Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 345 228
  • 66 866
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joka toista pyytää osoittamaan niin sanotaanko näin että itte oot.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä taas pääsisin hyvin pienellä vaivalla sun ihon alle, mutten nyt jaksa toimeentua.
Jotenkin eniten ihmetyttää että tästä varjomode jutusta eniten pillastuvat kaiken maailman luket ja faslapset, joiden kanssa en muista ikinä kommunikoineeni sanaakaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minä. En. Kommunikoi. Minä. Sanelen. Ja. Minä. Olen. Jatkoaika.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotenkin eniten ihmetyttää että tästä varjomode jutusta eniten pillastuvat kaiken maailman luket ja faslapset, joiden kanssa en muista ikinä kommunikoineeni sanaakaan.
Ne on selvästi päässeet helposti sun ihon alle kun vaivauduit nytkin kommentoimaan.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin eniten ihmetyttää että tästä varjomode jutusta eniten pillastuvat kaiken maailman luket ja faslapset, joiden kanssa en muista ikinä kommunikoineeni sanaakaan.
Sehän onnistui helposti, vaikken edes toimeentunut.

Ehkä nyt kuitenkin luit viestini vähän turhan suurella vakavuudella, sillä en tosiaan itsekään muista osallistuneeni kanssasi yhteenkään keskusteluun. En siis usko että tässä oikeasti ollaan puolin tai toisin ihon alla, kunhan nyt ketjut hengen mukaisesti olin pakotettu kirjoittamaan oli asia sitten mikä tahansa. Nimimerkki ja suosikkijoukkue sulla on ainakin kunnossa.

Oikeasti mun ihon alle on päässyt korkeintaan @mikko600 pari kertaa snadisti, koska olen herkkänahkainen Manchester Unitedin kanssa pilailun suhteen ja vielä herkkänahkaisempi jos pilailija on oikeassa. Nopeana leppyjänä ja säyseänä yksilönä nämäkin on jo unohdettu ja voisin vaikka teoriassa tarjota siviili-mikolle futismieshengessä oluet, paitsi että en tarjoa.

Ja ai niin; tuosta varjomodejutusta en muuten tiedä mitään, koska asia kuuluu luokkaan kiinnostaa kiviäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun pääsin ihon alle -ketjulle olisi selkeästi tilausta. Veli @heavy , tee sinä, kun minua jo modet TAAS moittivat huonoista aloituksista ja se on se pärstäkerroin joka täällä määrää !!

Nuorempana mulla oli vissiä pyrkyä iholle, mutta silloinkin päädyin enintään ihon alle. "Antasikko?" "No en todellakaan." Tätä se oli elämä silloin ahkeran runkkaamisen lisäksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se mikä olisi kiva tietää, on se, että kuinka monta tyyppiä on laittanut minun kohdalla unohda-nappia. Niitä oletan jokusen olevan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Se mikä olisi kiva tietää, on se, että kuinka monta tyyppiä on laittanut minun kohdalla unohda-nappia. Niitä oletan jokusen olevan.

Meikäläinen pyrkii noudattamaan sitä neuvoa, että pitää jäädä ainakin jotenkin mieleen. Silloin ei unohda-napit auta.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä siinä nyt brassaillaan, että on jotain unohdettavaa. Mut unohdetaan ilman nappejakin. Äitikin unohti mut toistuvasti aina vain pidemmälle ja pidemmälle metsään, kun olin lapsi. Jotenkin löysin sieltä silti aina takaisin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Se mikä olisi kiva tietää, on se, että kuinka monta tyyppiä on laittanut minun kohdalla unohda-nappia. Niitä oletan jokusen olevan.

Tervetuloa kerhoon. Itse koen lähinnä ignorefiilistä kun pistän esim facessa tai whats apissa viestin niin olen huomannut että jotkut vastaa kun ovat lukeneet viestin.

Osa sitten on online mutta eivät syystä tai toisesta ole kiinnostuneet lukemaan viestiä, lukevat sen silloin kun huvittaa. Sitten tämä kolmas ryhmä on se joka lukee viestit kyllä mutta ei vastaa niihin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tervetuloa kerhoon. Itse koen lähinnä ignorefiilistä kun pistän esim facessa tai whats apissa viestin niin olen huomannut että jotkut vastaa kun ovat lukeneet viestin.

Osa sitten on online mutta eivät syystä tai toisesta ole kiinnostuneet lukemaan viestiä, lukevat sen silloin kun huvittaa. Sitten tämä kolmas ryhmä on se joka lukee viestit kyllä mutta ei vastaa niihin.

Meikäläinen yleensä katsoo viestit tuosta ilmoitusboksista ylhäältä, ettei tule lukukuittausta ennen kuin keksin jotain vastattavaa tai ylipäänsä pystyn vastaamaan.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Meikäläinen yleensä katsoo viestit tuosta ilmoitusboksista ylhäältä, ettei tule lukukuittausta ennen kuin keksin jotain vastattavaa tai ylipäänsä pystyn vastaamaan.

Kyllä melkein joka paikassa näkyy koska oot ollu online. Joo, pointti tuokin mutta tilanne joidenkin kohdalla on se että vastata voisivat mutta useimmiten eivät. Mut kaikki tekevät omat valintansa ja turha siitä siten on valittaa. Kyllä mä osaan omat johtopäätökset tehdä näistä henkilöistä joten ei se multa ole pois. Facessa tein jo kaverilistan siivouksen osa yhden ja toinen tulee piakkoin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä melkein joka paikassa näkyy koska oot ollu online

No eihän siitä mitään merkintöjä näy, jos katselen yläpalkin pyyhkäisyvalikosta ilmoituksia.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ja mä olen ottanut koko ominaisuuden pois käytöstä, koska jotkut ihan oikeasti kyttäävät sitä, että onko viesti luettu vai ei. Ihan sairasta.

Jatkis ny on asia erikseen kun ei täällä vastausta 'tarvii'.. Mut kyl mua nyppii se että jos jollekin frendille laitan viestin whats apissa tai facessa esim niin kyllä hyviin tapoihin kuuluu vastata esim 'kiire nyt, vastaan myöhemmin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mun yksityisviesteihin ei tule koskaan vastauksia. Eilenkin lähetin yyveen kaikille muttei vastattu mitään. Se tuntui hyvältä. Todella hyvältä. Jatketaan samaan malliin!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, olisi iltasella treffit ihan elävän naisen kanssa. Se paha, että ollut pari kosteaa iltaa takana, joten oloni on myös sen mukainen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tervetuloa kerhoon. Itse koen lähinnä ignorefiilistä kun pistän esim facessa tai whats apissa viestin niin olen huomannut että jotkut vastaa kun ovat lukeneet viestin.

Osa sitten on online mutta eivät syystä tai toisesta ole kiinnostuneet lukemaan viestiä, lukevat sen silloin kun huvittaa. Sitten tämä kolmas ryhmä on se joka lukee viestit kyllä mutta ei vastaa niihin.

Oma siskoni varsinkin on hyvin usein sellainen joka jättää vastaamatta viesteihin. Ja onhan tuo ärsyttävääkin, joskus saattaa jättää vastaamatta ihan tärkeisiinkin viesteihin tai sitten jää miettimään itse että mikähän se vastaus olisi ollut.

Minä pyrin itse vastaamaan kyllä viesteihin joita saan yksityishenkilöiltä, niin sähköpostiin, whats upiin, faceen, jatkikseen kuin myös ihan puhelimeenkin. Pyrin vastaamaan viesteihin ja jos en vastaa jostain syystä niin jää se painamaan mieltänikin. Syys-lokakuun aikana taisin saada kaksi yksityisviestiä täällä Jatkoajassa ja aihekin oli tärkeä mutta niihin jäi silti vastaamatta ja vähänkö painoi mieltä. Kun en heti vastannut ja aikaa vierähti niin en sitten saanut niihin myöhemminkään vastattua enää.

Joskus on myös käynyt niin että kun minulla on hieman erilainen vuorokausirytmi yleensä kuin tavallisesti ihmisillä on. Eli menen ajoissa maate ja kytken maate mennessäni kännykän älä häiritse-tilaan. Muilta ihmisiltä on voinut tulla eri paikkoihin viestejä silloin kun itse olen vedellyt jo sikeitä ja tämän vuoksi on saattanut mennä joihinkin viesteihin vastaamisessa poikkeuksellisen kauan.

Eli sähköpostin ja tekstarit kyllä tarkistan heti aamulla ja täällä tulleet viestit näen heti aamulla tänne tullessani mutta Facebookin Messenger ja Whats up on herkästi paikkoja joista en viestejä muista heti aamulla tsekata. Joskus on mennyt ihan päivän puolelle kun olen illalla tulleen viestin huomannut ja siihen vastannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös