Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 501
  • 66 797

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Piti elää nelikymppiseksi ja kokea kaikenlaista, ennen kuin rohkaistun myöntämään sukupuoleni enemmistön olevan sittenkin oikeassa; kyllä, naiset ovat kummallisia. Eivät yksilötasolla, vaan porukassa.
Minä en tarvinnut tuon tajuamiseen edes neljääkymmentä vuotta. Selviän hyvin yhden akan kanssa ja kaksikin menee ihan hyvin mutta kolme alkaa olla jo sellainen porukka että alkaa heikottaa... Ryhmä muijia on kyllä aika rasittava tapaus, ainakin jos ne ottaa kuppia... Kummallisia, ehkä me kaikki ollaan joidenkin mielestä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pakko oli palata tähän viestiin. Tuli aikoinaan niin mukava fiilis tästä. Jännä kyllä miten näinkin pieni juttu, tuntemattoman ihmisen kirjoittama viesti, voi jäädä pitkäksi aikaa positiivisesti mieleen. Nyt olen ollut puoli vuotta tässä duunissa ja on kyllä ollut siistiä. Kiitos @Vanha Len
Hey, no worries, mate.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkäaikainen soittimia myyvä musaliike on lopettelemassa. Levyjä nyt ei enää kukaan osta, mutta kait nyt kitaroita ja näitä vielä edes sentään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitkäaikainen soittimia myyvä musaliike on lopettelemassa. Levyjä nyt ei enää kukaan osta, mutta kait nyt kitaroita ja näitä vielä edes sentään.
Saksasta saa halvemmalla. Tai no, ei oikeasti läheskään aina, mutta heikoilla ovat ainakin kivijalkakaupat tuossa(kin) skenessä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pitäisi yhdeltä olla rautatieasemalla suunnilleen. Ei ole saanut nukuttua ollenkaan kun tuli muutama olut juotua. Vittu mitä paskaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäisi yhdeltä olla rautatieasemalla suunnilleen. Ei ole saanut nukuttua ollenkaan kun tuli muutama olut juotua. Vittu mitä paskaa.

Sinulla on sentään helppoa. Pitäisi tuonne kauppakeskuksen ostoshelvettiin mennä. Asun tässä kahden helvetin tulessa, toinen on pieni ja toinen sitten tietenkin jättimäisin mitä koskaan voisi rakentaa.

Internetistä olen tutkinut ja keksin minkä luurin haluan. Eli periaatteessa vain in and out -tyyppinen isku. Mutta voinko olla varma, että pikkukaupan varastoissa on juuri tiettyä mallia. Jättikaupassa taatusti on.

Sieltä internetistä tilaamalla saisi kylläkin muutaman kolikon halvemmalla joistain mystisistä puljuista. Sitten taas pitäisi odotella jotain ovikellon soimista tai mahdollisesti kuponkia postista. Olen toki käynyt tuossa lähipostissa ja sielläkin saa jonottaa. Onhan niitä kaikenlaisia pakettimaattejakin mistä voi sitten yön pimeydessä jollain koodilla noutaa.

En ole ollenkaan varma onko elämä ihmisen parasta aikaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kauppaan menin aamulla ja oli taas vaihteeksi niin pirun liukkaan oloista. Tämän kuntoutuskeskuksen pihakin kuin luistelurata kun ei ollut yhtään vielä edes hiekotettu.

No matkallani sitten päätin että tämä on viimeinen kerta kun tuskastelen liukkaiden teiden kanssa. En onneksi kaatunut tällä kertaa kun kävelin niin varovaisesti mutta kuitenkin.

Kaupasta ostin sitten samalla nastakengät kun sattui olemaan sopivasti tarjouksessakin. Haltin 99 euron nastakengät sai 55 eurolla. Toivottavasti näistä nyt jotain iloa ja hyötyä on vaikka kengissä roikkuikin lappu missä varoitettiin etteivät nämäkään turvaa kaatumiselta liukkauden takia aivan täysin.

Mitenköhän näitä pitäisi vaan pitää oikein? Sisällä kenkiä ei saa pitää joten missä nämä kengät pitää sitten oikein jalkaan pistää? Sukkasillaan mennä ulos ja siellä laittaa kengät jalkaan?

No nyt leipomaan laskiaispullia...
 

Glove

Jäsen
Katsoin dokumentin Hitler jugendista. Onhan se tietysti hyvä, että lapsille järjestettiin jotuolloin ohjattua vapaa-ajantoimintaa, mutta nuorukaisiksi vartuttuaan löysivät itsensä 12. SS-panssaridivisoona ”Hitlerjugendista.”
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitkäaikainen soittimia myyvä musaliike on lopettelemassa. Levyjä nyt ei enää kukaan osta, mutta kait nyt kitaroita ja näitä vielä edes sentään.
Ai ai , levyt tulee takaisin. Ei se digitalisaatio loputtomiin kestä. Sitäpaitsi saat niistä keräilijöiltä vuosien päästä hyvät massit. Nyt löytöjä tekemään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai ai , levyt tulee takaisin. Ei se digitalisaatio loputtomiin kestä. Sitäpaitsi saat niistä keräilijöiltä vuosien päästä hyvät massit. Nyt löytöjä tekemään.

Näin se menee. Hankin juuri muutaman vinyylin, vaikka ei ole mitään laitetta millä niitä soittaa. Ne on koristeina ja pystyn samat kuuntelemaan digitaalisesti.

Kyllä ne tulee vielä takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tehosekoitin-yhtye 1994:
"Istun himassa syön sipsejä
Ei mun elämäs oo kicksejä"


Tehosekoitin-yhtye 2002:
"Sateiset saaret lännen äären
Kirsikankukat Japanin
Niin etelä ja pohjoinen
Kaikki meitä varten on"

Apulanta-yhtye 1997:
"Minä tahdon ulos, tahdon ulos kattilasta
Minä tahdon pelastaa vielä sinutkin kiehumasta
Minä tahdon lentää ulos vessan ikkunasta
Minä tahdon tietää kaiken teidän karkkimaasta"

Apulanta-yhtye 2000:
"Tahtoisin näyttää sulle auringon
Kantaa sut pois taakse mustan verhon
Sun täytyy vaan irrottaa
Viedä sut pois tahtoisin"
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mukava on istua huoltoasemalla vessassa kun viereisessä kopissa naidaan. Parasta oli siinä, kun äijä laittaa tupakaks samalla. Akka vaan kysyy "siis poltat sä spadduu samalla ku höyläät mua". On tuo huumeidenkäyttäjien elämä aika huoletonta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No kyllä nyt on taas niin paska olo ettei töissä voittamani perjantaipullo houkuta yhtään. Kai sitä sitten ollaan edelleen kipeitä.
Meilläkin oli töissä edellisessä duunipaikassa perjantaipulloarvonta. Hämmentävää oli se, että sen voitti miltei joka pirun kerta se firman ainoo raitis mies. Sitte se myi sen jollekkin talon juapolle vähän listahintaa halvemmalla. Kyllä vitutti. No ostin mäkin siltä lekan pari kertaa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mukava on istua huoltoasemalla vessassa kun viereisessä kopissa naidaan. Parasta oli siinä, kun äijä laittaa tupakaks samalla. Akka vaan kysyy "siis poltat sä spadduu samalla ku höyläät mua". On tuo huumeidenkäyttäjien elämä aika huoletonta.
Oliko vielä sun oma muija ja serkkupoika perämoottorina...? I hate when that shit happens...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mukava on istua huoltoasemalla vessassa kun viereisessä kopissa naidaan. Parasta oli siinä, kun äijä laittaa tupakaks samalla. Akka vaan kysyy "siis poltat sä spadduu samalla ku höyläät mua". On tuo huumeidenkäyttäjien elämä aika huoletonta.

Se oli joskus vuosituhannen alussa, kun Hämeenlinnan jäähallissa joutui tuollaista kuuntelemaan. Katsomaan en päässyt, koska niillä oli joku ovi.

Ja muutenkin kiinnosti enemmän mennä katsomaan peliä, vaikka hävittiinkin. Se on vain loputtoman kummallista kuinka on pakko harrastaa seksiä paikoissa minne ne ei millään tavalla kuulu.

Toisaalta joku ajattelee alkoholin nauttimisesta samalla tavalla. Tässä ei nyt saa, mutta otanpa silti hieman.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vittu, isä paistoi pihvejä ja palohälytin alkoi huutamaan. Oli pakko soittaa sinne, että laittavat sen pois ja ei tartte tulla paikalle. Nyt se päästelee jostain syystä vaimeampaa piippausta 10s välein. Piippaussarjat pitenevät ja kaventuvat välillä. Täytyy kai soittaa uudestaan.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Huomasin äsken, että ex-nyrkkeilijä Rocky Balboa, tyrmäsi tuolloin hallitsevan raskaansarjan maailmanmestarin, Clubber Langin, oikean käden lyönnillä. Rockyhan on siis southpaw. No, pian nähdään, että minkälaista heijaria Rocky tarjoaa neukulle ja tyrmääkö jopa toistamiseen oikealla vahvemman vasurin sijaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jääkiekon (SM-)Liigan "eläimellinen all stars" (huomioituina vain perusmuotoiset sekä diminutiivi- ja la-päätteiset nimet):

VARIS - REPO - TIKKANEN
KUKKONEN - MESIKÄMMEN

REPO - KONTIOLA - SUSI
LAAMANEN - KOKKO

KURKINEN - TIKKA - TAVI
SAUKKO - TIKKANEN

LEIVO - NORPPA - NÄÄTÄNEN
KOKKONEN - KURKI

METSOLA
KARHUNEN
PERHONEN
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Jääkiekon (SM-)Liigan "eläimellinen all stars" (huomioituina vain perusmuotoiset sekä diminutiivi- ja la-päätteiset nimet):

VARIS - REPO - TIKKANEN
KUKKONEN - MESIKÄMMEN

REPO - KONTIOLA - SUSI
LAAMANEN - KOKKO

KURKINEN - TIKKA - TAVI
SAUKKO - TIKKANEN

LEIVO - NORPPA - NÄÄTÄNEN
KOKKONEN - KURKI

METSOLA
KARHUNEN
PERHONEN
Kasvien joukkue samalla kaavalla:

Tamminen - S.Koivu - Lehtinen
Haapala - M.Koivu - Kuusela
Haapanen - Koivunen - Palmu
Ruokonen - Tamminen - Koivula

Mäntylä - Lumme
Viljanen - Taimi
Tuominen - Honka
Ek

Tammi
Ruusu
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse halusin vähemmän töitä, sain vähemmän töitä, ja nyt on sitten tylsää kun oon kotona. Ikinään ei oo hyvin asiat. Pitäsköhän opetella vaikka neulomaan. Voisin tehdä jollekkin oikein söpön taskun penikselle. Johnnylle en tee ku siinä menis ikä ja terveys.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Itse halusin vähemmän töitä, sain vähemmän töitä, ja nyt on sitten tylsää kun oon kotona. Ikinään ei oo hyvin asiat. Pitäsköhän opetella vaikka neulomaan. Voisin tehdä jollekkin oikein söpön taskun penikselle. Johnnylle en tee ku siinä menis ikä ja terveys.

Eikö ole kamalaa kun saa sen mitä pyytää? Tarkempana pitää olla jatkossa, ettei ihan mitä tahansa mene pyytelemään. Voivat perkeleet vielä toteuttaakin pyyntösi.

Ryhdy tekemään penistaskuille kaavoja ja myy niitä interwebissä. Tuossahan on selkeä miljoonabisneksen siemen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös