R
Rightin Maila
Tunnistaako joku kuntotestistä uusia naamoja vai onko kaikki jo vanhoja/tuttuja?
Omaan silmään osui Anttila, Jasu, Intonen, Rafkin ja Jokinen.
Tunnistaako joku kuntotestistä uusia naamoja vai onko kaikki jo vanhoja/tuttuja?
No ainakin se on varmaa että osuu oikeaan kun kaikki vaihtoehdot lyö tiskiin. Onneksi olkoon. Kannattaa veikata viime viikon lottoa niin hyvällä tsägällä saat kaikki seitsemän oikein.Kyllä täällä aika hyvä recordilla on siirtojen suhteen ollaan oltu. Turha kuitenkaan katkeroitua, kerron lisää kun on kerrottavaa. Odota nyt vain rauhassa !
Antakaahan vähän siimaa meijän jokerille, niin kuin kirjoitti aikasemmin, että uusia käänteitä on tapahtunut. Ei sillä, ulosanti nyt välillä on mitä on itsekullakin mut vähän nyt käydään kieroksilla aurajokeria kohtaan.. hyvin on osunut tähän mennessä ja mulla ainakin vielä luottoa löytyy toistaiseksi kysyiseen nimimerkkiin ja sen kirjotelmiin kun selvästi meitä enemmän tietoa on teissalasta ja kiviharjusta. Katsotaan muuttuuko mielipide vielä ;)
Juurikin näin, kiitoksia !
Kyllä täällä palstalla muutamat nimimerkit aina hieman kiehahtaa kun jokeri jotain kertoo. Lienee varmaan kateutta, pyrkimykseni on kuitenkin jakaa palstalle erilaisia faktoja, sekä lähipiirin huhuja näille tavallisille ja asioista muuten ulkopuolella oleville kannattajille.
Kyllä täällä aika moni on asioista hyvinkin pihalla ja sitä varten ”ego” on täällä oikomassa asioita. Sykkeet alas ja odotellaan rauhassa !
Miksi et nyt sitten jaa faktaa tai huhua (kummasta sitten onkin kyse), että missä joukkueessa nämä tietojesi mukaan pelaavat ensi kaudella?
hyvin on osunut tähän mennessä ja mulla ainakin vielä luottoa löytyy toistaiseksi kysyiseen nimimerkkiin ja sen kirjotelmiin kun selvästi meitä enemmän tietoa on teissalasta ja kiviharjusta. Katsotaan muuttuuko mielipide vielä ;)
Psykologisesti helppo kysymys. Koska vastaus on jompikumpi, ja varmuutta ei enää ole. Hän ei siis tiedä.
Kuten aiemmin jo sanoin, nämä kaksi pelaavat ensi kaudella samassa joukkueessa !
Sykkeitä alas ! Kyllä ne faktat sinunkin korviin kantautuu jos on kantautuakseen ennen sopimusten julkaisua.
Hyvin osunut mikä? Piti olla varmat tiedot molemmista palkkoja myöten ja Pullin Änäri-sopimus :D
Muuta en kyllä muista…
Pullilla on edelleen sama änäri sopimus, joka oli jo silloin tehty kun asiasta kerroin ! En itsekkään ymmärrä miksi joku on yhtäkkiä keksinyt ettei sopimusta olisikaan ollut ?
Kuten aiemmin jo sanoin, nämä kaksi pelaavat ensi kaudella samassa joukkueessa !
Sykkeitä alas ! Kyllä ne faktat sinunkin korviin kantautuu jos on kantautuakseen ennen sopimusten julkaisua.
Miten tuo HBL uutinen sitten? Tai Jokerin mukaan keväällä purkanut yhden sopimuksen?Teissala ilmeisesti jatkaa HIFK:ssa tulevalla kaudella syksyllä tehdyn sopimuksen mukaisesti.
Tälläistä kuulin tänään henkilöltä jonka tuttu HIFK:ssä toimihenkilö roolissa.
Olisi kyllä kelvannut paluumuuttajana tulevan kauden Tepsiin.
Teissalalla on ollut ilmeisesti "kaksi" tarjousta, joista kumpaakaan ei oltu vielä hetki sitten allekirjoitettu. Hyvät otteet loppukaudesta aiheuttivat sen, että toista tarjousta korotettiin, mikä johti lopullisen päätöksen syntyyn.
Jep. Eli mitään kirjoitettua lappua ole revitty.
Tasan yksi lappu on revitty kevään aikana. Ei yhtään enempää eikä vähempää !
Tasan yksi lappu on revitty kevään aikana. Ei yhtään enempää eikä vähempää !
Itse tajusin siten, että teki HIFKiin sopparin syksyllä, Tepsi tuli kuvioihin ja purki Stadiin sopparinsa. Miksei kukaan puhu siitä tekikö Kiviharju sittenkin jatkot Turkuun viime viikolla.Vittu mä olen nyt kujalla.
Teissalalle siis tarjottiin HIFK:stä lappua syksyllä 2 vuotta. Ei ottanut sitä vastaan, vaan teki Tepsin kanssa sopparin. Nyt kuitenkin HIFK halusi pitää, joten Teissala repi tuon TPS:n sopimuksen ilman yhtäkään peliä ja jäikin nyt Helsinkiin?
Jotenkin tuntuu melko sakealta touhulta.
Tämähän se kai onkin tämän viimeisimmän "huhun" ajatus. Kovin epätodenäköisenä pidän ku Helsingissä ollaan varmoja Teissalan jatkosta ja Kiviharju kiitteli Tepsiä.Itse tajusin siten, että teki HIFKiin sopparin syksyllä, Tepsi tuli kuvioihin ja purki Stadiin sopparinsa. Miksei kukaan puhu siitä tekikö Kiviharju sittenkin jatkot Turkuun viime viikolla.