Piskulalla on hyvä liike, joten ehkä ehti Saksasta Turkuun.
Tepsi osoittanut kiinnostuksensa J. Järvistä kohtaan mutta kuulemani mukaan jotain vammaa ollut taustalla eikä näinollen olisi vielä tehnyt sopimusta tulevasta kaudesta mihinkään.
Ottajia hänen kohdallaan varmasti riittää Tepsin lisäksi muuallakin niin kotoisessa Liigassa, Ruotsissa, Sveitsissä kuin KHL:kin. Toivotaan kuitenkin että Antsa olisi saanut hänet houkuteltua palaamaan kasvattajaseuransa paitaan tuleviksi vuosiksi.
Joonas Järvinen tottakai pitäisi naarata omaan talliin takaisin. Uskoakseni häntä voisi kiinnostaa olla osa Palloseuran nykymenestystä. Samalla edelleen tarjoaisin teille mahdollisuutena Jussi Jokista. Jos molemmat JJ:t tänne saataisiin alkaisi rakkaan Palloseuramme rosteri näyttämään siltä, miltä sen näyttää pitää - kaudesta toiseen ja vuosikymmenestä seuraavaan......
Itse en ole haaveillut Jokisesta enkä edes ole kuullut sellaista että hänestä edes huhutaan, vasta kun luin tämän ketjun. Mutta kysynpä silti että onko hän itse niin sanonut että jos tulee Suomeen niin hän tulee vaan Kärppiin? Vai onko tää taas olettamus? Jos hän itse on niin sanonut niin ok :)
On sanonut. Kärppien huhuketjusta lisätiedot.
Pitkän linjan suomalainen NHL-hyökkääjä etsii uutta seuraa: "Eurooppa ei kiinnosta pätkääkään"
Päämäärä Jokisella on selkeä.
Jos olen rehellinen, niin tällä hetkellä Eurooppa ei kiinnostua mua pätkääkään. Ainoa mikä kiinnostaa, on pelata NHL:ssä, Jokinen ilmoittaa.
Ensi kausi on varmasti erittäin epätodennäköinen tuon suhteen, Jokinen sanoo suoraan.
Jos päätetään palata Suomeen ja jos pelaan Suomessa, niin seura on Kärpät. Se on 100-prosenttisen varmaa, Jokinen julistaa.
Entä J. Järvinen? Vieläkö neuvotellaan? Jompi kumpi, rotevampi sheriffi, tekisi hyvää alakertaan.
Samppa Kalja, uusi julistevastaava tms?Melko jännä kommentti tämänpäiväisessä fb-päivityksessä... viittaa vahvasti johonkin sopimukseen?
Sehän olisikin hyvä jos vakavasta loukkaantumisesta vielä toipuva Järvinen kiinnitettäisiin Tepsiin monivuotisella sopimuksella (tähän sarkastinen hymiö).
Sehän olisikin hyvä jos vakavasta loukkaantumisesta vielä toipuva Järvinen kiinnitettäisiin Tepsiin monivuotisella sopimuksella (tähän sarkastinen hymiö).