Päkkilä on Makken korvaaja! Täältä luin!Savoie saatiin väsytettyä. Olin jo olettamassa, että hänkin karkasi muualle, mutta hyvä näin. Pitäisi olla ihan pelimiehen vikaa hänessä. Odenin try-outille peukku ja sille, että hän ei ollut se Makken korvaaja!
Hitto unohdin jo. Takaisin maakuoppaan. Kaik o mänt!Päkkilä on Makken korvaaja! Täältä luin!
Ilmeisesti kello 15 tulossa jotain? Ainakin IG stoorissa näin…
Jos tuo ei ole iso-Olli, niin juon 15 olutta!
Juon kyllä muutenkin.
Tämä stuntti on jo varattu jos oikein muistan :DKäveletkö käsilläsi ja munasillaan Myllysillan päästä päähän?
Jaa mielestäni on hyvä et omalla maalilla on joku ketä ei katso vierestä, kun maalivahtia hakataan käsille, kun Rubenkin poistui.Hieman yllättynyt olen, että Laurdisenille tehtiin jatkopahvi näiden budjettikriisipuheiden jälkeen. Kuitenkin erittäin kallis pelaaja ottaen huomioon puutteet kiekollisessa pelissä ja ajoittaiset nukahdukset puolustuspäässäkin. Tietysti olen silti iloinen että hän jatkaa, sillä pleijareissa ihan ehdoton pelaaja.
Ylipäätään joukkue on mielestäni todella hyvä. Saatikka jos meille tulee vielä yksi top-6 hyökkääjä, ja tämänkin päälle vielä yksi nelosketjun kirittäjä. Kriisipuheet eivät tällä hetkellä näy kokoonpanoon asti, sillä rahat on kerrankin käytetty järkevästi. Voidaan toki jossitella, että mitä jos Talvitien rahoilla saataisiin kiekollisempi pelaaja ja Palmun palkalla oikea stara, mutta kyllä tällä kokoonpanolla kelpaa lähteä kauteen tavoittelemaan välieräpaikkaa.
Tämä stuntti on jo varattu jos oikein muistan :D
Hieman yllättynyt olen, että Laurdisenille tehtiin jatkopahvi näiden budjettikriisipuheiden jälkeen. Kuitenkin erittäin kallis pelaaja ottaen huomioon puutteet kiekollisessa pelissä ja ajoittaiset nukahdukset puolustuspäässäkin. Tietysti olen silti iloinen että hän jatkaa, sillä pleijareissa ihan ehdoton pelaaja.
Ylipäätään joukkue on mielestäni todella hyvä. Saatikka jos meille tulee vielä yksi top-6 hyökkääjä, ja tämänkin päälle vielä yksi nelosketjun kirittäjä. Kriisipuheet eivät tällä hetkellä näy kokoonpanoon asti, sillä rahat on kerrankin käytetty järkevästi. Voidaan toki jossitella, että mitä jos Talvitien rahoilla saataisiin kiekollisempi pelaaja ja Palmun palkalla oikea stara, mutta kyllä tällä kokoonpanolla kelpaa lähteä kauteen tavoittelemaan välieräpaikkaa.
Hyvä jatko. Ei Liigaankaan voi rippikoululaisilla pelkästään osallistua.
Onko näin? Jos näin on niin upea juttu!!!Valmentaa myös pikkujunnuja, joten hyvä soppari Seurayhteisölle.