuskin olisi vielä ensi kaudella mikään liigatason pelaaja.
Joo pitäisi tulla mielellään sitten jollain 2+1 vuotisella sopimuksella.Mutta olisi ihan mukava projektipelaaja silti a lá Marjala.
Tietenkin. Ei yksivuotisella sopimuksella tällaisia oteta.Joo pitäisi tulla mielellään sitten jollain 2+1 vuotisella sopimuksella.
Aika outoa ainakin jos nyt yhtäkkiä huvikseen seuraisi Tepsiä. Taitaa olla vielä jotain sukua Henrikille. Onko joku nähnyt Adrianin pelejä? Pikkuveli ainakin sellainen taitava väkkärä onko saman tyylisiä pelaajia?Tietenkin. Ei yksivuotisella sopimuksella tällaisia oteta.
Mutta suurin pointti jutussa on, että vaikea nähdä Zetterbergin muuten ajautuvan seuraamaan Tepsin, jos ei kytköksiä olisi. Ja Henrikin isona ihailijana, olisihan se helvetin hienoa ostaa pelipaita jonka selässä lukee Zetterberg.
Koon puolesta olettaisi. Lisäksi Toma on näistä väkkäröistä saanut tosi paljon irti, koska jaksavat luistellaAika outoa ainakin jos nyt yhtäkkiä huvikseen seuraisi Tepsiä. Taitaa olla vielä jotain sukua Henrikille. Onko joku nähnyt Adrianin pelejä? Pikkuveli ainakin sellainen taitava väkkärä onko saman tyylisiä pelaajia?
Jos on Henrikille sukua, niin jospa meille onkin tulossa Henrik eikä kumpikaan näistä veljeksistä? Henrik varmasti vahvistaisi vielä edelleenkin meidän kokoonpanoa!Aika outoa ainakin jos nyt yhtäkkiä huvikseen seuraisi Tepsiä. Taitaa olla vielä jotain sukua Henrikille. Onko joku nähnyt Adrianin pelejä? Pikkuveli ainakin sellainen taitava väkkärä onko saman tyylisiä pelaajia?
Milloinhan mahdetaan saada taas uutisia, onko minkäännäköistä huhua edes ilmoilla?
Niin miksi kotisivujen joukkuesivua pitää päivittää päiväkausia kun sen pitäisi olla homma minkä näin off-seasonilla joku toimiston tyyppi laittaa ajan tasalle ajan kuluksi aamupäivällä ennen lounasta? Ei näitä logiikalla voi selittää. Seuralle joka ottaa niin usein tuulettimesta sitä itseään perustelluista syistä on kyllä outo tapa antaa muiden luoda puhetta ja hehkutusta faneille ja itse pudotella sitten joskus kesällä kun ei jaksa mitään kausikortteja tai syyskuun HPK sarja-avausta edes ajatella. Kohtana pöytään lyödään klassikot eli katsotaan ensin MM-kisat pois alta, sitten alkaa jo toimiston kesälomat puskea päälle. Tapparalla kesti näköjään vuorokausi mestaruuden ratkeamisesta julkistaa pari jatkosopimusta seuraavalle kaudelleMinä en ymmärrä, miksi niitä pelaajasopimuksia pitää pihdata. Miksi niitä nyt ei vain voi julkaista, jos sopimukset on tehtynä. Ehkä minä olen sitten jäänyt jostain kehityksestä jälkeen, mutta minulle ei avaudu se, mitä lisäarvoa sopimusuutisten pihtaaminen tuo