Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 732
  • 68 240

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu, mä tiesin mitä tuolla spoiler-linkin takana lukee ja silti avasin sen.

Aattelin et oisin jekuttanu ja laittanu sinne vaikka jotain bisbis-lakun palasia tai kuivattuja karpaloita, ku noita ei kuitenkaan kukaan enää avaa, mut en mä sit pystyny siihen. Ja sit avasitkin sen! Kivaa!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voisko joku ISIS tero mennä marttyyriytymaan tonne hevonvitun tilannehuoneeseen? Tai joku rapahousu muurata sen oven umpeen noin kilometrin paksuudelta. Tää on kohta yhtä nopeetemponen laji kun jenkkifutis.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saatana ku on tylsää. Katon putousta, mut tuokin on niin uskomatonta paskaa, ettei mitään järkeä. Vittu käsikirjoitettua ja silti vitsit on paskoja. Roope Salminen näyttää siltä, et voisin ajaa katujyrällä sen päältä ja nauraa samaan aikaan.

NHL:ää tulis, vaan ei kiinnosta kattoo peliä jos toisella joukkueella ei oo mitään panosta.

Juuri akka sai antaa mulle blowjobin, joten seksihommatkaan ei nyt innosta.

Naapuri kävi ovella ja kysy saunomaan, mut sanoin haista paska painu helvettiin. Mä en ala saunomaan miehen kanssa ilman bissee. Muuten voisin juoda sivistyneesti olutta, mutta huomenna pitää olla huipussa kondiksessa, nii ei ny viiti kokeilla rajojaan viinan kanssa.

Kai se on kaivettava jokin paska leffa ja käytävä kohta nukkumaan.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Katon Villin Kortin varmaan jotain uusintaa, juontajana poikkeuksellisesti Laura Arffman, vieraana Noora Räty. Siis tuo Noorahan on aivan tajuttoman söpö ja sympaattinen. En oo jotenkin aiemmin sitä tajunnut. Tykkääköhän se tytöistä silleen niinku lätkämimmit yleensä?

teppana

Jäsen
Olet varmasti katsonut ja aiot katsoa jatkossakin joskus. Se on vähän kuin Tuntematon Sotilas. Kaikki sen on katsonut. Kansalliselokuva.

Ihan tosiaan, en ole koskaan katsonut. Toki voisin katsoa jos joskus soppelisti sattuisi eteen. Ainut mitä leffasta tiedän on se kohtaus jota kaikki kaverit teini-iässä hehkutti "jumalauta se on varastanu mun rekkarin". Nyökyttelin aina mukana enkä kehdannut sanoa etten ollut sitä nähnyt. Nyt mennään jo yli 30 vuoden iässä eikä vieläkään Poliisin Poika elokuva ole katsottuna.

Melkein voisin olla katsomatta että olisin harvinainen kuin yksisarvinen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itse meinasin katsoa yhden kotimaisen elokuvatuotannon helmistä: Poliisin poika. Parempaa kotimaista saa ettiä kissojen ja kulkukoirien kanssa.
Siivoton juttu haastaa kyllä vahvasti. Katoikko muuten sillon joskus sen Winter on Fire dokkarin?

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kuinkahan moni palstalainen osallistuu Earth Houriin ja sammuttaa valonsa 20:30-2130 ajaksi?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tykkääköhän se tytöistä silleen niinku lätkämimmit yleensä?

Taitaa kyllä olla kallellaan miesten suuntaan. Seurustelee vissiin yhdysvaltalaisen ex-maalivahti Karel Popperin kanssa (jos eivät ole jo eronneet). Olivat yhdessä linnan juhlissa muistaakseni viime vuonna.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuinkahan moni palstalainen osallistuu Earth Houriin ja sammuttaa valonsa 20:30-2130 ajaksi?
Täällähän minä istun pimeässä ja tuijotan mustaa telkkari ruutua... Ja ilmasto tykkää? Enää 20 minuuttia "lusimatta".

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Suosittelen psykologin kanssa keskustelua jos tohon humputukseen lähtee mukaan.

Enpä ole lähteny mukaan näihin vaikka olen aikoinaan joskus jutellu ammatilaisten kanssa. terveisin nimimerkki "Valot päällä tälläkin hetkellä, ainakin vuokrayksiön katossa"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy