Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 638
  • 66 860

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulin ennen että netissä saa hyvin tavaraa myydyksi mutta olen ollut näemmä väärässä? Ei se ihan niin helppoa olekaan. Ihmisten pitäisi kai saada kaikki ilmaiseksi.
Uskoisin että esim. käytetyt miesten vaatteet ovat sellainen artikkeli, etteivät käytettynä liiku, oli myyntiareena mikä tahansa. Elektroniikkaa kuten pari vuotta vanhoja kännyköitä saa myytyä, toisaalta DVD ja CD levyt alkavat olla ongelmajätettä ihan kuin nuo vanhat pleikkapelitkin.
 
Uskoisin että esim. käytetyt miesten vaatteet ovat sellainen artikkeli, etteivät käytettynä liiku, oli myyntiareena mikä tahansa. Elektroniikkaa kuten pari vuotta vanhoja kännyköitä saa myytyä, toisaalta DVD ja CD levyt alkavat olla ongelmajätettä ihan kuin nuo vanhat pleikkapelitkin.
En nyt sanoisi, että vanhat pleikkapelit ovat ongelmajätettä. Jotkut pelit alkaa olla jo kalliimpia kuin uutena.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En nyt sanoisi, että vanhat pleikkapelit ovat ongelmajätettä. Jotkut pelit alkaa olla jo kalliimpia kuin uutena.
Ihan sama se on cd-levyjenkin kohdalla, on jotain harvinaisuuksia, joita ei meinaa saada rahallakaan, mutta sitten suurin osa on bulkkia, jota jengi myy muutamalla eurolla ja kukaan ei osta. Kurkkasin huvikseen huuto.nettiä ja siellä oli esim. FIFA 09 myynnissä hintaan 0,75...
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tilanteeni on taas tällä hetkellä sairas. Olen sairas sillä kyllähän peliriippuvaisuus on sairaus. Se on liian helppoa todeta että ottaa vain itseään niskasta kiinni kun silloin kun se peliriippuvaisuus ja pelihimot vievät niin siinä ei välttämättä pelkkä tahdon voima riitä sanomaan vastaan. Tiedän että sekin nimimerkki joka minulle sanoi täällä näin tarkoitti varmasti vain hyvää mutta kun se ei ole niin yksinkertaista.

Oletko koskaan ajatellut käyväsi läpi syytä sille minkä takia peleistä ei jää voitolle vaan aina häviää rahaa? Asian ytimeen kunnolla kiinni niin varmasti aivotkin alkavat hylkimään pelaamista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oletko koskaan ajatellut käyväsi läpi syytä sille minkä takia peleistä ei jää voitolle vaan aina häviää rahaa? Asian ytimeen kunnolla kiinni niin varmasti aivotkin alkavat hylkimään pelaamista.

Hyvä ajatus. Kai sitä voisi miettiä asioita tuoltakin kannalta ja se voisi tehdä hyvää. Nyt ei ole taas pelaamisesta huolta kun tilillä ei ole kuin alle euro rahaa. Ei sillä paljoa pelata. Tosin, ei kyllä paljoa ostella ruokaakaan.

Eilen yöllä sain viisikymppiä asumistukea mutta se hävisi peleihin tuon alta aika yksikön. Mutta sitten kun sitä rahaa ei ole niin ei minulla onneksi ole kovin paljoa pelihalujakaan. Mutta sitten kun sitä rahaa taas on niin kyllä se nopeasti häviää peleihin tällä hetkellä.

Ainut onni on se että kaikki rahani eivät todellakaan ole käyttötililläni vaan siellä välitystilillä on iso osa rahoista. Ja niihin välitystilin rahoihin en pääse tosiaan käsiksi niin helpolla. Vaikka ovatkin minun rahojani.

Mutta seuraavan kerran kun saan rahaa käyttötililleni niin yritän nostaa sen saman tien rahapussiini käteiseksi. Ja nyt pelaamista hidastaa paljon sekin että asensin älypuhelimeeni ilmaisen pelin esto-ohjelman Bet blockerin. Ehkä varmuuden vuoksi pitää tuo asentaa myös tablettiinkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän siinä on että aina kun näkee Wolt-kuskin niin sanoo mielessään sen ööö mitä nyt silloin joskus penskana sanottiin. Ei ole heitä hetero Foodora.

Ootteks te kans huomannut saman. Jutut ei ole muuttunut sitten ala-asteen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt on eka piikki otettu. Vartti pitää tässä istuskella "seurannassa" Energia areenalla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jukka Jalosella on muuten varmasti ihan älytön meisseli. Näkee kasvonpiirteistä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jukka Jalosella on muuten varmasti ihan älytön meisseli. Näkee kasvonpiirteistä.
Kirjota seuraavaks kaksi marjaa -ketjuun että "tuttavani sanovat tämän tästä että näytän aivan Jukka Jaloselta." Olis muuten tyylikästä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jukka Jalosella on muuten varmasti ihan älytön meisseli. Näkee kasvonpiirteistä.
Tästä tuli mieleen se syy, miksi kaudella 05-06 Kerho voitti mestaruuden.
Syy on minussa. Kauden alussa olin Tallinnassa ja siellä istuimme silloisen aviovaimon kanssa baarissa jonkun tyypin vieressä. Hän puhui jalkapallosta ja johonkin väliin sain sanottua, että jalkapallo ei kiinnosta, mutta jääkiekko ja varsinkin HPK kiinnostaa, johon hän tuumasi, että olisit heti sanonut, nyt soitetaan Jalosen Jukalle, hän on mun parhaita kavereita ja niin me soitettiin ja varmaan viitisen minuuttia annoin Jukalle neuvoja ja yhtä hän takuulla testasi eli laittoi alkukaudesta Väisäsen ykkösketjuun ja Hannuhan johti pari minuuttia silloin koko liigan pistepörssiä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oliko nykyaikainen 5G vai vanhempi 4G?
Selvinnee viimeistään huomenna, kun käyn itse samaisessa paikassa hakemassa piikin. Jos 5G, niin jatkossa @Czescku ja minä tiedämme toistemme ajatuksetkin. Mikä on toisaalta aika pelottava ajatus. Onneksi lähden viikonlopuksi landelle, siellä ei 5G toimi, niin saa ainakin alkuun olla rauhassa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Uskoisin että esim. käytetyt miesten vaatteet ovat sellainen artikkeli, etteivät käytettynä liiku, oli myyntiareena mikä tahansa.

Kumma homma muuten, että naisten myy. Pervoja piisaa joka lähtöön.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jännää... Huomenna uhmataan koronaa ja mennään ystävän kanssa ravintolaan syömään. Ne on täällä kuitenkin auki rajoitusten alla. Ollaan me kuitenkin maan korkeimman ilmaantuvuuden alueella tällä hetkellä (lähde YLE) joten jänskää on... ;-)
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Aamupäivällä eka rokote ja iltapäivällä vuoden toistaiksi paras golfkierros. Tokan rokotteen jälkeen pärjään jo golfketjun kovimmille.

Ja golftulosten perusteella sain 4g piikin kun tuloskorttiin tuli neljä nelosta ja vain yksi vitonen. Vai huijaako se 5g tällä tavalla?
 

Glove

Jäsen
On tuo avaruudessa matkaaminen nopeaa, nopein ihmisen tekemä esine matkaa noin 150 km/s vauhdilla. Minäkin olisin Helsingissä vähän yli neljässä sekunnissa jos tuommoiseen vauhtiin pääsisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös