Eli jos Lehtinen olis tehnyt sopimuksen vaikka HIFK:n kanssa kesäkuussa, oltais voitu surkutella kun hävittiin taas kilpailussa, mutta nyt kun reagoitiin nopeasti eikä edes ehtinyt sen vahvempaa huhua tulla niin sitä ei lasketa, tosin, kyllä Lehtisestä kuiskittiin jo ennen soimusta. Samalla logiikalla ei hävitty Kärppien kanssa Kunykistä kun meidän ykkössentteri lähti NHL:aan. Helvetin Pärssinen minkä teki.Ensinnäkin, Lehtinenhän ei olisi edes ollut huhu, mikäli meidän viime kauden ykkösveskari olisi pysynyt seurassa. Toiseksi Tuomistoa ei voi vielä laskea takuuvarmaksi onnistujaksi, koska sitähän hän ei ole. Jäljelle jäävä Lukon kaksikko varmasti onnistuu, siitä propsit.
Tällä hetkellä joukkueeseen tulevat ulkomaiset vahvistukset kuitenkin ovat enemmän tai vähemmän arpoja.
Lämmittääkö sun mieltä, että ollaan oltu oikeasti kovien nimien perässä, mutta harmillisesti ovat valinneet toisen joukkueen?
Jos sä olet tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen, nii mahtava juttu. Mä toivon kuitenkin joukkueeelle menestystä, niin millä helvetillä sitä voidaan saada jos meillä ei ole edes täyttä kokoonpanoa jalkeilla, kun pitäisi kausi aloittaa ensi viikolla.
Ja mitä tulee takuuvarmoihin onnistujiin niin sellaisia ei juurikaan ole, ne on harvassa.
Mä oon tämän saman kertonut jo niin helvetin monta kertaa että oikein hävettää toistaa samaa levyä. Tyytyväisen ja suorastaan kyrpiintyneen väliin mahtuu helvetin monta erilaista tunnetta, mä en ole kertaakaan sanonut olevani tähän sopimustilanteeseen tyytyväinen, mutta en mä vaan yksinkertaisesti voi tuomita meidän ulkkareitakaan heinäkuussa, enkä edes Ilomäkeä, saati Tuomistoa.. Lehtisestä puhumattakaan. Mä ihmettelen miten täälläkin iso osa osaa nyt jo kertoa ettei Ranskiksella riitä? Miten? DEL ei oo aivan paska liiga ja siellä tahkonnut hyviä kausia eikä sitä maajoukkuetaustaakaan voi ihan paskana pitää, vaikka onkin "vain" Ranska. CB on saman ikäisenä näyttänyt että täällä vo pärjätä vaikka onkin Ranskalainen. Mä ainakin haluan ensin nähdä ensin miten soputuu. Palataan siihen vaikka lokakuussa.. mun mielestä reilua antaa aikaa vaikka siihen asti.