Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 447
  • 66 865

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minähän koristelin tosiaan joulukuusen asunnossani jo viime viikolla. Ei varmaankaan kovin suuri yllätys jos on lukenut viestejäni täällä viime vuosien aikana. Aika innokas jouluihminenhän minä olen. Ja minun mielestäni ihan kiva juttu että nuo koristeet ja kuusi tuovat lisää valoa ja väriä tähän muuten melko pimeän vuodenajan keskelle. En vain ole aiemmin vielä jakanut kuvaa kuusesta täällä joten teen sen nyt.

Muutenkin joulufiilis alkaa taas vähitellen hiipimään puseroon ja ajatuksiin. Joululauluja kuuntelen enenevässä määrin, suurin osa koristeista on jo paikallaan ja tänään olen suunnitellut ja ideoinut myös jo blogissani julkaistavaa joulukalenteria. Toki, tuo joulukalenterin suunnittelu kannattaakin aloittaa ajoissa sillä onhan se aika tiivis tahti julkaista tekstiä 24 päivän ajan päivittäin. Ja ideoida postausaiheita.
 

Liitteet

  • IMG_20211029_143909753_copy_600x800.jpg
    IMG_20211029_143909753_copy_600x800.jpg
    191,9 KB · kertaa luettu: 93

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, perkele! On se kumma kun kaikesta pitää pahoittaa mielensä nykyään. Mitään ei enää saa sanoa ettei joku loukkaannu! Ennen kaikki oli paremmin ja asiat yksinkertaisempia! Pitääpä mennä tästä Helsingin kaupungin tiloihin syömään sitä vanhaa kunnon Reissumiestä, jonka päällä monta kinkkuviipaletta, ja pelata Afrikan tähteä samalla! Perkele.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Täällä oli vähän aikaa tossa välillä ihan hauskaa, mutta viime päivinä jälleen persut ja demarit nokittelevat muka-nokkelilla passiivis-aggressiivisilla "vitseillä".

Eikö mitään saa enää sanoa?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä oli vähän aikaa tossa välillä ihan hauskaa, mutta viime päivinä jälleen persut ja demarit nokittelevat muka-nokkelilla passiivis-aggressiivisilla "vitseillä".

Eikö mitään saa enää sanoa?


Jatkoaika on jotenkin mennyt rikki. Jotenkin kuvaavaa, että poppariketjuun tullaan riitelemään. Varmaan Kierrätyskeskus kannattaisi lopettaa, kun kaiken maailman pölhökustaat täälläkin naamat totisina kertovat mikä on se maailman tila.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jatkoaika on jotenkin mennyt rikki. Jotenkin kuvaavaa, että poppariketjuun tullaan riitelemään. Varmaan Kierrätyskeskus kannattaisi lopettaa, kun kaiken maailman pölhökustaat täälläkin naamat totisina kertovat mikä on se maailman tila.

Tyhmäpäille olisi kuitenkin se mikä lie, saunatila, kuulemma.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kivun arviointi on jokseenkin ja jossain tapauksissa hankalaa. Minäkin menin perjantaille varaamaan lääkäriajan koska keskiviikko-aamuna jalkapohjakivut olivat ajoittain vielä melko kovatkin. Varasin perjantaille jo tuolloin lääkäriajan että pääsen lääkäriin varmemmin perjantaina kun väliin tulee kuitenkin kuvioita sotkemaan myös viikonloppu.

Nyt tänään on kuitenkin vaikuttanut siltä että jalkapohjakipu on mennyt kunnolla vihdoin eteenpäin. Jo viikon verran päivittäin 3×10 minuutin ajan harrastamani jumppa, kunnon lepo ja sekin varmaan että olen taas ruvennut liikkumaan (pyöräilemään) niin ovat varmaan vieneet asioita eteenpäin ja lievittäneet kivun tunnetta. Nyt tuntuu jopa siltä että huominen lääkäriaika voi olla turhakin ja olen taas valmis kokeilemaan työn tekoa. Mutta en minä sitä lääkäriaikaa perukaan koska kipu on kuitenkin ollut ailahtelevaistakin, ei tunnu aina mutta toisinaan on sitten kovatkin kivut.

Se kivun arvioiminen voikin olla vaikeaa välillä. Minäkin haluan olla varma että sairausloma esimerkiksi on oikeasti tarpeellinen. Mutta just kivun ailahtelevaisuus, ja sekin että töissä rasituksen selkeästi lisääntyessä kivut on aina pahimmillaan. Mutta toisaalta ei sitä voi kai saikkua enää pidentääkään jossittelun vuoksi. En minä tiedä, välillä vaan tuo arvioiminen on hankalaa.

Toisaalta, ei minua töihin ole ajamassa mikään kiire tai pakko näemmä. Esimies on esimerkiksi itse ollut töihin pelaamiseni suhteen paljon pessimistisempi kuin minä itse. Kun kerroin että sain sen jalkaterapia-ajankin vasta ilman mahdollisia peruutusaikoja 25. marraskuulle niin emäntä kommentoi hyväntuulisesti ja tsemppaavasti että olet sinne asti siis vaan poissa töistä. Minä se tässä olen ollut paljon optimistisempi koko ajan. Esimies taas varmaan realistisempi.

Mutta hyvähän se on että tämä päivä on ollut kipujen suhteen jo todella hyvä. Ainakin tähän asti. Ja menen minä huomenna sinne lääkäriin, lääkäri jo viimeksi puhui hieman siitäkin mahdollisuudesta kuitenkin että työaikaani määräaikaisesti pudotettaisiin ja lääkäri voi kirjoittaa minulle lähetteen jalkaterapiaan jolloin saan siitä alennusta.
 

Glove

Jäsen
Tuoli alkaa vetelemään viimeisiään. Jos istuu keskellä tuolia niin se on oikealle kallellaan. Pitää siis istua vasemmassa laidassa, että on suorassa. Tämä nyt meni väärään ketjuun, olisi ennemminkin ollut pieni ja ärsyttävä asia.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kivaa olla noin iloisen ystävän seurassa. Pakko mennä tuonne ravintolaan syömään vaikka en oikein ravintolaihmisiä ole. Lupasi järkätä itsensä työvuoroon kunhan tietää milloin olen sinne tulossa.
 
Onko tää foorumi jotenkin laginen tällä hetkellä? Toimii ihan sulavasti mutta jatkuvasti lataa jotain, toi välilehden latauspalkki ei lopeta pyörimistä. "ladataan google.ad" ja "ladataan välimuistia..." on ainakin näkynyt
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jatkoaika on jotenkin mennyt rikki. Jotenkin kuvaavaa, että poppariketjuun tullaan riitelemään. Varmaan Kierrätyskeskus kannattaisi lopettaa, kun kaiken maailman pölhökustaat täälläkin naamat totisina kertovat mikä on se maailman tila.

Nyt kun näitä äijän viime aikaisia postauksia täällä oon seurannu niin jokin asia siellä ei oo hyvin kun kaikista asioissa on jotain vialla, mistä nyt moinen?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kivaa olla noin iloisen ystävän seurassa. Pakko mennä tuonne ravintolaan syömään vaikka en oikein ravintolaihmisiä ole. Lupasi järkätä itsensä työvuoroon kunhan tietää milloin olen sinne tulossa.
Vihjaa kun olet menossa. Tulen mukaan. Laitetaan @banaaninviljelijä n kokkitaidot testiin. Onnea Bansku!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Siis tilaatteks te ruuan jonain mediumina vai? Al dente. Makkaraperunat. Uuni 225 ja sellaiset 6-8 tuntia. En ole varma monelta sammuin. Pitäiskö joku kokkiohjelma tehdä youtubeen. Tai valtakunnan televisioon. Kirja kirjoittaa.
En ole varma milloin "pulled pork" tuli Suomeen, mutta uskon olevani jos en ensimmäinen niin yksi edelläkävijöistä kun laitoin parin kilon porsaan suolalavan uuniin ja veteen saadakseni herkullista iltapalaa ja heräsin sohvalta klo 04.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Näin unta että sain taas kuukauden pelikiellon tänne jostain aivan naurettavasta syystä. Vittu mikä painajainen, onneksi se oli vain unta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hankkikaa teinit kuulokkeet, niin ei tarvitse kuunnella teidän kamalaa musiikkia heti aamusta julkisessa liikenteessä. Bluetooth-kajarit on kyllä uhka ja mahdollisuus.

T: setä mies!1!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös