Tämä taitaa olla se suurin syy ja tekemisen meininkiä organisaatiossa. Fasiliteetit ovat urheilijalle kyllä suuressa osassa seuraa valittaessa. Varmasti myös rahaa saa aika hyvinpukukopissa ei vielä haise niin paskalle?
Tämä taitaa olla se suurin syy ja tekemisen meininkiä organisaatiossa. Fasiliteetit ovat urheilijalle kyllä suuressa osassa seuraa valittaessa. Varmasti myös rahaa saa aika hyvinpukukopissa ei vielä haise niin paskalle?
Uusi halli, liigan parhaimmat fanit ja mahdollisuus menestykseen.Väärä otsikko jne mutta kertokaa nyt viisaammat että miksi vitussa jonkun Ilveksen vetovoima on niin kova, muuten kuin että pukukopissa ei vielä haise niin paskalle? Mikään ei puhu sen puolesta että Ipa nimekkäälläkään joukkueella voittaisi tällä vuosikymmenellä sen enempää kuin esim. Tepsikään. Ja siinä vaiheessa kun Tapparan dynastia sortuu, sen tyhjiön tulee täyttämään joku muu kuin Ilves. Pulkkista mukaillakseni kamppeet on viimeisen päälle mutta sisältä pelkkä tuhnu.
Uusi hieno Areena huikeine puutteineenVäärä otsikko jne mutta kertokaa nyt viisaammat että miksi vitussa jonkun Ilveksen vetovoima on niin kova, muuten kuin että pukukopissa ei vielä haise niin paskalle? Mikään ei puhu sen puolesta että Ipa nimekkäälläkään joukkueella voittaisi tällä vuosikymmenellä sen enempää kuin esim. Tepsikään. Ja siinä vaiheessa kun Tapparan dynastia sortuu, sen tyhjiön tulee täyttämään joku muu kuin Ilves. Pulkkista mukaillakseni kamppeet on viimeisen päälle mutta sisältä pelkkä tuhnu.
Mjoo, muilta osin varmaankin kyllä nämä päteviä syitä, olihan Jokeritkin kaikesta huolimatta ilmeisen suosittu työnantaja joskus ennen KHL-retkeä vaikka urheilullisesti huono organisaatio olivatkin. Menestyksen osalta olen valmis ottamaan vaikka jalluvedon ensimmäisen vapaaehtoisen kanssa siitä että Ilves ei tule voittamaan mestaruutta sanotaan nyt vaikka seuraavan viiden kauden aikana.Uusi hieno Areena huikeine puutteineen
Isosti yleisöä
Kovassa nosteessa oleva Seura joka tulee varmasti pärjäämään hyvin tulevaisuudessa.
On rahaa ja kokoajan tulee lisää
Hyvä maine Tampereella ja paikallisvastustaja luokkaa järjetön
Pennanen
Vieläkö lisää?
Älä hätäile. Tomppa haalii jostain Italian kakkostasolta jonkun Kalus Kirvelevsin meille. Takuuvarma sentteri!
Lätkäpiirit on niin pienet, että paska fysiikkavalmennus ja monet, monet hajotetut ja leikatut nivuset ei varsinaisesti oo mikään myyntivaltti!Tepsin vetovoima on kyllä nykyään tasolla huono/paska. Kunnon pelaajat kävelee ohi oikealta ja vasemmalta mikä on kyllä ihan ymmärrettävää kun tuota puuhastelua katsoo.
Tämän nyt jo tietää että jostain laiturista aletaan vääntämään sentteriä ja vituiks mänee.
Uusi hieno Areena huikeine puutteineen
Isosti yleisöä
Kovassa nosteessa oleva Seura joka tulee varmasti pärjäämään hyvin tulevaisuudessa.
On rahaa ja kokoajan tulee lisää
Hyvä maine Tampereella ja paikallisvastustaja luokkaa järjetön
Pennanen
Vieläkö lisää?
Nyt on Tompan vuoro pyyhkiä huhuketjulla lattiaa. Ruohomaan ja Kunykin sopparit tiskiin tänään kello 18:00 niin lähdetään vaikka kunnon porukalla Malagaan odottamaan kauden alkua.
Jallu maistuu aina, kiinni veti.Mjoo, muilta osin varmaankin kyllä nämä päteviä syitä, olihan Jokeritkin kaikesta huolimatta ilmeisen suosittu työnantaja joskus ennen KHL-retkeä vaikka urheilullisesti huono organisaatio olivatkin. Menestyksen osalta olen valmis ottamaan vaikka jalluvedon ensimmäisen vapaaehtoisen kanssa siitä että Ilves ei tule voittamaan mestaruutta sanotaan nyt vaikka seuraavan viiden kauden aikana.
Mutta se OT:sta.
Hauskaa myös, että jos itse ei mistään mitään tiedä, niin pystyy kuitenkin arvostelemaan toisten vääriä tietoja.
Kelpaisiko tästä pieni rahallinen veto? Itse en usko Palveen löytyvän top10 joukosta jos pelaa yli 2/3 runkosarjasta.Katohan nii terveenä pysyessään taistelee pistepörssin voitosta.
Ja jos niitä vääriä tietoja ei ole, niin valitetaan kun ei kellään ole mitään tietoa. Pääasia, että valitetaan ja dissataan toisia.Eihän ne mitään tietoja ole, jos ne ovat väärin. Ne ovat paskaa. Viimevuosina todellinen tietäjien määrä on harventunut huikeasti palstalla.
Ne jotka luulevat tietävänsä kertovat tänne. Ne ketkä tietävät eivät kerro.
Ja tuon näkee aina julkistuksen jälkeen kun tullaan kertomaan että...mä tiesin.Eihän ne mitään tietoja ole, jos ne ovat väärin. Ne ovat paskaa. Viimevuosina todellinen tietäjien määrä on harventunut huikeasti palstalla.
Ne jotka luulevat tietävänsä kertovat tänne. Ne ketkä tietävät eivät kerro.
Hauskaa myös, että jos itse ei mistään mitään tiedä, niin pystyy kuitenkin arvostelemaan toisten vääriä tietoja.
Onko täällä joku sanonut Palveen olevan meidän mies? Ja tarkoitan varmaksi?Hauskaa? Kyllä mä sanoisin, että ennemmin kannattaisi pitää turpa kiinni kuin puhua paskaa.
Ei ihan, mutta olisin voinut, sen verran varmasta lähteestä asiasta sain tietoa. Tuntuu liikkuvan paljon juttuja, jotka leviää käsiin. Pahoittelen omalta osalta. Ikinä ei ole tarkoitus kertoa väärää tietoa. Jätetään huhuilut ja ”tiedot” nyt muille.Onko täällä joku sanonut Palveen olevan meidän mies? Ja tarkoitan varmaksi?
Onko täällä joku sanonut Palveen olevan meidän mies? Ja tarkoitan varmaksi?
Oon aika varma edelleen siitä Palvesta, jos ei osu niin joku sitten vedättää. Tai sitten siellä on joku ulkomaanpykälä mitä odotellaan.
Tämmösiä täällä oli. Ainoa varmaksi sanojaksi oli @FranckHuutelen vieraisiin sen verran, että Oula Palve on omien tietojeni mukaan teidän mies ensi kaudella. Tämän lähteen osumaprosentti ihan kiitettävä, niin ajattelin nyt tänne infota.