Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 335 039
  • 66 850

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kuinkahan moni palstalainen osallistuu Earth Houriin ja sammuttaa valonsa 20:30-2130 ajaksi?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tykkääköhän se tytöistä silleen niinku lätkämimmit yleensä?

Taitaa kyllä olla kallellaan miesten suuntaan. Seurustelee vissiin yhdysvaltalaisen ex-maalivahti Karel Popperin kanssa (jos eivät ole jo eronneet). Olivat yhdessä linnan juhlissa muistaakseni viime vuonna.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuinkahan moni palstalainen osallistuu Earth Houriin ja sammuttaa valonsa 20:30-2130 ajaksi?
Täällähän minä istun pimeässä ja tuijotan mustaa telkkari ruutua... Ja ilmasto tykkää? Enää 20 minuuttia "lusimatta".
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Suosittelen psykologin kanssa keskustelua jos tohon humputukseen lähtee mukaan.

Enpä ole lähteny mukaan näihin vaikka olen aikoinaan joskus jutellu ammatilaisten kanssa. terveisin nimimerkki "Valot päällä tälläkin hetkellä, ainakin vuokrayksiön katossa"
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mad Max: Fury Road on kyllä 6/5
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mad Max: Fury Road on kyllä 6/5
Upea leffa, ja tuon leffan Mad Max on mielestäni yksi samaistuttavimmista elokuvasankareista koskaan, vaikka statistina onkin.

Erittäin rohkea ja kunnioitettava tasa-arvon ja ympäristönsuojelun puolustuspuhe puettuna hengästyttävään toimintaelokuvan asuun.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Upea leffa, ja tuon leffan Mad Max on mielestäni yksi samaistuttavimmista elokuvasankareista koskaan, vaikka statistina onkin.

On muuten ainut leffa, jonka olen nähnyt kaksi kertaa leffateatterissa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
On muuten ainut leffa, jonka olen nähnyt kaksi kertaa leffateatterissa.
Arvostan. Pohdin kanssa, josko olisin käynyt katsomassa uudelleen.

DVD:ltä olen toki tsekannut, mutta jotenkin ne maalaukselliset kohtaukset ja tunnelma pääsevät aivan omalla tavallaan oikeuksiinsa isolla screenillä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika lailla rennompi tää paska oli ennen näitä. Nykyään tuntuu, että on pakko tehä sitä tai olla tätä.
Jjep. Ennen elettiin miettimättä mitä muut ajattelee. Nykyisin syntyneet viherpiipertäjät ja kaikki maailman mulkut ovat niin epävarmoja itsestään, että pitää järjestellä kaiken maailman kissanristiäisiä hakeakseen hyväksyntää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Saatananmoinen kipu hampaassa. Eikä tunnu helpottavan vaikka otin burana 600mg:n. Täytyy toivoa että kipu menee ohitse niin kuin aika usein minulla hammaskivut ovat menneet ohitse korkeintaan parissa tunnissa. Palaahan kipu aina sitten välillä takaisin mutta poistuukin sitten jossain kohtaa.

Mutta kipu oli niin kova että oli pakko nousta sängystä ylös tietokoneelle tekemään jotain kuten surffailemaan täällä Jatkoajan keskustelupalstalla. Siihen kipuun ei niin paljoa kiinnitä huomiota kun tekee jotain mutta sitten kun yrittää nukkua niin kipu tuntuu pisteliäämmin.

Tässä kyllä nukuttaisikin jo kovasti mutta pakko olla nyt hereillä siihen asti kunnes kipu menee ohitse. Toivottavasti kipu hellittää jossain kohtaa. TIistaina minulla on onneksi hammaslääkäri.

Syksyllä olin vallan innoissani täällä kuntoutuskeskuksessa järjestetystä biljarditurnauksesta ja olin itse tuota järjestämässäkin. Nyt täällä pitäisi olla uusi turnaus ensi viikonloppuna ja siinäkin minun pitäisi olla yhtenä järjestäjänä mutta tuo nyt ei niin kovasti enää kiinnostakaan. Perkele, välieräthän tässä nimittäin vievät kaiken huomion ansaitusti ja uhkana voi jopa olla että biljarditurnaus menee päällekkäin Hämeenlinnassa pelattavan ensimmäisen välieräpelin kanssa. Tuota en kyllä missään nimessä tahtoisi.

Täytyy neuvotella josko biljarditurnaus järjestettäisiin jonain muuna ajankohtana tai sitten pelattaisiin lauantaina bilismatseja vain aamulla ja päivällä. No ei tuohon turnaukseen ole kyllä vielä ilmoittautunut pelaajiksikaan kuin neljä pelaajaa, se on liian vähän että viitsisi turnauksen pystyyn pistää. Pitää olla vähintään 8 pelaajaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiesittekö, että ainakin ekan Earth Hourin aikana Suomessa sähköntuotanto meni ihan vituilleen, kun kulutus yhtäkkiä hetkeksi epänormaalin paljon tippui, ja sit taas tunnin päästä nousi nopeesti? Varsinkin kulutusnousu oli hankala paikka, siinä jouduttiin varautumaan kaiken maailman nopeasti käynnistyviin varavoimaloihin jotta saatiin taajuus pysymään tarpeeksi ylhäällä, eli maailman pelastamisen sijaan valokikkailulla saatiin aikaan aivan turha kalliin ja ylimääräisiä saasteita tuottavien varavoimaloiden käynnistys. En tiedä onko näissä seuraavissa sitten osattu paremmin varautua tohon hömpötykseen, toivottavasti. Vaikka symbolinen juttuhan tuo nyt lähinnä onkin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
@vilperi kipu hampaasta poistuu yleensä samalla tavalla kuin reikä auton renkaasta. Paikkaamalla. Itsestään nuo hommat ei parane.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikä tunnu helpottavan vaikka otin burana 600mg:n
Eihän pelkän 600mg:n buranan pitäisikään toimia aikuiseen ihmiseen. Eikös nuo annokset oo enemmän lapsille/nuorille. 1g panadol ja 600/800mg burana sekaisin pitäs toimia paremmin aikuisen kroppaan.

Hammaskipu voi olla myös hermokipua. Silloin burana panadol koktaililla saa viskata vesilintua. Itsellä oli jokin aika sitten saatanan paha hammaskipu. Popsin panacodeja ja tramaleja, mutta ei mitään apua. Oxycodonilla sai sitten nukuttua.

Suosittelen hampilekuriin ajanvarausta ennenkun menee pahemmaksi. Sit ei auta maammelaulut enää.
 

Nick Neim

Jäsen
Kuinkahan moni palstalainen osallistuu Earth Houriin ja sammuttaa valonsa 20:30-2130 ajaksi?
Oho. Osallistuin tähän ihan huomaamattani, kun en halunnut paljastaa olevani kotona.

Kaikki alkaa näyttämään niin vihreältä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös