VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Colorado Avalanche
Ihan yhtä todennäköistä on Suomelan jatkaminen Pohjois-Amerikassa kuin Borgströmin tai Salomäenkin.
Esimerkit on melko päinvastaisissa tilanteissa. Borgström jatkaa suurella todennäköisyydellä, sillä hän on vielä nuori ja neuvottelee vasta ensimmäisestä jatkosopimuksestaan tulokassopparin päätteeksi. Ja Dale Tallonin mukaan olisi halukas jatkamaan Panthersissa, jossa Borgström on yhä varsin tuore ykköskierroksen prospecti ja saanut hyvän näytönpaikan. Myös Aleksi Saarelalla päättyy tulokassoppari ja hän antoi lupaavia näyttöjä "ylhäällä" ennen koronaa.

Epäilen, että Salomäki ja Hännikäinen saavat ainakaan enää yksisuuntaista jatkosopimusta. Ovat jo vuosia pelanneet pienillä, mutta yksisuuntaisilla sopimuksilla NHL:n kokoonpanon rajamailla ja putosivat viime kaudella kokonaan farmiin. Lisäksi myös AHL:ssä saa pelata rajoitettu määrä yli 260 NHL/AHL-ottelua pelanneita pelaajia. Salomäellä takana ihan kelvollinen, mutta rikkonainen ura. Torontossa hän ei mahtunut enää edes harjoitusvahvuuteen. Eurooppa kutsunee. Kärppiin Salomäkeä on ainakin kovasti toivottu. Hännikäisellä on ainakin oma halu vielä yrittää NHL-uraa.

Suomelan ura menee jossain välimaastossa. Uskoisin, että se on joko yhden suunnan jatkosoppari tai Eurooppa, ilman ihmeitä jälkimmäinen ennemmin tai myöhemmin eli vuoden päästä. Jos pysyn TPS-aiheessa, kotoinen liigamme olisi kuitenkin melkoinen yllätys ja TPS utopiaa.

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

No mites tälläinen kaveri? Sentterilaituri, Moisaselle tuttu viime kaudelta. Pelasi myös Iskhakovin kanssa samassa joukkueessa Slovakiassa. Muuten ei kyllä mitään käsitystä tästä pelaajasta.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

No mites tälläinen kaveri? Sentterilaituri, Moisaselle tuttu viime kaudelta. Pelasi myös Iskhakovin kanssa samassa joukkueessa Slovakiassa. Muuten ei kyllä mitään käsitystä tästä pelaajasta.
Noniin nyt rupee olemaan riittävän eksoottinen kaveri meidän hankintapolitiikkaan! Kannatan hankintaa.

Mä ite olisin ehdottanut Scott Reedyä, joka on San Josen organisaation pelaaja mutta taitaisi olla vaan turhan tylsä hankinta.

"Voitto on tietenkin odotettavissa. Jotkut joukkueet voisivat nyt lähteä katsomaan, että katsotaan miten käy. Me emme lähde siihen. Me uskomme edelleen siihen, että voitamme koko paskan."

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös Korpikoski vedellyt sentterin tontilla Sveitsissä...

Järvisen Matti Saksaan..

Ois ollut käyttöä täälläkin..

”Uskon, että hän on meille merkittävä vahvistus.”

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huhun mukaan kyseessä olisi pelaaja joka pelannut SHL:ssä ja jonka sopimus purettu tai ei olla jatkettu alkavalle kaudelle.
Ikonen tai Salminen tähän sopivia mutta itse miettinyt myöskin että mikä on Matias Myttysen tilanne. Saattaisi myöskin tulla kyseeseen.
Huomenna ollaan viisaampia että oliko lähteeseeni luottamista vaiko tuleeko sieltä se kymmenes ulkomaalainen pelaaja.

Huhun mukaan kyseessä olisi pelaaja joka pelannut SHL:ssä ja jonka sopimus purettu tai ei olla jatkettu alkavalle kaudelle.
Ikonen tai Salminen tähän sopivia mutta itse miettinyt myöskin että mikä on Matias Myttysen tilanne. Saattaisi myöskin tulla kyseeseen.
Huomenna ollaan viisaampia että oliko lähteeseeni luottamista vaiko tuleeko sieltä se kymmenes ulkomaalainen pelaaja.
Sopiiko Myttynen millään tavalla tuohon Kallion kuvaukseen? Tuosta saa sellaisen käsityksen, että on kyseessä todella nopea pelaaja ja omien mielikuvien mukaan Myttynen on melkoinen diesel. Samoin Salmista on vaikea uskoa. Ei sovi jotenkin nykyiseen hankintapolitiikkaan.

Mielestäni Ikonen sopii näistä parhaiten, mutta huomenna se nähdään mitä sieltä tulee.

Bob Maali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jamaica Bobsled Team
Mielenkiintoinen huhu. Toisen tiedon mukaan mikään noista kuvauksista ei osu. Huomenna nähdään.

Mielenkiintoinen huhu. Toisen tiedon mukaan mikään noista kuvauksista ei osu. Huomenna nähdään.
Sama juttu täällä. Ei ole tarkoitus tehdä tästä mitään kilpailua, mutta sen nimen, jonka itse olen kuullut noudattelee aiempien hankintojen linjaa eli on samanlainen "hän, josta kukaan ei ole aiemmin kuullut" kuin edellisetkin. No katsellaan tosiaan miten käy.

RELEASE THE KRAKEN
Sopiiko kysästä että miksi nyt yht äkkiä palstaveljillä on sisäpiirin tietoa tulevasta mutta aikaisemmin ei ole ollut ? Tähän asti kaikki pidetty salassa mutta nyt "tärkeimmän" palasen kohdalla oltaisiinkin vuodettu tietoa eteenpäin ?

Mikäli nyt kuitenkin näin on että sieltä tulee ( toivottavasti ) tämä josta ketään ei ole kuullut aikaisemmin , se tarkoittaisi ulkomaalaista.

Jokujoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Montrèal Canadiens
Eihän se nyt mitenkään voi olla sattumaa, että Ikosen sopparin purku osuu aikaan juuri ennen kuin Tepsi on julkaisemassa hänen profiiliin sopivaa pelaajaa.

"Yleisö huus, I love you, koska mä annan se marinoituu."

-Ruudolf&KarriKoira

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, WPG, ENCE
Sen verran pimennossa on itsellä kyseinen Ikonen, että kävin Wikistä tsekkaamassa että osaa ainakin pelata laiturin lisäksi sentteripaikkaa. Voisko olla?

1989, 1990, 1991, 1993, 1995, 1999, 2000, 2001 & 2010

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Omien lähteideni mukaan sieltä tulee juurikin hyökkääjä ulkkari. Allekirjoitetaan täten täältäkin tuo @Bob Maali n huhu.

Voihan se tietty olla, että alkuvuoden Kivi-huhun jälkeen ei enää uskalleta kertoa niin avoimesti noita huhuja. Osui omaankin nilkkaan tuo Kivi tapaus ja se kieltämättä ei ainakaan nosta todennäköisyyttä huudella nimiä.

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osui omaankin nilkkaan tuo Kivi tapaus
Tuo keissi on kyllä sellainen, että sen takia ei kenenkään kannata olla pahoillaan että huhuili siitä. Oman kuulemani mukaan siellä oli tyyliin nimmaria vaille homma valmiina, mutta sitten "jotain" tapahtui.

Tuon peruuntumisesta tietäjät voivat laittaa vaikka YVtä, että mitä tapahtui, mutta tuo oli kuitenkin ihan vankka huhu. Toki siinä Raipen nimen kuullessa monia, itseäni mukaan lukien, vitutti ihan helvetisti ja tuli kirottua hommaa, mutta ei tuo Kivi-tapaus tosiaan mikään ankka ollut.

Mitään varsinaisia tulostavoitteita minulla ei ole. Tavoitteena on olla parempi arjessa, päivittäisessä tekemisessä.

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Turun Toverit
Tuo keissi on kyllä sellainen, että sen takia ei kenenkään kannata olla pahoillaan että huhuili siitä. Oman kuulemani mukaan siellä oli tyyliin nimmaria vaille homma valmiina, mutta sitten "jotain" tapahtui.

Tuon peruuntumisesta tietäjät voivat laittaa vaikka YVtä, että mitä tapahtui, mutta tuo oli kuitenkin ihan vankka huhu. Toki siinä Raipen nimen kuullessa monia, itseäni mukaan lukien, vitutti ihan helvetisti ja tuli kirottua hommaa, mutta ei tuo Kivi-tapaus tosiaan mikään ankka ollut.
Olen kuullut vain yhden huhun miksi Kivi kariutui, mutta se on sen tason juttu, että ei sitä kehtaa missään kirjoitella. Yleensä nämäkin asiat selviävät, mutta tämä on jäänyt oudon hämärään.

Taidan joutua kohta PSYKOOSIIN.

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Flames
Sama juttu täällä. Ei ole tarkoitus tehdä tästä mitään kilpailua, mutta sen nimen, jonka itse olen kuullut noudattelee aiempien hankintojen linjaa eli on samanlainen "hän, josta kukaan ei ole aiemmin kuullut" kuin edellisetkin. No katsellaan tosiaan miten käy.
Jos tähän huhuun kommentoi, niin vähän vastaavassa käsityksessä itsekin olen tästä tapauksesta. Ihmettelen, jos sieltä joku suomalainen tulee.

Puheissa on ollut ne jalat jalat jalat, ja sitten tämä, että kukaan ei todennäköisesti tiedä kaverista mitään. @mikkelson täällä olikin jo rajannut pelaajapohdintoja Kallion Sharks-kytkyn kautta AHL:ään ja San Jose Barracudaan. Sieltä oli heitetty Anthony Grecon nimi esille. Greco kuulostaa viimeaikaisiin tulleisiin nimiin peilattuna vähän turhan nimekkäältä veteraani-ikäiseltä (ja muutenkin nämä ennakkohuhut tuppaavat olemaan kovempia mitä se itse sisään tullut pelaaja). Sharks-yhteyttä miettiessäni tuli mieleen, että samasta paidasta Grecon seurakaveri Evan Weinger voisi sopia kuvaukseen vielä paremmin. Olisi sellainen tuntematon ja nuori kaveri, joka jatkaisi näitä TPS:ään tulleiden "nälkäisten ja urallaan eteenpäin pyrkivien tuntemattomuuksien" linjaa. Weinger jäi mieleen jalkavuudestaan karvaus- ja alivoimapelissä Flamesin farmi-Heatin sekä Barracudan välisessä matsissa. Varmaan parhaiten Kallion kuvaukseen napsahtava nimi tuolta Sharks-yhteyden takaa, ainakin AHL:stä puhuttaessa. Olisi tietty taas yksi right lisää, mutta olisi myös ihan erilainen pelaajatyyppi kuin Ortega ja Kestner.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivotaan että huomenna julkistettavalta vahvistukselta löytyy muitakin avuja kuin jalkoja. Pelisilmä ja kiekollinen taito ei myöskään olisi pahitteeksi. Se että mistä maasta pelaaja tulee on oikeastaan ihan sama. Mukava seurata näitä arvuutteluja.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kiven juttu oli kyllä hurja. Savu nousi jo käytännössä piipusta ja sitten kävi miten kävi. Vituttaa vieläkin. Huhuja en sen jälkeen ole tänne laittanut. Oli ne yksityisviestitalkoot silloin sen verran kuluttavat.
Mut hei, jos mokaat niin mokaat. Ehkä sietääkin pari avolätäriä saada, molemmille poskille. Shäätänä.

"Se riittää, että valmentaja vittuilee silloin tällöin. Siinä on mulle tarpeeksi mentaalivalmennusta" - Jarkko Kinnunen -
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Olis kyllä aika paljon luottavaisempi fiilis lähteä tulevaan kauteen jos siellä olisi Kivi Raipen sijaan penkin takana. Nyt ei yhtään tiedä mitä sieltä tulee...

'Tehdään valtava määrä töitä yhden maalipaikan eteen, josta me ei tehdä.'

Janne Niinimaa Suomen pelistä World Cupissa 2016.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy