Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 618 680
  • 20 675

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Samaa mieltä. Sivulliselta joku työ voi näyttää monesti helpolta ja yksinkertaiselta mutta yhtä monesti se mielipide voi muuttua kun itse joutuukin tekemään sitä arvostelemaansa työtä. Työn jälkeä voi arvostella sitten kun se on valmis mutta keskeneräisen työn arvostelun voi jättää pois. Kallion Tompalla ei todellakaan ole helppo työ löytää laadukkaita pelaajia TPS:ään kun seurajohto on toiminnallaan tehnyt joukkueesta vähemmän houkuttelevan. Sitten vielä tulee ne rahalliset raamit minkä sisään joukkue tulee kasata. Ei ne Kodisoja ja Paananenkaan ole kokoajan lompsa levällään seuralle.
Ei ole ei tompalla helppo rasti. Sitä en sano. Mutta pitäisihän tepsillä nyt muitakin apuja ja kontakteja olla kuin tomi kallio ja hänen ruotsin toverit. Jääkiekkoseuralta saa vaatia tulosta joka rintamalla, pakko sitä ei ole tehdä ja voi tyytyä sijoihin ynnämuut. Itse kuulun ensimmäisiin.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mun mielestä arvostelukin vaatii tieto taitoa alasta. Mulla ei ainakaan oo mitää kompetenssia arvostella Niittymäkeä, Kalliota, putkimiestä tai terveydenhoitoalan ammattilaista heidän tekemästä työstä.

Jos joukkue ei pärjää, putkiliitokset pettää tai potilas kuolee, niin voin kysellä että mikä mahto mennä vikaan tai antaa painetta selvittää asia. Mutta mulla ei todellakaan oo kompetenssia osoittaa että missä on menty vikaan. Ainakaan silloin, jos minulla ei ole kaikkea tietoa käytettävissä. Kuten mitä hoitotoimenpiteessä on tehty, millä välineillä, onko ollut huonot tarvikkeet, kiire tai mitä tahansa muita reunaehtoja.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Kyllä minun mielestäni ihan jokainen palstalainen tai kaduntallaaja voi kehua ja tuomita hankintoja, helppoahan se meille on kun voidaan jälkikäteen arvostella. Sen sijaan, pistää välillä vituttamaan se asenne että kaikkialla muualla tehdään asiat täydellisesti, ja että "kyllä minäkin osaisin". Mielestäni tällöin olisi syytä esittää myös niitä ratkaisuja ongelmiin. Vittu on se helppoa vaan sanoa että pitäisi tehdä paremmin. Mutta miten? "En minä tiedä, vittu paremmin!" t. @aurajoki
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Kyllä mun mielestä arvostelukin vaatii tieto taitoa alasta. Mulla ei ainakaan oo mitää kompetenssia arvostella Niittymäkeä, Kalliota, putkimiestä tai terveydenhoitoalan ammattilaista heidän tekemästä työstä.

Jos joukkue ei pärjää, putkiliitokset pettää tai potilas kuolee, niin voin kysellä että mikä mahto mennä vikaan tai antaa painetta selvittää asia. Mutta mulla ei todellakaan oo kompetenssia osoittaa että missä on menty vikaan. Ainakaan silloin, jos minulla ei ole kaikkea tietoa käytettävissä. Kuten mitä hoitotoimenpiteessä on tehty, millä välineillä, onko ollut huonot tarvikkeet, kiire tai mitä tahansa muita reunaehtoja.
Yhdyn kyllä osaan. Mutta jääkiekkoon on monella kuitenkin jonku näköinen kosketuspinta. Harrastuksen ja ihan vain seuraamisen myötä. Tietenkään emme tiedä kaikkea, mitä seuran sisällä ym tapahtuu. Mutta onhan se selvä, että nyt mentiin ojaan ja lujaa. Maksavana asiakkaana kaikilla on oikeus vaatia resurssien mukaista tulosta. Jääkiekko ja seurat on rakkauden kohteita. On itelle aiva sama kuka sen putkirempan meille tekee, kunhan homma toimii. Mutta se ei ole aivan sama itselle kuka kannua nostelee. No tänä vuonna ei tarvinnu nostella kenenkään.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Tietää että ollaan Tepsin huhuketjussa, kun täällä puhutaan putkiremonteista ja terveydenhuollosta.
Lähinnä koitin havainnolistaa, että joku ymmärtäisi pointin. Ketju toki väärä. Mut voimme myös vetää liput salkoon ensi kauden kunniaksi ja varata torin. Muutoksia ei tule, eikä niitä saa ainakaa vaatia ilman kiekkokoulun käymistä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Sen verran kauan olen tällä TPS-palstalla kirjoittanut, että en mene sellaiseen miinaan, että rupeaisin yhdenkään pelaajan nimeä tarjoamaan. Alkaisi vaan valtava jänkkäys, miksei kyseinen pelaaja kelpaa ja on täynnä vikoja. Joukkueen kokoaminen on kuten aivan oikein onkin jo todettu ihan muiden henkilöiden tehtävä. Siitä heille maksetaan. Organisaation puolelta on todettu, että TPS:n palveluksessa on vain ja ainoastaan alan huippuammattilaisia, joten työn jäljen olettaisi näin ollen olevan todella huippua. Ihmeellistä, ettei ainakaan minun silmääni se ei sitä ole ollut, mutta löytyyhän täältä sellaisiakin kirjoittajia, joiden mukaan se on sitä ollut ja vain pomppujen puute on estänyt urheilullisen menestyksen. Jäämme siis odottamaan, pomppisiko jo ensi kaudella vai seuraavalla vai sitä seuraavalla. Joillakin kun tuo odottavan aika ei näytä tuntuvan ollenkaan pitkältä. Itsellä ei vaan pinna siihen riitä.
Joukkueen rakentamisesta Jortikka aikoinaan totesi, että maalivahdin, ykköspuolustajan ja ykkösketjun keskushyökkääjän pitää olla ehdottomasti maajoukkuetasoa, jos halutaan menestyksestä haaveilla. Varmasti tätä ohjeistusta kannattaisi noudattaa nyt ensi alkuun, koska Jortikka on hankkinut 6 viiriä Turkuhallin kattoon, joten tietoa hänellä on joukkueen rakentamisesta ja roolittamisesta.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Sen verran kauan olen tällä TPS-palstalla kirjoittanut, että en mene sellaiseen miinaan, että rupeaisin yhdenkään pelaajan nimeä tarjoamaan. Alkaisi vaan valtava jänkkäys, miksei kyseinen pelaaja kelpaa ja on täynnä vikoja. Joukkueen kokoaminen on kuten aivan oikein onkin jo todettu ihan muiden henkilöiden tehtävä. Siitä heille maksetaan. Organisaation puolelta on todettu, että TPS:n palveluksessa on vain ja ainoastaan alan huippuammattilaisia, joten työn jäljen olettaisi näin ollen olevan todella huippua. Ihmeellistä, ettei ainakaan minun silmääni se ei sitä ole ollut, mutta löytyyhän täältä sellaisiakin kirjoittajia, joiden mukaan se on sitä ollut ja vain pomppujen puute on estänyt urheilullisen menestyksen. Jäämme siis odottamaan, pomppisiko jo ensi kaudella vai seuraavalla vai sitä seuraavalla. Joillakin kun tuo odottavan aika ei näytä tuntuvan ollenkaan pitkältä. Itsellä ei vaan pinna siihen riitä.
Joukkueen rakentamisesta Jortikka aikoinaan totesi, että maalivahdin, ykköspuolustajan ja ykkösketjun keskushyökkääjän pitää olla ehdottomasti maajoukkuetasoa, jos halutaan menestyksestä haaveilla. Varmasti tätä ohjeistusta kannattaisi noudattaa nyt ensi alkuun, koska Jortikka on hankkinut 6 viiriä Turkuhallin kattoon, joten tietoa hänellä on joukkueen rakentamisesta ja roolittamisesta.
Vieläkin ihmeellisempää on se, että toistuvista kyselyistä huolimatta et kykene näitä kirjoittajia nimeämään. Joka vitun kuukausi puhut näistä kuunatseista, eikun TPS-kirjoittajista jotka ylistävät johtoa ja kehuvat floppipelaajia. Mutta toistuvista kyselyistä huolimatta et ole ensimmäistäkään esimerkkiä saattanut meidän kaikkien nähtäväksi.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan puhtaasti mutu, mutta voisikohan yksi huhutuista "kävisi myös päävalmentajasta toisessa seurassa" apuvalmentajista olla Ville Nieminen?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Westerlundin kanssa neuvoteltiin, mutta koki ilmeisesti paremmaksi itselleen jatkaa kehittymistä mielummin KeuPan päävalmentajana, kuin Tepsin apuvalkkuna Raipen kanssa. Lämsänkin kanssa on neuvoteltu ja omien lähteiden mukaan sopimuskin tehty, mutta tiedot ovat ennen Raipen palkkausta ja sama lähde huhusi Kiveä penkin taakse. Eipä täällä kukaan taida nyt huudella mitään huhuja tuon Kiven jälkeen.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
TPS:n Liiga-joukkueen ensi kauden valmennusjohtoon kuuluvat Jatkoajan tietojen mukaan maalivahtivalmentaja Ari Moisanen, fysiikkavalmentaja Risto Rosendahl sekä apuvalmentaja Kimmo Rintanen. Ensi kauden päävalmentajakseen seura tiedotti jo marraskuun lopussa Raimo Helmisen.

Lähde: Jatkoaika
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Heleleijaa! Kun tuo Helminen tiputti laatikollisen paskaa kaikkien housuihin, niin nämä signaukset toimivat vuotoa korjaavana vaippana. Ilolla toivotetaan raumalaiset tervetulleiksi meille.
Hei hei Norre ja Salo, tsemppiä jatkoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Täällä sivuttiin Janatuista. Melko väritön ja mauton, mutta niin oli koko joukkue. Tilastojen valossa mies oli kuin oli kuitenkin sellaisessa 15 maalin kausivauhdissa. Tuolla tahdilla ollaan joukkueen kolmanneksi kovin maalintekijä. Ei nyt ihan surkeasti ensimmäiseksi kaudeksi. Mikäli option lunastus ei ole kallis (enkä ymmärrä miksi olisi), saa minun puolestani näyttää ensi kaudellakin. Junnuja mahtuu kyllä rosteriin tämänkin miehen lisäksi, sen verran siellä on varaa karsia rosteria tästä kaudesta. Imua seuraa ei ole, ja potentiaalisia yli 15 maalin miehiä ei liikaa ole.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Forströmin 5v jatkoa odotellessa...

Sami Salo ja Norrena olivat kyllä melkoisia marionettitäyteukkoja tuolla valmennuksessa. Niiden tilalle ois voinut laittaa vahanuket jo kauden alussa, eikä kukaan olisi joulutauollakaan huomannut mitään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Sami Salo ja Norrena olivat kyllä melkoisia marionettitäyteukkoja tuolla valmennuksessa.

Joo. Harva asia on yhtä hyvin tunnettu, kuin se että Norre ei iske näppejään mihinkään ylimääräiseen?
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS:n Liiga-joukkueen ensi kauden valmennusjohtoon kuuluvat Jatkoajan tietojen mukaan maalivahtivalmentaja Ari Moisanen, fysiikkavalmentaja Risto Rosendahl sekä apuvalmentaja Kimmo Rintanen. Ensi kauden päävalmentajakseen seura tiedotti jo marraskuun lopussa Raimo Helmisen.

Lähde: Jatkoaika
Onhan tämä pitkästä aikaa positiivinen uutinen TPS:ltä. Toivotaan että kyseiset herrat saa vielä tuon mentaali ja asenne puolen kuntoon pelaajistossa. Pakistoa ei varmaan kukaan sen kummemmin erikseen valmenna? Vai kertooko se että TPS vain hyökkää ensikaudella :D tai milloin sitä ylipäätään päästään pelaamaan?
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
HTT vihjailee, että sekä Salo että Norrena itseasiassa jatkavat Seurassa. Toinen A-junnuissa ja toinen edustuksessa. Käsitysten oikeellisuudesta ei taaskaan mitn takeita. Ilmeisesti liigavalmennukseen jäävä hlö on huhuista epävarmempi? Ja täähän on siis päättelytehtävänä lähes mahdoton keissi hei.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
HTT vihjailee, että sekä Salo että Norrena itseasiassa jatkavat Seurassa. Toinen A-junnuissa ja toinen edustuksessa. Käsitysten oikeellisuudesta ei taaskaan mitn takeita. Ilmeisesti liigavalmennukseen jäävä hlö on huhuista epävarmempi? Ja täähän on siis päättelytehtävänä lähes mahdoton keissi hei.

Palloseura voisi olla edelläkävijä ja pitää valmennusryhmässä kaksi maalivahtivalmentajaa. Molemmille vahdeille oma.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oisko tässä mieleinen paluumuuttaja tulosyksiköihin..?

 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Oisko tässä mieleinen paluumuuttaja tulosyksiköihin..?


Joidenkin palstan asiantuntijoiden mukaan on varmasti koukkupolvi, paska pelaaja tai ei pelaa joukkueelle. Ei mitään väliä sillä, että kaveri painanut kauheita tehoja kohelossa. Me ei tänne Turun Palloseuraan kaivata mitään pisteiden tekijöitä. Oltiinhan viime vuonnakin... Eiku ei mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös