heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vieläkö sinne pelaajia naarataan? Eiköhän tolla rosterilla jo finaaleissa pelata, kyseessä on kuitenkin vain Liiga. No mut mikäs siinä kun on millä mällätä.
Vieläkö sinne pelaajia naarataan? Eiköhän tolla rosterilla jo finaaleissa pelata, kyseessä on kuitenkin vain Liiga. No mut mikäs siinä kun on millä mällätä.
Ilmeisesti tuo kommentti on poistettu, kun en mä ainakaan näe sitä missään? Maanantaina julkaistaan kapteenisto, mutta sitä tuskin kiusoitellaan mitenkään.
Ok, mun moka. Jos alkukesästä akillesjänne poikki niin aika nopeasti on toipunut. Olen ollut käsityksessä että toipuminen tuollaisesta voi viedä jopa vuoden päivät.Järvinen on jo hyvän tovin ollut jäällä normaalisti harjoittelemassa joten pelikuntoinen heti kun sopimuksen jonnekkin kirjoittaa.
Maanantaina julkaistaan kapteenisto, mutta sitä tuskin kiusoitellaan mitenkään.
Ja uskon, että tuohon se TPS:n kyseinen viesti oli vastauksena. Siellähän joku kysy, että koska kapteenisto julkastaan ja olisko käyny käpy some vastaavalla, että vastasi aluksi väärään paikkaan, poisti viestin ja vastasi sitten kysymyksen perään.
Melkein uskaltaisin tän vaihtoehdon puolesta vetoakin lyödä.
Melko jännä kommentti tämänpäiväisessä fb-päivityksessä... viittaa vahvasti johonkin sopimukseen?
Niin, itse en ymmärrä, mitä muuta tuo tarkoittaisi kuin jotain sopimusasiaa? Tai ainakin olisi aika erikoinen tapa "puffata" jotain kapteenistoa - eipä niiden yhteydessä taideta mitään kirjoitella... Ja kun se viesti siitä sitten mystisesti hävisi.Tästä kun on täällä ollut puhetta, että oliko tuo TPS:n kommentti "ensi viikolla" missä vaiheessa ilmestynyt tuonne Facebookiin. Tuo kommenttihan oli ihan ensimmäinen koko ketjussa, joten sitä ei esim. kirjoitettu sen jälkeen kun joku kysyi kapteenistosta.
HC Tps youtube kanavalla kapteeniston esittely... Valta vaihdettu Kalliolta, ja Corppari on C.
https://youtu.be/WCZYXm7mWwo.
Spekulaatioiden aika on ohi.
Pikkulinnut laulaa, että pakkia olisi tulossa tällä viikolla. Ei kuitenkaan Järvinen.
Pikkulinnut laulaa, että pakkia olisi tulossa tällä viikolla. Ei kuitenkaan Järvinen.
Ei täydy kun toivoa, että pitää kutinsa ja että kyseessä on joku kovemman kaliiberin kiinnitys. Sitä toi pakisto tulee kaipaamaan.Pikkulinnut laulaa, että pakkia olisi tulossa tällä viikolla. Ei kuitenkaan Järvinen.