Hauskaa myös, että jos itse ei mistään mitään tiedä, niin pystyy kuitenkin arvostelemaan toisten vääriä tietoja.
Tämä on itsessään ihan timanttinen lause. Nauroin ääneen.
Kuvaa tätä palstaa kyllä osuvasti kun tietämättömät arvostelee tietämättömien "tietoja". Sen jälkeen tulee loput mistään mitään tietämättömät tuomitsemaan nämä tietämättömät hölmöt.
Ja tuon näkee aina julkistuksen jälkeen kun tullaan kertomaan että...mä tiesin.
Mutta, joo, tietäjät ovat vähentyneet ja osa kai menee sen piikkiin että Seurasta ei vuoda enää niin paljon.
Mun mielestä tää on pelkästään positiivista. Yllärit on hienoja.
Joskushan sitä sai lukea Tussarista kauden viimeisen pelin jälkeen ensi kauden joukkueen. Mun mielestä on kuitenkin parempi, ettei seuran sisältä juosta heti kertomaan kaikille kavereille mitä on tehty ja kenet on palkattu.
Toki jos negatiivisen kautta ajattelee, niin voihan olla ettei tiedot vuoda, kun ei ole mitään tietoja (sopimuksia).
Hyvin on kyllä pimitetty esim. Lauridsenin sopimus. Toisaalta Sevänen oli tiedossa jo kauan sitten.
Teissalan ja Palveen osalta näyttäisi, että on jostain tarkoituksella syötetty väärää tietoa. Agenteille sekä pelaajille tämä on kovin hyödyllistä, jos saa hintaa hilattua ylös "tarjouskilpailulla" vaikkei sellaista todellisuudessa edes olisi.
Ei ihan, mutta olisin voinut, sen verran varmasta lähteestä asiasta sain tietoa. Tuntuu liikkuvan paljon juttuja, jotka leviää käsiin. Pahoittelen omalta osalta. Ikinä ei ole tarkoitus kertoa väärää tietoa. Jätetään huhuilut ja ”tiedot” nyt muille.
Pahoittelut myös omalta osaltani, vihkoon meni tämä Palve huhu. Lähde oli vilpittömästi ihan validi, toki kulissien tapahtumat jää suurimmalle osalle (ml. minä) ikuiseksi mysteeriksi.
Ei näitä tarvi pahoitella.
Hienoa, että joku näitä uskaltaa tänne kirjoitella.
Se on enemmän näissä vastaanottajissa, kun ottavat kaikki huhut vastaan ilman filtteriä. Huhu on huhu. Mutta tällä palstalla huhusta leivotaan liian nopeasti fakta ja rakennetaan odotusarvo sen mukaan. Siitähän sitten seuraa valtava pettymys osalle.