ISIS-Sanna kun saadaan takaisin kotimaahan niin sitten tärähtää tilannehuoneessa!Voisko joku ISIS tero mennä marttyyriytymaan tonne hevonvitun tilannehuoneeseen? Tai joku rapahousu muurata sen oven umpeen noin kilometrin paksuudelta. Tää on kohta yhtä nopeetemponen laji kun jenkkifutis.
Ai saatana, saakohan viä muuttaa ääntään Sanna-äänestyksessä...ISIS-Sanna kun saadaan takaisin kotimaahan niin sitten tärähtää tilannehuoneessa!
Kai se on kaivettava jokin paska leffa ja käytävä kohta nukkumaan.
Itse meinasin katsoa yhden kotimaisen elokuvatuotannon helmistä: Poliisin poika. Parempaa kotimaista saa ettiä kissojen ja kulkukoirien kanssa.Pitää vielä pohtia mitä tässä keksii, mutta Rocky IV on yhtenä vaihtoehtona.
Itse meinasin katsoa yhden kotimaisen elokuvatuotannon helmistä: Poliisin poika. Parempaa kotimaista saa ettiä kissojen ja kulkukoirien kanssa.
Olet varmasti katsonut ja aiot katsoa jatkossakin joskus. Se on vähän kuin Tuntematon Sotilas. Kaikki sen on katsonut. Kansalliselokuva.En oo koskaan katsonut poliisin poikaa. Enkä aio katsoa.
Olet varmasti katsonut ja aiot katsoa jatkossakin joskus. Se on vähän kuin Tuntematon Sotilas. Kaikki sen on katsonut. Kansalliselokuva.
Siivoton juttu haastaa kyllä vahvasti. Katoikko muuten sillon joskus sen Winter on Fire dokkarin?Itse meinasin katsoa yhden kotimaisen elokuvatuotannon helmistä: Poliisin poika. Parempaa kotimaista saa ettiä kissojen ja kulkukoirien kanssa.
Juuri olin tuon kulttuuriteoksen laittamassa sämpylälle vastineeksi, ko. leffa pitäisi olla pakollinen osa kaikilla yrittäjäkursseilla.Siivoton juttu haastaa kyllä vahvasti.
Oho. No sanotaan näin, että riippuu hyvin paljon ihmisestä, onko jäänyt mistään paitsi jos ei ole tuota katsonut.Ihan tosiaan, en ole koskaan katsonut.
Enhä mää muistanu. Asiat unohtuu sitä mukaan ku niitä lukeeKatoikko muuten sillon joskus sen Winter on Fire dokkarin
Vai olikos se @abianos jolle sitä suosittelin... Ei se muisti pelaa tääläkään...Enhä mää muistanu. Asiat unohtuu sitä mukaan ku niitä lukee
Tykkääköhän se tytöistä silleen niinku lätkämimmit yleensä?
Kuinkahan moni palstalainen osallistuu Earth Houriin ja sammuttaa valonsa 20:30-2130 ajaksi?
No itse en tänään ole laittanut valoja päälle ollenkaan, että kai sitten osallistun.
Täällähän minä istun pimeässä ja tuijotan mustaa telkkari ruutua... Ja ilmasto tykkää? Enää 20 minuuttia "lusimatta".Kuinkahan moni palstalainen osallistuu Earth Houriin ja sammuttaa valonsa 20:30-2130 ajaksi?
Suosittelen psykologin kanssa keskustelua jos tohon humputukseen lähtee mukaan.Kuinkahan moni palstalainen osallistuu Earth Houriin ja sammuttaa valonsa 20:30-2130 ajaksi?
Suosittelen psykologin kanssa keskustelua jos tohon humputukseen lähtee mukaan.
Suosittelen psykologin kanssa keskustelua jos tohon humputukseen lähtee mukaan.