Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 435
  • 66 872

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toki näinkin, mutta suoraan sanottuna mielestäni hieman mustamaalasitte kaveria tietämättä kuitenkaan totuutta. Spekuloida voi toki aina, mutta silloinkin voi valita sanansa, miten sen sanoisi, vähemmän syyttävästi.
Ei ollut suinkaan tarkoitus mustamaalata, ehkä vähän huonosti siis asettelin sanat tässä tapauksessa. Miehen taustoja on saanut täällä varsin paljon lukea joten toki toivon että saa asiansa järjestykseen ja jos Jatkoajasta pois jättäytyminen auttaa siinä niin ehdottomasti oikea ratkaisu.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Punis kertoi palstalla varsin avoimesti myös erilaisista terveydellisistä haasteistaan. Arvelisin, että myös ne ovat osin vaikuttaneet välillä varsin kärkkäisiin viesteihin ja reagointeihin tilanteissa, missä välillä yritys oli antaa asiallista palautetta asiasta, ei henkilöstä. En myöskään yllättyisi, jos noilla seikoilla olisi joku merkitys myös sähäkässä palstalta poistumisessa.

Toivottavasti nuori mies käyttää jatkossa enemmän aikaa oman hyvinvointinsa ylläpitoon ja parantamiseen.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Eli siis Puniksen comebackia ei tällä kertaa enään tule? Pakko sanoa, että vähän aluksi epäilin, että poistuuko kirjoitusoikeudet oikeasti, mutta näin kuitenkin taisi käydä. Eikä siis mitenkään dissauksena, jos Punis tätä luet, mutta kun oli jo aiemmin tänne palaillut niin ihan sen perusteella epäilin.

Joka tapauksessa toivottavasti ei ala kaduttamaan ja toivottavasti nyt elämänlaatu kohenee. Tässä loppuaikana alkoi tahti olla jo aika robottimaista. Aina kun avasi kierrätyskeskuksen, niin puolissa ketjuista oli Punikselta tullut uusin viesti, uusia ketjuja perustettu ainakin 2 ja vanhoja nostettu myös.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki näinkin, mutta suoraan sanottuna mielestäni hieman mustamaalasitte kaveria tietämättä kuitenkaan totuutta. Spekuloida voi toki aina, mutta silloinkin voi valita sanansa, miten sen sanoisi, vähemmän syyttävästi.
Noh noh, jos mun viestit asiasta kykenee näkemään mustamaalaamisena, niin täytyy kyllä ihmetellä. Ihan aidosti olen huolestunut mukavan palstaveljen puolesta.

Punis sai mielestäni turhan kärkästä palautetta koskien pelkästään kirjoittamaansa viestimäärää. Huolestuin heti sen palautteen nähtyäni, koska mielestäni siinä mentiin vähän yli joidenkin kohdalla.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noh noh, jos mun viestit asiasta kykenee näkemään mustamaalaamisena, niin täytyy kyllä ihmetellä.
Olet oikeassa. Hämäsi minua kun viestinne oli peräkkäin ja toisessa viestissä alettiin jo puhumaan kaverin koko tulevaisuudesta. Pyydän anteeksi osaltasi.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Noh noh, jos mun viestit asiasta kykenee näkemään mustamaalaamisena, niin täytyy kyllä ihmetellä. Ihan aidosti olen huolestunut mukavan palstaveljen puolesta.

Punis sai mielestäni turhan kärkästä palautetta koskien pelkästään kirjoittamaansa viestimäärää. Huolestuin heti sen palautteen nähtyäni, koska mielestäni siinä mentiin vähän yli joidenkin kohdalla.

Juttelin Puniksen kanssa aiheesta ja kertoi syynsä miksi pyysi poistoa. Ymmärrän hyvin syyt, minkä takia juniori päätti näin.

Itselläni on parantamisen varaa viesteissä ja myönnän sen mutta on täällä pahempiakin koulukiusaajia kun minä tuun ikinä oleen. Eilen sain niin paljon paskaa eräältä käyttäjältä ja muutamalta muultakin ja mä en siihen leikkiin viitsi lähteä.

Joten tästä syystä ymmärrän hyvin miksi @Punamusta päätti poistua takavasemmalle. @Moderaattorit toiminta kaipaakin tämän takia pienen tukistuksen kun täällä vaan rankaistaan osaa sakkia ja pahimmat rikolliset pääsevät ilman sanktioita. Kun säännöt eivät ole kaikille samat.

Mutta kun itse lupasin siistiä käytöstäni palstalla niin jo alkoi mulle vittuilu pelkuruudesta ja ties mistä. No mä olen kokenut äijä joten mua ei pilkka kosketa mutta nuorelle kaverille soisi vähän parempaa kohtelua mitä täällä eräät nimimerkit harjoittaa. Jokainen voi miettiä itse ennenkuin painaa enteriä että onko viesti asiallinen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Moderaattorit toiminta kaipaakin tämän takia pienen tukistuksen kun täällä vaan rankaistaan osaa sakkia ja pahimmat rikolliset pääsevät ilman sanktioita. Kun säännöt eivät ole kaikille samat.
En ole samaa mieltä tästä. Palsta on toki niin laaja, että moderaattoreiden tehtävä ei ole helppo. Raportointia kannattaa käyttää, jos kokee, että jonkun käyttäjän viestit eivät ole asiallisia, vaan rikkovat palstan sääntöjä. Ja jos mietityttää moderaattoreiden antamat rangaistukset tai rankaisematta jättämiset, niin kannattaa kysyä heiltä asiasta.

Olen itse antanut modeille kovaakin kritiikkiä tässä viimeisen viikon aikana, mutta modeilta on tullut oikein asiallisia vastauksia kaikkeen palautteeseen ja kysymyksiin. Modeihin voi olla yhteydessä yksityisesti tai julkisesti, ihan miten haluaa.

Mielestäni on aika turha huudella ohimennen tätä mantraa, että säännöt eivät olisi kaikille samat. Jos on kysyttävää tai sanottavaa modeille, niin sano suoraan. Pistä vaikka julkisesti esille, niin muut käyttäjät voivat ryhtyä kanssasi vaatimaan selityksiä modeilta. Jos tähän et jaksa lähteä, niin ehkä sitten pitäisi todeta, että asia ei sinua riittävästi kiinnosta, jolloin voit lopettaa valittamisen?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Oliko täällä niitä porukalla kiusaajia? Jos messiin pääsis. Mä oon Mikko moi. En ota viinaa silleen että selittäisin sillä kaikki uhkailuni ja sekoiluni. Että silleen ei tartte hävetä.
 

redpecka

Jäsen
Onko porukka nyt saanut jotain y-veitsiä vai tuohduitteko tämän ketjun perusteella? Hämmentävää lukea kun ilmeisesti puolet teksteistä on jonkun metaspoilerin alla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mjoo. Turha tätä jatkaa enää. Oikeassa olette.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tämä ketju on ollut ihan huippu tilitysikkuna, mutta mä en nyt kyllä käsitä että mitä täällä on tapahtunut? Yrittänyt selailla kohta tunnin tätä ja ekan kerran modeketjua, pääsemättä kuitenkaan ymmärrykseen että mitä on käynyt? Jossain puhutaan kiusaamisesta ja että joku nimimerkki lähtenyt. Sitten omien viinojen juomisesta kuppilassa tai FASlapsesta. Siis onko nämä kaikki kytköksissä toisiinsa? Ja onko Fasu lähtenyt tai joutunut lähtemään? Ilmeisesti myös jotain yksityisviestihyökkäyksiä? Mä oon liian tyhmä ymmärtämään, myöskin liian vanha. Kiteyttäisikö joku vaikka neljään lauseeseen tapahtuneen, utelias kun olen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mua ei kiinnosta osallistua enää tähän jatkisdraamaan mitenkään, mutta mitä draamaan tulee, niin BEHMin debyyttialbumi Draaman Kaari Viehättää olisi nyt sitten ennakkotilattu ja levyjulkaisu siintää kahden viikon päässä. @HogiBoi lle jonnekin sinne armeijan taipaleelle iso kiitos vielä Rita Behmistä! Ja tsemppiä kans asepalveluksen loppuun viemiseen!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä ketju on ollut ihan huippu tilitysikkuna, mutta mä en nyt kyllä käsitä että mitä täällä on tapahtunut? Yrittänyt selailla kohta tunnin tätä ja ekan kerran modeketjua, pääsemättä kuitenkaan ymmärrykseen että mitä on käynyt? Jossain puhutaan kiusaamisesta ja että joku nimimerkki lähtenyt. Sitten omien viinojen juomisesta kuppilassa tai FASlapsesta. Siis onko nämä kaikki kytköksissä toisiinsa? Ja onko Fasu lähtenyt tai joutunut lähtemään? Ilmeisesti myös jotain yksityisviestihyökkäyksiä? Mä oon liian tyhmä ymmärtämään, myöskin liian vanha. Kiteyttäisikö joku vaikka neljään lauseeseen tapahtuneen, utelias kun olen.
Arviolta ainakin 20 käyttäjää voisi sinulle antaa selvityksen tapahtuneista, mutta jokainen näistä selvityksistä poikkeaisi toisistaan aika rankasti. Ei tässä taida pysyä ihan täysin kärryillä edes asianomaisetkaan enää.

Asioita tapahtui, mielet pahoitettiin joka puolella, lisää asioita tapahtui ja taas mielet pahoitettiin... Ja sitä rataa. Enkä nyt siis väheksy mitään tapahtunutta, mutta onhan tämä aikamoinen keitos. Kukaan ei ole syyllinen näihin tapahtumiin, mutta kaikki ovat syyllisiä.

Itsekin olen varsinaisten tapahtumien ulkopuolella, enkä rehellisesti sanottuna tiedä lähimainkaan kaikkia faktoja.

Enkä tiedä kannattaako näitä tapahtumia lähteä joka välissä selostamaan omin sanoin, kun se tuntuu joka kerta nykäisevän moottorin uudelleen käyntiin. Jos jollain on tallessa tietoja, että mistä ketjuista ja miltä sivuilta draaman kaarta voi itse lähteä selvittämään, niin ne voi tuoda kyllä esille, jos joku haluaa päästä kärryihin mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja @Gennadi FASlapsi vetäytyi palstalta täysin omasta päätöksestään. Sai ns. tarpeekseen tästä paskasta siinä kohtaa kun alkoi saamaan henkilökohtaisia uhkauksia tahoilta, jotka jätettäköön kaikkien parhaaksi tässä mainitsematta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voisiko joku tulla tänne kirjoittelemaan puutarhajuttuja tms? Niitä lukisin paljon mieluummin kuin ainaista kinastelua ja vihanpitoa.
Samaa mieltä. @Iisoppi tuus laittaa meille taas jotain kuvaa niistä sun hienoista kukkaistutuksista!
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Arviolta ainakin 20 käyttäjää voisi sinulle antaa selvityksen tapahtuneista, mutta jokainen näistä selvityksistä poikkeaisi toisistaan aika rankasti. Ei tässä taida pysyä ihan täysin kärryillä edes asianomaisetkaan enää.

Asioita tapahtui, mielet pahoitettiin joka puolella, lisää asioita tapahtui ja taas mielet pahoitettiin... Ja sitä rataa. Enkä nyt siis väheksy mitään tapahtunutta, mutta onhan tämä aikamoinen keitos. Kukaan ei ole syyllinen näihin tapahtumiin, mutta kaikki ovat syyllisiä.

Itsekin olen varsinaisten tapahtumien ulkopuolella, enkä rehellisesti sanottuna tiedä lähimainkaan kaikkia faktoja.

Enkä tiedä kannattaako näitä tapahtumia lähteä joka välissä selostamaan omin sanoin, kun se tuntuu joka kerta nykäisevän moottorin uudelleen käyntiin. Jos jollain on tallessa tietoja, että mistä ketjuista ja miltä sivuilta draaman kaarta voi itse lähteä selvittämään, niin ne voi tuoda kyllä esille, jos joku haluaa päästä kärryihin mukaan.

Asia harvinaisen epäselvä! Kiitos että kuitenkin yritit. Mä lähden handeliin nyt. @banaaninviljelijä pyörittelee varmaan päätänsä thorin tukka hulmuten, ylävartalo paljaana ja toteaa ettei tämä ollut ketjun tarkoitus, sofistikoituneesta otsikosta huolimatta.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Ja @Gennadi FASlapsi vetäytyi palstalta täysin omasta päätöksestään. Sai ns. tarpeekseen tästä paskasta siinä kohtaa kun alkoi saamaan henkilökohtaisia uhkauksia tahoilta, jotka jätettäköön kaikkien parhaaksi tässä mainitsematta.

No voi perse! Tämä oli shokki! Siinä oli persoona, käytännössä jatkoajan Paavo Väyrynen. Viihteellinen arvo oli huipussaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös