Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 903
  • 66 854

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä päivä mukaanlukien vielä neljä työpäivää ja sitten alkaisi neljän viikon kesäloma. Pikkuhiljaa alan olla jo valmis. Olin itse asiassa jo n. kuukausi sitten juhannuksen aikoihin valmis. Noh ei paha. Varmaan viimeistään ylihuomenna on jo sellainen olo että loma on jo ihan tuossa ovella.

Tuntuu jopa että on ihan mielenköyhää jättää kesäloma näin loppuun, mutta toisaalta sitten kun loma koittaa niin tulee hyvä fiilis kun niin moni palailee lomilta ja itsellä se vasta alkoi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
.... Sanoin että ei se mikään salaisuus ole että on ihan OK kertoa asia jos siltä tuntuu. Hali vielä päälle ja teini ryntäsi yläkertaan ystäväänsä herättämään tms.
Niinpä - totuuden takana ei ole enää mitään!
Se on sitten ihan oma lukunsa, miten kukin käsittelee ja ymmärtää totuuden, mutta sille ei totuuden puhuja voi mitään eikä useimmiten tarvitsekaan.

Edit: Sulla ja tuolla teinillä alkaa olla jo ihan luottamukselliset välit - vaalimiseen arvoinen asia....
 
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä päivä mukaanlukien vielä neljä työpäivää ja sitten alkaisi neljän viikon kesäloma. Pikkuhiljaa alan olla jo valmis. Olin itse asiassa jo n. kuukausi sitten juhannuksen aikoihin valmis. Noh ei paha. Varmaan viimeistään ylihuomenna on jo sellainen olo että loma on jo ihan tuossa ovella.

Tuntuu jopa että on ihan mielenköyhää jättää kesäloma näin loppuun, mutta toisaalta sitten kun loma koittaa niin tulee hyvä fiilis kun niin moni palailee lomilta ja itsellä se vasta alkoi.

Täällä sama homma. Nyt kun jää kuukaudeksi lomalle, niin kesähän on vasta alussa. Etätöiden tuoman aikasäästön myötä olen onneksi pystynyt nauttimaan tästä alkukesästäkin varsin hyvin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tämä päivä mukaanlukien vielä neljä työpäivää ja sitten alkaisi neljän viikon kesäloma. Pikkuhiljaa alan olla jo valmis. Olin itse asiassa jo n. kuukausi sitten juhannuksen aikoihin valmis. Noh ei paha. Varmaan viimeistään ylihuomenna on jo sellainen olo että loma on jo ihan tuossa ovella.

Tuntuu jopa että on ihan mielenköyhää jättää kesäloma näin loppuun, mutta toisaalta sitten kun loma koittaa niin tulee hyvä fiilis kun niin moni palailee lomilta ja itsellä se vasta alkoi.

Täällä sama homma. Nyt kun jää kuukaudeksi lomalle, niin kesähän on vasta alussa. Etätöiden tuoman aikasäästön myötä olen onneksi pystynyt nauttimaan tästä alkukesästäkin varsin hyvin.

Täällä kolmas potilas. En ole vielä ehtinyt edes kaipailla loman perään suuremmin eikä nytkään edes ole vielä se tunne päällä, että neljän viikon vapaus on koittamassa, koska sen verran paljon on tekemistä vielä ennen kuin pystyy vapautunein mielin loman aloittamaan mutta ehkä se tästä. Omien hommien kannalta järkevintä olisi pitää loma hieman aiemmin, koska suurin osa asiakkaistakin ovat jo nyt olleet lomalla ja palailevat ennen minua töihin. Eihän siinä mitään, kun kollegat hoitelevat sitten hommat kyllä lomani aikana, mutta jotenkin sitä kokee itsensä niin tärkeäksi eikä välttämättä luota että osaavat yhtä hyvin kuin minä, koska minähän olen maailman paras ja välttämättömin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kumpi on kamalampaa lukemista, jos huomaat että ko. ketjuun on tullut parissa päivässä monta viestiä. Patrik Laineen ketju vai Liigajoukkueiden voimasuhteet-ketju?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teidän fillareilla muuten lempinimiä? Mä oon ottanut ensin omasta nimestä kaks ekaa kirjainta ja sitten pyörän merkki. Ei ole katunturi eikä vihelkama vaan penishiki.

Pakko ottaa ankein fillari käyttöön kun noita hukkailee kännissä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sulla ja tuolla teinillä alkaa olla jo ihan luottamukselliset välit - vaalimiseen arvoinen asia....
Kyllähän me aletaan toimeen tulemaan. Välejä olen rakentanut vuosia olemalla läsnä, kuuntelemalla, vastaamalla kysymyksiin, yrittämällä olla olematta alentava (olet vain lapsi, et tajua tätä- tyyppistä ajattelua vältellen) sekä yrittäen olla provosoitumatta. Ehkä ne suhteet meidän välillä alkoi todella kehittyä kun kotona alkoi mennä sukset ristiin äidin ja "isän" kanssa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pystyykö Dplayta, vai mikä Discovery Plus se nykyään onkaan, katsomaan kaksi käyttäjää samaan aikaan eri IP-osoitteesta? Joo ei ole kallis, mutta kaverin kanssa oli puhe jos ottaisi puoliksi mikäli on mahdollista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ehkä ne suhteet meidän välillä alkoi todella kehittyä kun kotona alkoi mennä sukset ristiin äidin ja "isän" kanssa.
Tätä ajatusta piti vähän vielä jatkaa mutta tuli keskeytys. Niin... Siinä vaiheessa kun monista asioista alkoi tulla riitaa (teini-ikään tuloa, kiivaita luonteita sekä äiti että lapsi) kotona niin meillä oli rauhallisempaa (ollaan miehen kanssa molemmat rauhallisia luonteita). Kun lapsesta tuntui että kotona ei kuunnella ja nuoremmat sisarukset menee huomiossa ohi niin meillä kuunneltiin eikä ollut muita lapsia kilpailemassa huomiosta. Yritin kuitenkin aina olla neutraali enkä lähteä mukaan haukkumisiin (äiti, isä-puoli, sisarukset yms.). Mutta kuitenkin tarvittaessa sanoa että äitisi oli kyllä oikeassa, silläkin uhalla että lapsi suuttuu. Aikaa tässä tarvittiin ja yhteisiä päiviä, yhteistä tekemistä että tutustuttiin toisiin.

Edit. Eikä se nyt niin ole ettei täällä meilläkin tulisi erimielisyyttä, kiistoja ja jopa riitaa. Ei tämä mikään teinien lintukoto ja rauhantyyssija ole...
 
Viimeksi muokattu:

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Pystyykö Dplayta, vai mikä Discovery Plus se nykyään onkaan, katsomaan kaksi käyttäjää samaan aikaan eri IP-osoitteesta? Joo ei ole kallis, mutta kaverin kanssa oli puhe jos ottaisi puoliksi mikäli on mahdollista.

 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jos joku tietää jotain sivustoa tai jos ois jopa suora linkki heittää yyveellä illan Malmö FF - HJK mittelöön, nii olisin hurjan kiitollinen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen siitä iloinen että lenkkeily on taas muodostunut tavakseni. Jonkin aikaa, eli noin muutaman viikon verran tuossa meni kun en lenkkeillyt lainkaan. Ainoa liikuntamuotoni oli tuolloin työmatkapyöräilyt ja ne eivät nyt niin kovin pitkiä matkoja ollut. Työmatkani kestää pyörällä ajettuna noin 11-13 minuuttia.

Syy liikkumattomuuteeni oli siis tuolloin nuo jalkapohjakivut joiden pelkäsin pahenevan etenkin kävelyä harrastaessa. No, pelkoni oli osittain aiheellinen sillä kyllä jalkapohjani hieman kipeytyykin lisää kun varsinkin pitkän kävelylenkin tekee. Mutta mikä oikeastaan oleellisinta ja parasta niin ei tuo kipu ole kuitenkaan pitkäaikaista enää vaan hetken aikaa kestää esimerkiksi lenkkeilyn jälkeen.

Nyt siis noin kolmen edellisen viikon ajan olen taas jo kävellyt, harrastanut liikuntaa aktiivisesti. Liikun tuolloin viisi kertaa viikossa vähintään puoli tuntia kerrallaan kun tarkoitan aktiivista liikuntaa.

Ja kyllähän sen huomaa että tuo liikunta hyvää kuitenkin tekee. Enemmän sillä on kuitenkin plus-puolia kuin miinuksia. Yksi plus tulee siitä jo että liikuntaa tekee hyvää henkiselle puolelle. Tulee sellaista positiivista energiaa ja hyvää oloa kun liikkuu, eikä vain maleksi koko iltaa työvuoron jälkeen himassa. Se liikunnan vaikutus ei olekaan siis vain mainospuhetta.

Äsken tulin 47 minuutin kävelylenkiltä. Kävelyvauhti ei ollut paras mahdollinen mutta ehkäpä tuo työvuorokin rasittaa ja tuntui jaloissa? Noh, voin paljastaa sen keskimääräisen kävelyvauhtinikin tällä kertaa eli se oli vain noin 4,3 kilometriä tunnissa ja kävelymatkan pituus oli noin 3,3 kilometriä. Toisinaan kyllä kävelen reippaampaakin tahtia. Mutta kyllä minulle hiki jo tuossakin tuli.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onneksi saa kiinniotettuna diapameja krapulaansa. Kun ei noihin promilleihin kuollut, niin krapulaansa saattaa kuolla lääkityksestä huolimatta
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En ymmärrä tatuointeja. Mitä hyödyt siitä että perseessäs lukee ikuisesti carpe diem? Näin esimerkkinä
En oikein minäkään. Olisikohan tuo esimerkkisi ymmärrettävissä päinvastaiseksi neuvoksi kuin exit only, minkä eräs edesmennyt kansanedustaja-nyrkkeilijä-showpainija oli naulauttanut perspuoleensa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Tänään kyllä siivotaan", tokaisi mies aamulla. Täytyy vähän miettiä millaisia tunteita tämä herättää... Hmmm. Ja pian näkee miten iloisesti teini ilahtuu tästä yhteisestä tekemisestä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
"Tänään kyllä siivotaan", tokaisi mies aamulla. Täytyy vähän miettiä millaisia tunteita tämä herättää... Hmmm. Ja pian näkee miten iloisesti teini ilahtuu tästä yhteisestä tekemisestä.

Samat ajatukset olivat minullakin eilen. Siis että huomenna pitää siivota ja tässä sitä nyt pyyhitään pölyjä. Viikon ainoa vapaapäivä menossa ja siitä ainakin osan kulutan/joku voisi sanoa jopa että hukkaan siivoamiseen. Ei välttämättä järkevää toimintaa mutta joskus se on siivottavakin.

Ja illalla olisi täällä kesäteatterissa esiintymässä Esko Roine ja Aimo Räsänen. Kieltämättä varsinkin tuo ensin mainittu Esko Roine on minun papereissani niitä näyttelijälegendoja joita on hienoa päästä katselemaan livenä jo pelkän kyseisen herran vuoksi, ei edes niinkään näytelmän takia. Mutta saa nyt nähdä lähdenkö illalla teatteriin, liput ei kyllä maksaisi kuin reilun 30 euroa mutta jotenkin tuo näytelmä joka käsittelee tuota Mielensäpahoittajaa ei ole minua koskaan oikein itseäni sävähdyttänyt.

Joskus tainnut Esko Roineen nähnytkin teatterilavalla. Tämä tapahtui Tampereella, näytelmässä oli mukana myös muita näyttelijäsuuruuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös