Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 640 322
  • 20 726

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt ollaan hiljaa taas kuin kusi sukassa ja kesällä alkaa puheet siitä miten markkinat on tyhjät pelaajista. Vittu mitä touhua.
Siltähän se alkaa näyttämään. Hultsimaisia hakuja lienee tulossa. Nyt on meikäläisenkin huhulaari tyhjä ja sen verran vihkoon tuntuu menevän, että antaapa olla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On se vaan kumma että Tepsiin ei saada niinku millään vitun ihmeelläkään hankittua laatusentteriä. Varmaan pari laituria raahaavat jostain hevon perseestä ja Kallio sanoo että osaa pelata myös keskellä. Niin vittu justiinsa osaa..
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi saatana, eikö mun satavarma Palve + vaimo osunutkaan. Mä häpeän, ettei mun tuulesta temmattu varma huhu osunutkaan.

Edit: Mä en jaksa vielä huolestua kun palstan ja median "varmat" huhut ei osu. Tepsiin tulee nykyään lähes järjestäen palaajat "puskista" eli hyvin saavat pidettyä huhut kurissa. Respect tuosta, kertoo, että suhteellisen lojaalia porukkaa toimistolla.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Onko muita Suomalaisia senttereita Ruotsissa vapaana kuin Ruohomaa vai oliko Palve tämä kiinnitetty sentteri ketä vaihtoi Tampereelle ja se oli huhu.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minä kyllä nauran ihan vitusti kun sieltä tulee lätäkön toiselta puolen joku arpa piereskelemään keskiympyrään.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Leipuri ainakin puheli, että pitäisi olla varma Tepsi. Toisaalta ylläkin mainittiin, tuo Ruohomaa. Olisihan se lottovoitto, jos olisikin se vai tekikö jo jatkot Ruotsiin?

Tuntuu, että palstan huhut on enemmän näitä toiveajatteluita.

Repoa ei olekaan vielä tänä vuonna ketään huhunnut tänne. Kunykki on joka vuonna. Jokakeväinen-järvinen on vähän jo menneen talven lumia. Friman myös näitä vakihuhuja. Koskaan ei vaan natsaa, hymiö.

Eiköhän sieltä jotain pelaajia tule.

Toki nämä Uraman "joukkue on paria laituria vaille valmis" -höpinät ovat myös sitten oma tarinansa. En oikein jaksa noihinkaa ihan tosissaan uskoa. Myyntipuheita, mutta jättää paskan maun jos joukkue ei sitten kauden lähtöön mennessä olekaan valmis.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Minä kyllä nauran ihan vitusti kun sieltä tulee lätäkön toiselta puolen joku arpa piereskelemään keskiympyrään.

Mikä lätäkkö? Itämeri? Atlantti?
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Huonoja arvauksia. Ei jatkoon. :)
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tepsin vetovoima on kyllä nykyään tasolla huono/paska. Kunnon pelaajat kävelee ohi oikealta ja vasemmalta mikä on kyllä ihan ymmärrettävää kun tuota puuhastelua katsoo.

Tämän nyt jo tietää että jostain laiturista aletaan vääntämään sentteriä ja vituiks mänee.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meiltä on nyt kävellyt tiedettävästi ohi Könönen, Palve ja Pelli ja täällä vedetään ranteita auki? Pelli on nyt noista ainoa, joka vähän harmittaa ja taisi jopa olla jonkun kusilaari heitto, että ei ollut edes mitään varmaa tietoa?
 

Canterano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS, Atlético de Madrid
Nyt kyllä harmittaa. Jotenkin olin jo mielessäni piirtänyt Palveen ykkösen keskelle. Toivottavasti julkaistaan joku positiivinen yllätys lähipäivinä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En usko että Uramalla on nimeä missään paperissa vielä koskien LAATUSENTTERIÄ. Kuivaa on.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Väärä otsikko jne mutta kertokaa nyt viisaammat että miksi vitussa jonkun Ilveksen vetovoima on niin kova, muuten kuin että pukukopissa ei vielä haise niin paskalle? Mikään ei puhu sen puolesta että Ipa nimekkäälläkään joukkueella voittaisi tällä vuosikymmenellä sen enempää kuin esim. Tepsikään. Ja siinä vaiheessa kun Tapparan dynastia sortuu, sen tyhjiön tulee täyttämään joku muu kuin Ilves. Pulkkista mukaillakseni kamppeet on viimeisen päälle mutta sisältä pelkkä tuhnu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös