Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 985
  • 66 849

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tokikaan halua pilata hyvää fiilistäsi, mutta turistin vedättäminen ei lopu, jos siihen ei kukaan puutu. Vaikka ne olivat aidosti tyytyväisiä, niin silti ne olivat tyytyväisiä ilmaiseen työvoimaan. Ja nyt otetaan sitten seuraava ukko sisään ja vieläkään ei tarvitse maksaa palkkaa.

Tein itsekin aikoinaan kahdeksan kuukautta ilmaiseksi toisella alalla ja ex-vaimo on ravintola-alalla, niin jotain noista tiedän. Aivan uskomatonta touhua. Tuskin on ainakaan paremmaksi muuttunut, kun sekin firma mille ilmaiseksi tein mainostaa vieläkin kuinka meidän kautta pääsee hommiin.

Pääsin kyllä minäkin, mutta minne se kahdeksan kuukauden palkka jäi.

Kyllä ymmärrän tärkeän viestin sanomasi ja pointin mutta se ei mielestäni silti poista sitä seikkaa että työkokeiluni oli silti kaikesta päätellen onnistunut. Pomo kuitenkin painotti sitä seikkaa ettei siellä siis kaikkien harjoittelijoiden ja työkokeilijoiden vuoksi kakkukahveita juoda, vain erityisten. Ja tästä voi kuulemma päätellä kuinka pidetty persoona olen ollut siellä. Tietenkin olisi hienoa jos olisi ollut se mahdollisuus palkalliseen jatkoon työkokeilun jälkeen.

En tiedä sitten kuinka paljon käyttävät tuota ilmaista työvoimaa tuolla paikassa vai olinko peräti poikkeustapaus. Harjoittelijoita tuolla taitaa olla melko usein ainakin, kun on aika hyvässä maineessa varmaan harjoittelijoidenkin keskuudessa kun siellä perehdytetään ja neuvotaan hyvin sekä se on isomman koulun ruokala. Mutta pomo on kyllä painottanut sitä ettei siellä harjoittelijoilla korvata työvoimaa.

No minulle on tärkeää ollut aina että pärjään töissäni ja nyt mitä ilmeisemmin pärjäsin tuollakin. Mutta jäihän siihen se sivumaku, kun olin ilmaista työvoimaa ja ei seurannut kaikesta huolimatta sitä palkallista jatkoa.

Mutta onnellinen fiilis tässä silti on. Ja aion nauttia tästä ilosta ja onnesta. Kyllä tässä muutkin asiat toki tuottavat onnea kuin tuo työkokeilu, kuten HPK:n välieräpaikka ja hyvä keli.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hitto kun noi pelit on niin myöhään. Miten olla sammumatta sitä ennen. Joo en ole mikään lapsiperhe tai uskovainen, eikun oon.
Jos tunnet ketään veteraania niin kysy oisko nurkkiin jääny joutilasta pervitiiniä. Tais sit voit soittaa Siltsulle ja kysyä siltä. Siltsu tiätää kyllä. Jos oot persauki niin uskon että Jari tekee sulle hyvin "luistavan" payment planin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hienoa @vilperi ja onnittelut hyvin sujuneesta työharjoittelusta. Älä anna yhden nimimerkin pilata hyviä fiiliksiä, vaan nauti. Käsittääkseni nyt ei ollutkaan kyse siitä että olisit ilmaisena työvoimana, vaan ylipäätään siitä että sait työkokemusta ja päiviin rytmiä ja rutiinia ja jotain muuta kuin siellä kotona istumisen. Hyvää kevättä ja jatka samaan malliin, vielä sekin päivä koittaa kun saat sen mielekkään työn ja sinne tilille siitä maksetaan palkkaakin.

Tägätään vielä @pernaveikko vaikka sillä ei tägit päällä olekaan, koska kuka vitun urpo ja juntti niitä muka päällä pitää. Kiva kun tulit takaisin pelikiellosta, voisit vähän kyllä miettiä noita sun pätemisiäsi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tägätään vielä @pernaveikko vaikka sillä ei tägit päällä olekaan, koska kuka vitun urpo ja juntti niitä muka päällä pitää. Kiva kun tulit takaisin pelikiellosta, voisit vähän kyllä miettiä noita sun pätemisiäsi.

Nyt en ymmärrä ollenkaan tälläistä hyökkäystä. Ehkä minun ei kuulukaan, mutta jos olisin työnantajapuolella, niin olisi kunnia-asia maksaa kunnon palkkaa hyville tekijöille. Jos se ei olisi mahdollista, niin en pitäisi firmaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siis käyks teille koskaan niin, että ootte menossa Lidliin ostaan repullista ja sitten päätättekin siellä kaupassa, että ette viitsikään ostaa yhtään olutta ja päätättekin olla selvinpäin?
 
Pari päivää vielä niin olen ollut 3kk ilman yhtään olutta. Koittakaa pojat perässä. Se on yllättävän helppoa kun pitää mielessä että vihaako krapulaa vai ei. Mie en ainakaan tykkää. Onks teille koskaan käynyt niin? Totta kai jotain on oltava tilalle ja minulle se asia on nyt ollut vedonlyönti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mikä olisi sellanen mukava lisämauste suklaapiirakkaan eli mokkapaloihin?

Chili ei ole vaihtoehto, mutta jotain uutta vivahdetta olisi kiva tuohon saada.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä olisi sellanen mukava lisämauste suklaapiirakkaan eli mokkapaloihin?

Chili ei ole vaihtoehto, mutta jotain uutta vivahdetta olisi kiva tuohon saada.

Michael Jackson
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mikä olisi sellanen mukava lisämauste suklaapiirakkaan eli mokkapaloihin?

Chili ei ole vaihtoehto, mutta jotain uutta vivahdetta olisi kiva tuohon saada.
Inkivääri. Tykkään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu, mä tiesin mitä tuolla spoiler-linkin takana lukee ja silti avasin sen.

Aattelin et oisin jekuttanu ja laittanu sinne vaikka jotain bisbis-lakun palasia tai kuivattuja karpaloita, ku noita ei kuitenkaan kukaan enää avaa, mut en mä sit pystyny siihen. Ja sit avasitkin sen! Kivaa!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voisko joku ISIS tero mennä marttyyriytymaan tonne hevonvitun tilannehuoneeseen? Tai joku rapahousu muurata sen oven umpeen noin kilometrin paksuudelta. Tää on kohta yhtä nopeetemponen laji kun jenkkifutis.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Voisko joku ISIS tero mennä marttyyriytymaan tonne hevonvitun tilannehuoneeseen? Tai joku rapahousu muurata sen oven umpeen noin kilometrin paksuudelta. Tää on kohta yhtä nopeetemponen laji kun jenkkifutis.
ISIS-Sanna kun saadaan takaisin kotimaahan niin sitten tärähtää tilannehuoneessa!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saatana ku on tylsää. Katon putousta, mut tuokin on niin uskomatonta paskaa, ettei mitään järkeä. Vittu käsikirjoitettua ja silti vitsit on paskoja. Roope Salminen näyttää siltä, et voisin ajaa katujyrällä sen päältä ja nauraa samaan aikaan.

NHL:ää tulis, vaan ei kiinnosta kattoo peliä jos toisella joukkueella ei oo mitään panosta.

Juuri akka sai antaa mulle blowjobin, joten seksihommatkaan ei nyt innosta.

Naapuri kävi ovella ja kysy saunomaan, mut sanoin haista paska painu helvettiin. Mä en ala saunomaan miehen kanssa ilman bissee. Muuten voisin juoda sivistyneesti olutta, mutta huomenna pitää olla huipussa kondiksessa, nii ei ny viiti kokeilla rajojaan viinan kanssa.

Kai se on kaivettava jokin paska leffa ja käytävä kohta nukkumaan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Katon Villin Kortin varmaan jotain uusintaa, juontajana poikkeuksellisesti Laura Arffman, vieraana Noora Räty. Siis tuo Noorahan on aivan tajuttoman söpö ja sympaattinen. En oo jotenkin aiemmin sitä tajunnut. Tykkääköhän se tytöistä silleen niinku lätkämimmit yleensä?
 

teppana

Jäsen
Olet varmasti katsonut ja aiot katsoa jatkossakin joskus. Se on vähän kuin Tuntematon Sotilas. Kaikki sen on katsonut. Kansalliselokuva.

Ihan tosiaan, en ole koskaan katsonut. Toki voisin katsoa jos joskus soppelisti sattuisi eteen. Ainut mitä leffasta tiedän on se kohtaus jota kaikki kaverit teini-iässä hehkutti "jumalauta se on varastanu mun rekkarin". Nyökyttelin aina mukana enkä kehdannut sanoa etten ollut sitä nähnyt. Nyt mennään jo yli 30 vuoden iässä eikä vieläkään Poliisin Poika elokuva ole katsottuna.

Melkein voisin olla katsomatta että olisin harvinainen kuin yksisarvinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itse meinasin katsoa yhden kotimaisen elokuvatuotannon helmistä: Poliisin poika. Parempaa kotimaista saa ettiä kissojen ja kulkukoirien kanssa.
Siivoton juttu haastaa kyllä vahvasti. Katoikko muuten sillon joskus sen Winter on Fire dokkarin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös