Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 662
  • 66 863

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kun muut vaihtoehdot ja etenkin kyseisesten palvelujen käyttämättä oleminen tuotti lopulta niin paljon oman mielen kiusaamista ja päänvaivaa niin päätin lopulta kuitenkin palata taas urheilukanavien käyttäjäksi.

En jaksanut sitä jahkailua ja rimpuilua eroon niistä mielihaluista niin päätin sitten antaa itselleni periksi ja palata lyhyen tauon jälkeen taas maksukanava-asiakkaaksi. Mieli ainakin tykkää todella paljon. Urheilu ja liikunta itseni harrastamana (tällä hetkellä lähinnä vain kävely mutta onhan sekin edes hyvää liikuntaa) ja penkkiurheilu on itselleni aika mielekästä ja tärkeää huumetta. Vievät ison osan elämästäni myös ajallisesti.

Otin kanavapaketit joihin toiseen kuuluu koko Cmoren urheilut Liigoineen ja nyt pitkän tauon jälkeen otin vähäksi ajaksi kokeiluun myös Viaplayn urheilupaketin. Yhteensä nuo tekevät noin vähän vajaa 80 euroa kuukaudessa mutta eiköhän minulla varaa näihin ole kun viime työkuukausina on jäänyt hyvin säästöönkin rahaa vaikka on ollut isompiakin kulueriä. Onhan tuo pois säästöön jäävästä rahasta mutta täytyy se elämästä nauttiakin ja kun tiedän kuinka vaikeaa eläminen ilman noita urheilukanavia olisi ollut. Varsinkin kun syksyn kunnolla alkaessa alkavat kunnolla myös taas eri urheilusarjat pyörimään.

En jaksa aina jahkailla joka helkkarin asialla. Ja sitä jahkailua se olisi ollut päivästä toiseen jos olisin toisin päättänyt. Laskutus noissa alkaa kyllä vasta lokakuusta että meni tässä nyt joku kolme kuukautta kai ilman noita maksukanavalaskuja.

Nyt sitten vaan urheilua katselemaan! Paikan päällä nähtävät urheiluottelut taitaa minulla vaan kyllä nyt sitten vähentyä. Muutaman vuoden pääsin ilmaiseksi HPK:n peleihin mielenterveyskuntoutujana. HPK:lla oli hieno tapa lahjoittaa joka kausi aina tuolle kuntoutuskeskukselle jonka asiakas minäkin olin niin kaksi seisomapaikkakausikorttia ja noilla kausikorteilla aika useinkin pääsin lätkämatsiin. Nyt kuitenkin en ole enää noiden palvelujen asiakas, en enää edes kotikuntoutuja ja tuokin mahdollisuus päästä ilmaiseksi peleihin poistui. Siksi varmaan alan enemmän katselemaan urheilua nyt sitten televisiosta Chromecastinkin avulla ja pelit paikan päällä jää varmaan toistaiseksi vähiin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No okei tinderissä oon ollut, mutta jonkun toisenkin asensin tähän kun uuden kännyn ostin, mutta hitto sinne olis pitänyt pistää kuva. Siis oma kuva, itsestä. Jäi siihen.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyyyllä Aura maistuu. Siis olut, ei joki. Mökillä hörpitään olutta, ja huomenna koitetaan saada paistiahventa. Todennäköisesti saan vain olutta, mutta sekni käy paremman puutteessa. Kova tuuli, vaan ei haittaa, taivas on kirkas.
 

ace

Jäsen
Introvertti minä toivoisi että voisin tehdä työni etänä eikä tarvitsisi tavata ihmisiä. Se olisi mahtavaa.

Kuitenkin tykkään työstäni niin paljon että mielelläni menen joka päivä lähityöhön, vai mikä se etätyön vastakohta onkaan. Se introvertti minussa vain silti säännöllisesti muistuttelee itsestään.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Maija Vilkkumaa vetää Bumtsi Bumissa Anssi Kelan 1972.
Juontaja Jaana Pelkonen: Bonuskysymyksen aika. Kuinka monta Emma-palkintoa Anssi Kela on voittanut?
Ressu Redford: Voi hyvä luoja...
Lenni-Kalle Taipale: Nyt jos osut niin tarjoon sulle pizzan. Saat valita neljä täytettä.
Maija Vilkkumaa: Okei! Mää aina välillä ajattelen, että minä ja Anssi Kela ollaan vähän niinku sama henkilö. Me ollaan melkein samaan aikaan synnytty.
Lenni-Kalle: Eli monta Emmaa?
Maija Vilkkumaa: Mulla on viis nii silläki on varmaan viis.
Jaana Pelkonen: Oikea vastaus!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Holiday club saimaassa ekaa kertaa yöpymässä parin golfkaverin kanssa. Ensimmäinen kaverireissu yli kahteen vuoteen. Aivan mahtavaa!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mulla on varmasti jonkin sortin Tukholman-syndrooma asiakaspalvelu työhön. Joka kerta kun irtisanoudun, vannon etten ikinä enää, mutta sitten kun tarvii taas kesätöitä tai lisätienistejä opintojen ohella, tulen häntä koipien välissä takas. Ja joka kerta sitä yllättyy, miten tyhmiä ihmiset voi olla. Sanonta "asiakas on aina oikeassa" ei ole varmaan kertaakaan pitänyt oikeasti paikkaansa. No, ei muuta kun hymy huulille ja teko-pirteys nappi "On"- asentoon ja menoksi!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kauankohan nuo kaverit valvoivat. Itse kävin nukkumaan joskus vähän ennen kolmea enkä muista milloin olisin noin pitkään viimeksi kavereiden kanssa iltaa viettänyt, kun aina tulee uniaika aiemmin. Voisi kohta lähteä aamupalalle.

Toisella kaverilla kuulemma pitkät kalsarit mukana. Ei varmaan huono idea ollenkaan. On kyllä niin syksyinen keli kun olla ja voi vaikka ei sadakaan. Joku 5h golfkentällä kylmässä ja tuulisessa kelissä ei juuri nyt hirveästi kiinnostaisi, mutta onneksi vasta kolmelta lähtöaika. Sitä ennen yksi vanha golftuttava täältä Lappeenrannasta tulee käymään täällä kylässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Toisella kaverilla kuulemma pitkät kalsarit mukana.
Hep! Vaikka en ole se toinen kaveri. Täällä ulkosaaristossa oli eilen vähän vilpoista. No, mä lähden pekonin, makkaran ja munan tekoon. Ensin pitää kusettaa Andy ja Hessu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tehnyt monesti mieli vaihtaa tämän ketjun ensimmäinen sana ketjäksi. Ketjä tulee noin 20 vuoden takaa, kun pelasiimme poikain kanssa pleikkarilla NHL:ää ja kenttä ja ketju meni siinä pelin kiihkossa usein sekaisin ja siitä tuli ketjä. Ei mulla muuta asiaa tällä kertaa tähän ketjään.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Saatiin sohva jälleen nuorten kuntouttavalle työpajalle verhoiltavaksi. Se on ollut siellä kerran aiemminkin, ja jälki oli tosi hyvää. Ja tuntuu kivalta antaa nuorille merkityksellistä työtä.

On kyllä yritetty etsiä ihka uutta sohvaa, mutta yhtä kivaa ei löytynyt. Nyt siis vanharouva (70-vuotias) saa ylleen elämänsä viidennen kankaan. Tiedän sen, koska sohva on alun perin mun isoäidin. Monetko nykyajan sohvat yltää moiseen. <3
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ristus, tääl on aurinkopuolella reilut 25 lämmintä, speedokeliä pukkaa. Vesi vaan aikas raikasta 15 asteista, niin jää pelkkään makoiluun tää homma....
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Maikkari klo 20:30 Masked Singer Suomi ja TV mainostaa Pirkka parhaat oluita. Eks mukulat saa ny huonoja vaikutteita? Eikö raja ollut klo 21 vai 22?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kuvailtiin tuossa kesä kokkihommia ja yhdeksi palkaksi tuli toisen kokin tekemä luumu-likööri. Näin lauantai-iltana pidän parhaana palkkana, mitä ikinä saanu.
 

Glove

Jäsen
Tekisi mieli kirjoittaa erääseen ketjuun viesti, mutta tiedän jo etukäteen saavani niin paljon paskaa niskaan, että jätän kirjoittamatta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkohan Late Marjamäellä koskaan sitä huijarisyndroomaa? Tunnetta, että ei oikeasti osaa hommiaan ollenkaan ja kaikki mahdolliset aikaisemmat saavutukset ja tunnustukset johtuu tuurista ja suotuisista olosujteista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös