Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 626 714
  • 20 682

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Kyllä täällä aika hyvä recordilla on siirtojen suhteen ollaan oltu. Turha kuitenkaan katkeroitua, kerron lisää kun on kerrottavaa. Odota nyt vain rauhassa !
No ainakin se on varmaa että osuu oikeaan kun kaikki vaihtoehdot lyö tiskiin. Onneksi olkoon. Kannattaa veikata viime viikon lottoa niin hyvällä tsägällä saat kaikki seitsemän oikein.
 

Hiltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Antakaahan vähän siimaa meijän jokerille, niin kuin kirjoitti aikasemmin, että uusia käänteitä on tapahtunut. Ei sillä, ulosanti nyt välillä on mitä on itsekullakin mut vähän nyt käydään kieroksilla aurajokeria kohtaan.. hyvin on osunut tähän mennessä ja mulla ainakin vielä luottoa löytyy toistaiseksi kysyiseen nimimerkkiin ja sen kirjotelmiin kun selvästi meitä enemmän tietoa on teissalasta ja kiviharjusta. Katsotaan muuttuuko mielipide vielä ;)
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Antakaa Aurajokerille nyt vähän armoa. Tää on huhu-ketju, kyllä tänne voi kaikenlaista tavaraa heittää. Ja vaikka joku väittää jonkun huhun olevan "100% varma", kannattaa silti olla skeptinen.

Itse ainakin seuraan tätä Teissala-Kiviharju -trilleriä kieli poskella.
 

Aurajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Antakaahan vähän siimaa meijän jokerille, niin kuin kirjoitti aikasemmin, että uusia käänteitä on tapahtunut. Ei sillä, ulosanti nyt välillä on mitä on itsekullakin mut vähän nyt käydään kieroksilla aurajokeria kohtaan.. hyvin on osunut tähän mennessä ja mulla ainakin vielä luottoa löytyy toistaiseksi kysyiseen nimimerkkiin ja sen kirjotelmiin kun selvästi meitä enemmän tietoa on teissalasta ja kiviharjusta. Katsotaan muuttuuko mielipide vielä ;)

Juurikin näin, kiitoksia !

Kyllä täällä palstalla muutamat nimimerkit aina hieman kiehahtaa kun jokeri jotain kertoo. Lienee varmaan kateutta, pyrkimykseni on kuitenkin jakaa palstalle erilaisia faktoja, sekä lähipiirin huhuja näille tavallisille ja asioista muuten ulkopuolella oleville kannattajille.

Kyllä täällä aika moni on asioista hyvinkin pihalla ja sitä varten ”ego” on täällä oikomassa asioita. Sykkeet alas ja odotellaan rauhassa !
 
R

Rightin Maila

Juurikin näin, kiitoksia !

Kyllä täällä palstalla muutamat nimimerkit aina hieman kiehahtaa kun jokeri jotain kertoo. Lienee varmaan kateutta, pyrkimykseni on kuitenkin jakaa palstalle erilaisia faktoja, sekä lähipiirin huhuja näille tavallisille ja asioista muuten ulkopuolella oleville kannattajille.

Kyllä täällä aika moni on asioista hyvinkin pihalla ja sitä varten ”ego” on täällä oikomassa asioita. Sykkeet alas ja odotellaan rauhassa !

Miksi et nyt sitten jaa faktaa tai huhua (kummasta sitten onkin kyse), että missä joukkueessa nämä tietojesi mukaan pelaavat ensi kaudella?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hyvin on osunut tähän mennessä ja mulla ainakin vielä luottoa löytyy toistaiseksi kysyiseen nimimerkkiin ja sen kirjotelmiin kun selvästi meitä enemmän tietoa on teissalasta ja kiviharjusta. Katsotaan muuttuuko mielipide vielä ;)

Hyvin osunut mikä? Piti olla varmat tiedot molemmista palkkoja myöten ja Pullin Änäri-sopimus :D

Muuta en kyllä muista…
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jokerilla on aina hieman virnettä ja hyvä niin, saa tähän aikaan vuodesta ollakin!

Tässä arvuuttelussahan ei puhuttu liigajoukkueesta ensinkään joten vastausvaihtoehdot ovat myös a) EHT-rippileiri loppuvuodesta 2023, b) ikinuorten tepesvanhain höntsäpotkupallojoukkue eli FC Tötsä, c) NHL 95:ssä matsi sillee että molemmat valitsee sen joukkueen jossa pelaa Jeremy Roenick, tee tiärättee.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teissala ilmeisesti jatkaa HIFK:ssa tulevalla kaudella syksyllä tehdyn sopimuksen mukaisesti.
Tälläistä kuulin tänään henkilöltä jonka tuttu HIFK:ssä toimihenkilö roolissa.

Olisi kyllä kelvannut paluumuuttajana tulevan kauden Tepsiin.
 

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Kuten aiemmin jo sanoin, nämä kaksi pelaavat ensi kaudella samassa joukkueessa !

Sykkeitä alas ! Kyllä ne faktat sinunkin korviin kantautuu jos on kantautuakseen ennen sopimusten julkaisua.

Itse asiassa tämä keissi on itselleni nyt selvä. :D Kiitos HBL:n asiaan sekaantumisen. Pystyn nyös tarkistamaan mutuni helposti. En tarvitse Teissalan hännystelijältä mitään!
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teissala ilmeisesti jatkaa HIFK:ssa tulevalla kaudella syksyllä tehdyn sopimuksen mukaisesti.
Tälläistä kuulin tänään henkilöltä jonka tuttu HIFK:ssä toimihenkilö roolissa.

Olisi kyllä kelvannut paluumuuttajana tulevan kauden Tepsiin.
Miten tuo HBL uutinen sitten? Tai Jokerin mukaan keväällä purkanut yhden sopimuksen?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tasan yksi lappu on revitty kevään aikana. Ei yhtään enempää eikä vähempää !

Vittu mä olen nyt kujalla.

Teissalalle siis tarjottiin HIFK:stä lappua syksyllä 2 vuotta. Ei ottanut sitä vastaan, vaan teki Tepsin kanssa sopparin. Nyt kuitenkin HIFK halusi pitää, joten Teissala repi tuon TPS:n sopimuksen ilman yhtäkään peliä ja jäikin nyt Helsinkiin?

Jotenkin tuntuu melko sakealta touhulta.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu mä olen nyt kujalla.

Teissalalle siis tarjottiin HIFK:stä lappua syksyllä 2 vuotta. Ei ottanut sitä vastaan, vaan teki Tepsin kanssa sopparin. Nyt kuitenkin HIFK halusi pitää, joten Teissala repi tuon TPS:n sopimuksen ilman yhtäkään peliä ja jäikin nyt Helsinkiin?

Jotenkin tuntuu melko sakealta touhulta.
Itse tajusin siten, että teki HIFKiin sopparin syksyllä, Tepsi tuli kuvioihin ja purki Stadiin sopparinsa. Miksei kukaan puhu siitä tekikö Kiviharju sittenkin jatkot Turkuun viime viikolla.
 

Emu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä nyt on kyllä semmonen tarinan kerronta päällä että huhheijjaa.
Ensinnäkin noita sopimuksia ei ihan noin vaan revitä ilman seuraamuksia.

Tässä nyt on tainut käydä niin että Teissala on tarinoinut tapojensa mukaan omia tarinoitaan ja kaverit ovat imeneet tiedot siitä että ”ihan varmana tulen Tepsiin ja käytännössä sopimus on jo tehtynä” ja ottaneet nämä faktana. Nyt kun totuus on valjennut niin perutaan omia sanomisia pienellä hämmentämisellä. Eteenpäin.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Itse tajusin siten, että teki HIFKiin sopparin syksyllä, Tepsi tuli kuvioihin ja purki Stadiin sopparinsa. Miksei kukaan puhu siitä tekikö Kiviharju sittenkin jatkot Turkuun viime viikolla.
Tämähän se kai onkin tämän viimeisimmän "huhun" ajatus. Kovin epätodenäköisenä pidän ku Helsingissä ollaan varmoja Teissalan jatkosta ja Kiviharju kiitteli Tepsiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös