Älä loukkaannu, mut näin on.
Olisi varsin hölmöä ja turhaa energian tuhlausta loukkaantua jossain keskustelupalstalla täysin tuntemattomien henkilöiden viesteistä.
Älä loukkaannu, mut näin on.
Sen verran täytyy kysyä, että ymmärsithän mun tolla edellisellä viestillä nauravan itselleni?
Normaalina kesänä ei varmaan tähän aikaan kiinnostaisi vielä tipan tippaa jääkiekko mutta nyt ei ole varmaan tänä kesänä ollut päivää milloin en näitä mestaruusvideoita ja HPK-kappaleita olisi veivannut läpi. Muistan kohta selostukset ulkoa, kuinka se on Nenosen uran tärkein maali, ei kahta sanaa! On tämä ollut poikkeuksellinen kesä. Ja hieno kesä
Kohdasta liitä tiedosta ja sitten se onkin jokaisen omasta laitteesta kiinni mitä sen jälkeen pitää tehdä... Tutkimusteni mukaan kuva saa olla korkeintaan megan (1 Mt) kokoinen. Tämän yksinkertaisemmin on osaa sanoa.Kertokaa mulle, mahdollisimman yksinkertaisesti, miten tänne saa noita kuvia liitettyä. Ja ottakaa huomioon, että olen ihan nolla näissä jutuissa.
Ensin asetetaan älypuhelin sihtaamaan kohti genitaalialueita. Sen jälkeen näpsäistään kuva. Tuon jälkeen Iisopin neuvoilla liität kuvan tänne.Kertokaa mulle, mahdollisimman yksinkertaisesti, miten tänne saa noita kuvia liitettyä. Ja ottakaa huomioon, että olen ihan nolla näissä jutuissa.
Vantaalle vain 33. Ja toki kesä on sitten ohi, koska maanantaina pitää palata töihin.Turkusen seutuun luvattiin huomiselle vielä +34. Muualla viileämpää
Ja sitten on kesä ohi..?
Siirrytään jatkoajan periaatteen mukaan, kohti jääkiekkokautta.
Veit jalat suustani. Siis sanat.Vantaalle vain 33. Ja toki kesä on sitten ohi, koska maanantaina pitää palata töihin.
Ei oo Sportilla pienin halli, vaan yllätys yllätys, Jyväskylässä.**********
Which is smallest in SM-liiga by capacity, by the way.
Boldattu osa ainakin sai itseni hymyilemään, pitää paikkansa.JYP fans sure have had lots of fun at road games, since JYP has known to be an excellent team on the road, also at home of course.
Korjataas nyt vielä. Hippoksen kapasiteetiksi ilmoitettu 4 437 katsojaa 2017. Silti ihmettelen et Vaasassa noin vähän katsomokapasiteetti vrt. miten iso seisomakatsomo on.Oli tarkistettava asia äsken Wikipediasta, koska muistini pelasi mielestäni hyvin tuota kirjoittaessa. Jyväskylässä kapasiteetti on ilmeisesti noin 4400 katsojaa, ja Vaasassa 4100 katsojaa. Vai onko asia oikeasti kuitenkin toisin? Mukavaa, että muuten pidit.
Oon tässä miettiny että ai että ois ihana asuu vaikka esimerkiksi Australiassa. Siellä kun ei koskaan ole varsinaista talvea, niin ulkona törmäisi tyrmäävän näköisiin naisiin useammin kuin muutamana kuukautena vuodessa. Lisäksi kuuntelen nykysin tosi paljon australialaista metalli- ja rockmusaa, lempiolueni on Fosters niin sulautuisin varmaan nopeasti joukkoon.
No joo, toki tässä rakkaassa Suomessakin on omat puolensa mutta pohjoismaisista talvista en ole ikinä oppinut pitämään. En vain kykene.
Alun perin meikäläisen taisi olla tarkoitus ottaa yhteiskuva abianoksen kanssa, mutta jos kerran mennään näin, niin mennään ihmeessä. Kulunut päivä on tosin ollut ainakin omasta mielestäni täällä soveliaan seesteinen.
Hyviä ideoita, mutta koska sä otat Ed Sheeranin kanssa selfien?Mitä täällä tapahtuu? Kovin vihapuheista tekstiä sivu tolkulla. Vanhat kaunat kummittelee sekä jotain vanhukset vs nuoriso vääntöä.
Voin toimia valtakunnan sovittelijana ja ehdotan seuraavaa: veli @abianos ja veli @FASlapsi tapaavat ja ottavat kaverikuvan. Sekä veli @mikko6000 ja veli @Punamusta tapaavat ja ottavat kaverikuvan.
Problem solved ja palsta voi palata taas päiväjärjestykseen jossa kaikilla on kivaa. Ei tarvii kiittää hei!
Hiton vaikea sanoa mutta tsemppiä etsimiseen...Mistä löytyisi nainen, mielellään täältä Budapestista, joka tekisi nakkikastiketta?
Mistäs minä tietäisin...en käytä. Kyllähän täällä monenmoisia ongelmia on riippuu vähän missä päin asuu. Mutta luulen kyllä ettei ne kaikki n. 100 000 asukasta asu pakosta Lahdessa että kyllä täällä varmaan joitain tyytyväisiäkin löytyy vaikka paljon on myös tyytymättömyyttä.Iltalehti tehnyt välillä ikäviä uutisia tyyliin Suomen amfetamiinipääkaupunki.. Varmaan liioittelevat tuttuun tapaansa.
Oon tässä miettiny että ai että ois ihana asuu vaikka esimerkiksi Australiassa. Siellä kun ei koskaan ole varsinaista talvea, niin ulkona törmäisi tyrmäävän näköisiin naisiin useammin kuin muutamana kuukautena vuodessa. Lisäksi kuuntelen nykysin tosi paljon australialaista metalli- ja rockmusaa, lempiolueni on Fosters niin sulautuisin varmaan nopeasti joukkoon.
No joo, toki tässä rakkaassa Suomessakin on omat puolensa mutta pohjoismaisista talvista en ole ikinä oppinut pitämään. En vain kykene.