Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 825 891
  • 21 314

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Savoie saatiin väsytettyä. Olin jo olettamassa, että hänkin karkasi muualle, mutta hyvä näin. Pitäisi olla ihan pelimiehen vikaa hänessä. Odenin try-outille peukku ja sille, että hän ei ollut se Makken korvaaja!
 
Suosikkijoukkue
HC TPS
Savoien puolella pirun hyvältä vaikuttaa tähän asti hyvin nousujohteinen ura ja nuori ikä. Kuvaus pelaajasta vaikuttaa myös sopivan Toman profiiliin ja maalintekotaito näyttäisi olevan myös ihan hyvällä mallilla jota Tomakin on painottanut.

Odenilla näyttäisi olevan nousujohteinen ura jämähtänyt ja ottanut vähän takapakkia mutta profiili saattaisi sopia myös Toman peliin toki. Pari noin kymmenen maalin kautta kuitenkin alla ennen viime kautta 45-50 pelimäärällä joten potentiaali sielläkin. Tryoutissa ei ainakaan hävitä mitään ja Toma kyllä pitää huolen että sopimusta jatketaan vain jos kaveri sopii varmasti joukkueseen.

Mahdotonta sanoa jos vertaa Pikkaraiseen ja Hemmingiin että onko tulos ensi kaudelle näissä plussalla vai miinuksella mikäli näitä pelaajia tässä ollaan korvaamassa. Hemming saattaisi hyvin todella puhjeta kukkaan ja vetää 20-30 maalin kauden tai sitten vetää samanlaisen kauden kuin viime kaudella.

Toki mielummin olisi ”omat pojat” nähnyt tuolla ihan vain urheiluromantiikan mielessä mutta Jutilan sanoin ”nyt mennään näillä saatana”.

E: Piti mennä kausiketjuun mutta nyt mennään näillä saatana.
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos tässä nyt laittaa nörttilasit päähän niin 15.00 julkaistava pelaaja on jo Suomessa koska on videokin pystytty tekemään. Voisi siis olla myös joku Suomalainen tai jopa jonkun nykyisen pelaaja jatkosoppari
 
Hieman yllättynyt olen, että Laurdisenille tehtiin jatkopahvi näiden budjettikriisipuheiden jälkeen. Kuitenkin erittäin kallis pelaaja ottaen huomioon puutteet kiekollisessa pelissä ja ajoittaiset nukahdukset puolustuspäässäkin. Tietysti olen silti iloinen että hän jatkaa, sillä pleijareissa ihan ehdoton pelaaja.

Ylipäätään joukkue on mielestäni todella hyvä. Saatikka jos meille tulee vielä yksi top-6 hyökkääjä, ja tämänkin päälle vielä yksi nelosketjun kirittäjä. Kriisipuheet eivät tällä hetkellä näy kokoonpanoon asti, sillä rahat on kerrankin käytetty järkevästi. Voidaan toki jossitella, että mitä jos Talvitien rahoilla saataisiin kiekollisempi pelaaja ja Palmun palkalla oikea stara, mutta kyllä tällä kokoonpanolla kelpaa lähteä kauteen tavoittelemaan välieräpaikkaa.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Hieman yllättynyt olen, että Laurdisenille tehtiin jatkopahvi näiden budjettikriisipuheiden jälkeen. Kuitenkin erittäin kallis pelaaja ottaen huomioon puutteet kiekollisessa pelissä ja ajoittaiset nukahdukset puolustuspäässäkin. Tietysti olen silti iloinen että hän jatkaa, sillä pleijareissa ihan ehdoton pelaaja.

Ylipäätään joukkue on mielestäni todella hyvä. Saatikka jos meille tulee vielä yksi top-6 hyökkääjä, ja tämänkin päälle vielä yksi nelosketjun kirittäjä. Kriisipuheet eivät tällä hetkellä näy kokoonpanoon asti, sillä rahat on kerrankin käytetty järkevästi. Voidaan toki jossitella, että mitä jos Talvitien rahoilla saataisiin kiekollisempi pelaaja ja Palmun palkalla oikea stara, mutta kyllä tällä kokoonpanolla kelpaa lähteä kauteen tavoittelemaan välieräpaikkaa.
Jaa mielestäni on hyvä et omalla maalilla on joku ketä ei katso vierestä, kun maalivahtia hakataan käsille, kun Rubenkin poistui.
Taisi Iso-Olli myös tehdä tärkeän maalin Lukkoa vastaan.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukas Wernblom, TPS
Ehdoton peukku kyllä, mikäli Lauridsen jatkaa. Hieno mies ja tietynlainen kulttipelaaja.

Yksi viime kauden sykähdyttävimpiä hetkiä oli Lauridsenin lämärimaali kolmospelissä Raumalla, ja koko Kivikylän areenan mustavalkoiskannattajat huutavat ”Lauridsen! Lauridsen! Lauridsen!”
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä stuntti on jo varattu jos oikein muistan :D

Mutta jos kävelee munallaan Myllysillan päästä päähän? Sehän on vielä vapaana?

Hieman yllättynyt olen, että Laurdisenille tehtiin jatkopahvi näiden budjettikriisipuheiden jälkeen. Kuitenkin erittäin kallis pelaaja ottaen huomioon puutteet kiekollisessa pelissä ja ajoittaiset nukahdukset puolustuspäässäkin. Tietysti olen silti iloinen että hän jatkaa, sillä pleijareissa ihan ehdoton pelaaja.

Ylipäätään joukkue on mielestäni todella hyvä. Saatikka jos meille tulee vielä yksi top-6 hyökkääjä, ja tämänkin päälle vielä yksi nelosketjun kirittäjä. Kriisipuheet eivät tällä hetkellä näy kokoonpanoon asti, sillä rahat on kerrankin käytetty järkevästi. Voidaan toki jossitella, että mitä jos Talvitien rahoilla saataisiin kiekollisempi pelaaja ja Palmun palkalla oikea stara, mutta kyllä tällä kokoonpanolla kelpaa lähteä kauteen tavoittelemaan välieräpaikkaa.

Vähän samoja aatteita itsellä herännyt.

En halua Lauridsenia vähätellä, mutta ei mielestäni kuitenkaan ollut mitenkään poikkeuksellisen hyvä viime kaudella. Ja palkka oletuksena on kuitenkin poikkeuksellisen suuri.

Oisko köyhän miehen Lauridsenin kuitenkin löytänyt jostain järkevämmällä rahalla? Kallio on näitä peruspakkeja aika hyvällä silmällä löytänyt Ruotsista kuitenkin.

No, kelpaa kyllä mulle jos alkaa myös pelaamaan palkkaa vastaavasti. Mulle kelpaa jopa se väkivalta eli jos jatkaa, niin saa luvan töniä vastustajia enemmän kuin tähän asti nähty.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Lauridsenin jatkopahvista on vaikea vetää hernettä nenään, vaikka eihän se millään tavalla järkevä ole. Lauridsen on jo 35-vuotias eikä tule yhtään nuoremmaksi. Viimekaudella oli jalan kanssa vaikeuksia välillä, kiekolliset puutteet ja oletettavan iso palkka. Tavallaan eihän tuosta löydä kuin negatiivista, mutta minun joukkueeseen mahtuu aina yksi Lauridsen tai Fraser. Joku ketä ei pelaa kananmunat kainalossa ja uskaltaa näyttää tunnetta.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka ikää alkaa kertymään Lauridsenille eikä liike ainakaan tuosta parane vaan ennemminkin päinvastoin niin silti nuori joukkue tarvitsee hänen kokemustaan alkavalla kaudellakin.
Huolehtii siitä ettei Tepsin maalille tulla jatkossakaan riehumaan miten sattuu ja tekeepä siinä ohessa sitten muutaman maalinkin välillä.
Toinen iso hyöty mikä hänestä Tepsi saa mikäli valmennus tätä vaan hyödyntää niin on että hänen vierelleen kun istuttaa jonkun näistä nuorista kiekollisista pakeista niin silloin siinä on toisen varmistaessa omaa maalia hyvä pelata omilla kiekollisilla vahvuuksillaan.
Itse laittaisin Mitja Jokisen Lauridsenin vierelle ottamaan ensi potkuja Liigakaukaloissa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hyvä jatko. Ei Liigaankaan voi rippikoululaisilla pelkästään osallistua.

Ei voi, mutta roolitus ratkaisee tässä. Vierelle on saatava joku dynaamisempi ja hyvin reaktiivinen pakki ehdottomasti. Alkukaudella oli isäntää, mutta talvella todella kiltti jostain syystä, mutta keväällä oli torpan vartijana rintakarvat röyhistellen. Luonnetta pitää löytyä koko runkosarjaan mielestäni.
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
10kk sitten tehdyssä videossa jossa puhuttiin Carter Savoiesta sanottiin, että kyseessä on maalintekijä ja pelin ratkaisija.
Mitä tulee puolustukseen niin huolestuttaa. Kuulemma odottaa melkeinpä punaviivalla asti purkukiekkoa ja on kauhea hinku hyökkäämään. Toivottavasti pelaaja tiedostaa ongelman ja Toma saa asian muutettua
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös