Laiska pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Itse ainakin toivon, että Anttalainen keksis muita aktiviteetteja, jos tuppaa tuon alkoholin kanssa läikkymään.Anttalainen, Teissala, Intonen, Jokinen ja Makke. Turun yöelämä vapisee taas ensikaudella.
Itse ainakin toivon, että Anttalainen keksis muita aktiviteetteja, jos tuppaa tuon alkoholin kanssa läikkymään.Anttalainen, Teissala, Intonen, Jokinen ja Makke. Turun yöelämä vapisee taas ensikaudella.
Uskon, että kyseessä on Janis Petke.Voisko tää Terskan jatko viitata johkin ECHL jannun hankintaa? Niitähän tulee melkein kausittain mutta luulis että osais opettaa eurohokiin nuorempia hyvin.
Ei tarvita, kiitos. Eikä lasinilkkaista iltamissa viihtyvää Tammelaakaan. Haluaisin, että ensi kautena keskityttäisiin jälleen pelkästään jääkiekkoon eikä pelaajien kaitsemitseen.Vähän sellaista tuli tuossa kuultua, että A. Anttalainen saattaisi olla tulossa takaisin ihan tosissaan. Huhu tasoa "asiasta tietävältä kuultu, mutta voi olla ihan vaan mutuhuhuiluakin".
Ei jatka ainakaan SaiPassa. Turussahan tuo viihtyy ja oli viimeisimmässä junnujen matsissakin.Ei ole huhu, mutta mitähän tekee Tammela?
Jos vammat olisi selätetty, ottaisin avosylin takaisin pelaamaan Miettisen kiekkoa.
Ei jatka ainakaan SaiPassa. Turussahan tuo viihtyy ja oli viimeisimmässä junnujen matsissakin.
Mies voi lähteä Turusta, mutta Turku ei miehestäEi jatka ainakaan SaiPassa. Turussahan tuo viihtyy ja oli viimeisimmässä junnujen matsissakin.
Mitä ne vaivat on? Ahkera lappeenrantalainen salitreenaaja kertoi Anttalaisen vetäneen samaa kiertoa ja painojen olleen ihan uskottavia isoissa liikkeissä. Treenasi silloin kun ei kokoonpanossa ollut.Samaa kuultu siinä yhteydessä, kun solmi loppukauden diilin Tuton kanssa. Pääsi loppukaudesta eroon vaivoistaan ja tuskin pyynti taivaissa. Minun puolesta mahtuu mukaan..
On joo. Tämän siirron on siunannut pappi Heljas.Uskon, että kyseessä on Janis Petke.
Kujalan Olli oli ollut tuossa pappi Heljaksen pikkasessa kappelissa pidetyssä siunaustilaisuudessa.On joo. Tämän siirron on siunannut pappi Heljas.
Toisin sanoen jääköön keskustelu aiheesta Allun Piirteet tähän?Sen verran törkeän "kaveriniitin" Allu veti Haapasen päähän kolmantena miehenä Pitsissä että itse jättäisin mieluummin väliin tämän kortin nyt. Menneisyys jääköön tässä muuten esiin nostamatta.