Maksaakohan kukaan Juhla Mokan juoja edes Suomessa kovin usein täyttä hintaa kahvipaketista? Oma keskiarvo on varmaan alle 4 euroa per paketti viimeisen vuoden aikana. Eipä noita kannata edes ostaa, jos ei ole jotain 7 euroa / 2 pakettia tarjousta vähintään.Juhla Mokka 8,65 ja original lonkero 1,85e täällä kaupassa. No yhteensä taitaa maksaa saman kotona, mutta suhde hieman eri.
Maksaakohan kukaan Juhla Mokan juoja edes Suomessa kovin usein täyttä hintaa kahvipaketista? Oma keskiarvo on varmaan alle 4 euroa per paketti viimeisen vuoden aikana. Eipä noita kannata edes ostaa, jos ei ole jotain 7 euroa / 2 pakettia tarjousta vähintään.
Miksi kukaan yleensä juo kahvia? Täysin hyödytön elintarvike.Vielä oleellisempi kysymys on miksi jengi ostaa tuota vaaleapaahtoista kuraa? Suomessa tai Fuengirolassa.
Miksi kukaan yleensä juo kahvia? Täysin hyödytön elintarvike.
Sori, oli pakko.
Tilaa Woltilla karkkisi?Mun tekee mieli salmiakkia. Kauppaankin on 300m, mitä mä teen?
Päätin ihan kävellä. Kuuntelin toki samallaTilaa Woltilla karkkisi?
Heh, heti tuli mieleen tämä klassikko:Tykkään nykyää salt and vinegar sipseistä. Maistoin viimeksi 10 vuotta sitten ja en pystynyt kuin yhen sipsin maistamaan ja lensi roskiin. Nyt ihan helvetin hyviä. Niin se maku muuttuu/kehittyy.
Olikin vaihtunut Jörgen Jönssonin Löfbergsiin. Maistuu sekin.Keitin Juhla Mokat.
Piti ihan tarkistaa kun kuulosti niin tutulta. Kaveri asui siellä joskus kauan sitten.Oulussa on näköjään semmonenkin tie kuin Pyssysepäntie.
Mitäs ihmeellistä tuossa on. Itse olen pitänyt kymmenen ihmisen bileet 27 neliön kämpässä. Taisin ottaa neljä yövierastakin nukkumaan sohvalle/lattialle. Bileet alkoivat sillä sohvan kokoamisella kaiken lisäksi.Alakerrassa asuvalla nuorella häiskällä on ainakin viisi kaveria kylässä, mikä hieman ihmetyttää, koska hänen kämppänsä on yhtä suuri kuin omani eli suunnilleen 30-neliöinen.
Minulla oli opiskeluaikana jossain 10 neliön solukämpässäkin 5 ihmistä kylässä yöpymässä.Mitäs ihmeellistä tuossa on. Itse olen pitänyt kymmenen ihmisen bileet 27 neliön kämpässä. Taisin ottaa nelkä yövierastakin nukkumaan sohvalle/lattialle. Bileet alkoivat sillä sohvan kokoamisella kaiken lisäksi.
Ja kaikilla oli hauskaa!
Onnittelut kummallekin näin etukäteen. Ihan passelin paikan olet valinnut.Noin tunnin päästä tulee muuten täyteen vuosi siitä, kun tapasin nykyisen puolisoni ensimmäistä kertaa. Voisi sitä vuosipäivää huonommassakin paikassa viettää kuin Fuengirola.