Katohan vaan nii näillä mennään. Luottamus on kova jne paskaa.Se on sellanen kutina, että tämä lässähtää tälläviikolla täydelliseksi pannukakuksi tai show lähtee pyörimään ihan todenteolla.
Katohan vaan nii näillä mennään. Luottamus on kova jne paskaa.Se on sellanen kutina, että tämä lässähtää tälläviikolla täydelliseksi pannukakuksi tai show lähtee pyörimään ihan todenteolla.
Suoraniemi nyt vaan pois. Millä meriiteillä hän pelaajarekryjä hoitaa.
Nii. Toivottavasti Holma tuo selkeyttä tähän kuvioon. Eka kausi kun toimii koko kauden toimitusjohtajana Tepsissä. Ja annetaan tarpeelliset potkut joillekin herroille, jos se tarpeelliseksi nähdään. Vastuut toivottavasti tehdään selkeiksi kaikille.Millä meriiteillä Kallio niitä hoitaa? Kyllä tuo pumppu vaatisi täydellisen siivouksen ja uudelleen organisoinnin.
En ihan mahdottomuutena pitäisi sitä, että johansson jäisi saksaan pelaamaan. Eiköhän sopparissa ole ulkomaanoptio ja jos/kun tämä sekoilu on päätynyt johanssonin korville, niin taitaa haluta kauas palloseurasta.
Ei kuule enää yllättäisi jos olisikin...Ei kai nyt ulkomaalaispelaajalle sentään mitään ulkomaan optiota anneta, ainakaan ensimmäiseen kauteensa. Ihan noin huonossa jamassa tuskin kuitenkaan Tepsinkään neuvotteluasema on.
Ei sinnekään ihan tuosta vain jäädä. Ei tuo hirveitä näyttöjä sinne loppukauden osalta antanut.En ihan mahdottomuutena pitäisi sitä, että johansson jäisi saksaan pelaamaan. Eiköhän sopparissa ole ulkomaanoptio ja jos/kun tämä sekoilu on päätynyt johanssonin korville, niin taitaa haluta kauas palloseurasta.
Siitäpä huhuilemaan lisää sitten. Suur Insider-palkintoja jaossa rajoitetun ajan!
Taikka sitten Ahokkaalla on esim. optio sopparissaan, joka mahdollistaa siirron ulkomaille (sama esim. Rafkinilla) ja siitä keskustellaan. Taikka sitten esmes Huttusen tiedot/huhut ovat vääriä. Mahdollisuuksia riittää.Ei helvetti jos Ahokasta ollaan heittämässä bussin alle, niin Tepsi palaa hölmöilyssään 2010-luvulle, jossa syylliset osaavat katsoa kaikkialle muualle paitsi peiliin. Urama nähtävästi saa huseerata Westerlundin siunauksella.
Minusta tähän "saagaan" sopisi erittäin hyvin se, että Ahokkaasta tehdään "syntipukki" ja pistetään pihalle. Toivottavasti ei. Mielenkiintoisia aikoja...Ei helvetti jos Ahokasta ollaan heittämässä bussin alle, niin Tepsi palaa hölmöilyssään 2010-luvulle, jossa syylliset osaavat katsoa kaikkialle muualle paitsi peiliin. Urama nähtävästi saa huseerata Westerlundin siunauksella.
Nimet Kaskinen ja Lämsä ainakin ovat huhujen mukaan olleet esillä.
Joo Kalle Kaskisen paluu aiheuttaisi sen, että menisi mullakin seura siksi aikaa boikottiin :D. Nojoo Ei ole Kaskinen palaamassa..:D En jaksa uskoa että kehtaisivat junailla Kaskisen paluun. Lämsä nyt on ihan varma valmentaja lähivuosina.
Ei helvetti. Kaskiseen en usko ikinä, mutta en todellakaan kaipaisi Lämsääkään!Kuten jo pariin kertaan olen todennut, niin minun korviini kantautuneet tiedot, ovat olleet sen suuntaisia, että Ahokas on itse halukas lähtemään pois TPS:stä. On kuulemma niin kypsä siihen, ettei seuran urheilujohto ole riittävästi samalla sivulla valmennuksen kanssa. Pelaajahankinnat eivät tue valmennuksen pelikirjaa ja valmennus joutuu peluuttamaan joukkueella sellaista pelitapaa, mitä valmennus ei halua.
Ahokkaalla on kovasti halua siirtyä ensi kaudeksi ulkomaille. Mielenkiintoista nähdä, miten tässä käy ja kuka valmentaa ensi kaudella TPS:ää. Nimet Kaskinen ja Lämsä ainakin ovat huhujen mukaan olleet esillä.
Joo Kalle Kaskisen paluu aiheuttaisi sen, että menisi mullakin seura siksi aikaa boikottiin :D. Nojoo Ei ole Kaskinen palaamassa..
Pahin ja huonoin tulevaisuuden kannalta.Väärää tyyppiä tässä jahdataan jos Ahokas on liipaisimella.
Pahin skenaario tosiaan on, että Ahokkaasta tehdään syntipukki, jonka uhraamalla johto pelastaa oman nahkansa ja mahdollistaa perseilyn jatkumisen.
Kuten jo pariin kertaan olen todennut, niin minun korviini kantautuneet tiedot