Niin kuin jo eilen tuonne Veti mielen iloiseksi-ketjuun kirjoitin niin olen jokseenkin poikkeuksellisen tyytyväinen nyt tähän että minulla on tänäänkin vapaapäivä. Jos olisi ollut työpäivä nyt niin olisin saanut kävellä tuolla kovassa pakkasessa yhteensä tunnin verran tänään. Kyllä sattuikin sopivasti vapaapäivä tälle päivälle, saa olla lähinnä neljän seinän sisällä koko päivän.
Ja nyt minulla on siis pidennetty viikonloppuvapaa. Toki muutenkin olen tyytyväinen siihen että just perjantaina on vapaapäivä myös, ei tarvitse osallistua keittiön viikkosiivoukseen. Pestä viemäreitä, lattioita ja muuta kivaa. Enhän minä toki töissä valita mutta kotona sitten saattaa muutama valitus ja toive tullakin suusta.
Ja nyt minulla on siis pidennetty viikonloppuvapaa. Toki muutenkin olen tyytyväinen siihen että just perjantaina on vapaapäivä myös, ei tarvitse osallistua keittiön viikkosiivoukseen. Pestä viemäreitä, lattioita ja muuta kivaa. Enhän minä toki töissä valita mutta kotona sitten saattaa muutama valitus ja toive tullakin suusta.