Kyllä näissä on kaikki verotuksen alainen tulo mukana.Näihin ei varmaan oo laskettu työsuhde-etuja. Niistä ei toki voi kun vain arvailla, ehkä asuntoa tms. Eli noihin pitää lisätä kaikkiin noin kuusinumeroisia summia vielä.
Kyllä näissä on kaikki verotuksen alainen tulo mukana.Näihin ei varmaan oo laskettu työsuhde-etuja. Niistä ei toki voi kun vain arvailla, ehkä asuntoa tms. Eli noihin pitää lisätä kaikkiin noin kuusinumeroisia summia vielä.
2022 vuoden verokoneesta pelkät ansiotulot: Urama 151k ja Kallio 128k. Molempien työnantaja on HC TPS, joten eiköhän nuo lähes kokonaan ole Tepsiltä.
NHL Scoutin keskiansio on noin 30 000 dollaria vuodessa. Kallio tekee tuota osa-aikaisesti, joten pidän hyvin epätodennäköisenä, että tienaisi tuota enempää ainakaan. Mistäs itse tuon päättelit?Nyt oli erikoinen päättelyketju. Molempien työnantaja on HC TPS, joten verotettavan ansion täytyy olla ainakin lähes kokonaan Tepsiltä? Miten tähän päädyit kun tiedetään, että esimerkiksi Tomi Kallio toimii Sharksin Euroopan scouttauksen pomona? Itse asiassa taidankin väittää, että Kallion koko verotettava ansio tulee Sharksilta ja Tepsissä tekee hommia ilmaiseksi.
Enpä ole kyllä kuullut, että urheilujohtajille tai scouteille asuntoja annettaisiin.
Sitten sinulla on asuntoetu joka on veronalaista tuloa. Jos saat 2000e palkkaa ja 800e asuntoedun, niin veronalainen tulosi on 2800e. Ihan samoin kuin autoedun kanssa. Ja ne näkyvät kyllä ansiotuloina noissa.Juu, hyvä kun korjasit, pohdin vain ääneen. Ehkä enemmänkin Kaltoa ja Uramaa mietiskelin, niillä ei varmaa saapuessa ollu asuntoa Turusta. Oon saanut käsityksen että joissakin seuroissa maksetaan kämppää yms..
Entä rahastoinnit? Tiedätkö ettei Kallio ole rahastoinut yhtään? Itse epäilen että on aikalailla maksimit varsinkin viimeisillä TPS kausilla. Tulee kiire purkaa niitä pian jos ei ole jo käynnissä…NHL Scoutin keskiansio on noin 30 000 dollaria vuodessa. Kallio tekee tuota osa-aikaisesti, joten pidän hyvin epätodennäköisenä, että tienaisi tuota enempää ainakaan. Mistäs itse tuon päättelit?
NHL Scoutin keskiansio on noin 30 000 dollaria vuodessa. Kallio tekee tuota osa-aikaisesti, joten pidän hyvin epätodennäköisenä, että tienaisi tuota enempää ainakaan. Mistäs itse tuon päättelit?
Tässä on nyt jo sellainen juttu että Tepsin viimeisen mestarijoukkueen kuopus eli Ortion Joni täyttää viikon päästä 33 vuotta eli on samassa iässä kuin Aki Berg silloin kun mestaruus tuliPalatessaan Turkuun isä-kissa oli siis 32 ja tuntui aivan ikivanhalta konkarilta.
Aina tullut pidettyä pikku-kissaa sellaisena puolijuniorina, mutta niin siinä vaan käy, että mikäli sikäli kun vuodet jatkossakin vierivät kuten ne ovat tähän asti tehneet, on pikku-kissakin eläkeläinen ennen kuin huomaakaan. Niin se aika saatana juoksee.
Eipä tässä montaa kautta tarvitse odottaa kun edustuksessa saattaisi pelata joku joka olisi voinut saada alkunsa viime mestaruuden jälkihuumassa.Tässä on nyt jo sellainen juttu että Tepsin viimeisen mestarijoukkueen kuopus eli Ortion Joni täyttää viikon päästä 33 vuotta eli on samassa iässä kuin Aki Berg silloin kun mestaruus tuli
Joonas Järvinen on vissiin tulossa.
Joonas Järvinen on vissiin tulossa.
Joo ei kyllä sytyttäisi.. Jos nyt sattuisi tulemaan, niin veikkaisin, ettei Lauridsenin kanssa olla lopulta tehty jatkopahvia, mikä harmittaisi kovasti.Joonas Järvinen on vissiin tulossa.
En mä kyllä ymmärrä tätä asennetta yhtään. Kalliin Laurdisenin tilalle melko edullinen Järvinen olisi ihan helvetin hyvä veto. Erotuksen voi käyttää esimerkiksi kakkossentterin palkkaan tai muuhun maalintekopeliä edistävään pelaajaan.
Järvinen kykenee vähintäänkin vastaavaan kiekolliseen peliin kuin Lauridsen ja tuntuu jopa pelaavan arkimatsit aggressiivisemmin kuin Lauridsen, vaikka Lauridsenin hanskaton väkivaltapotentiaali toki onkin omaa tasoaan. Lauridsen ei myöskään omassa päässä ollut mikään virheetön Arell vaan yllättäviäkin merkkausvirheitä ja nukahtamisia kaudelle mahtui.
Kyllä minulle Järvinen kävisi sellaiseksi pakiston isännäksi ja pikkupoliisiksi. Arelleista tai Seväsistä ei siihen ole.
Eikö Lindrothilla ole jatkot?Arell-Jürgens
Järvinen-Salin
Lehtonen-Lauridsen
Sevänen
Nummelin
Ei kai nyt näin. Kokemusta piisaa mutta kiekollista taitoa ei tippaakaan.
Eikö Lindrothilla ole jatkot?